CAPITOLUL 5

244 14 4
                                    

Sakura pov.
Am mers destul de mult, dar în final am ajuns în fata unui club, sau cel puțin asa arată.
Puteai sa auzi de afara muzica gălăgioasă și versurile lor pline de înjurături.

Sasuke îmi deschide ușa ca un domn și ma poftește sa întru.

***IN CLUB***
M-am așezat la o masa dintr-un colt mai întunecat. Tot ce făceam era sa ma uit în jur și tot ce vedeam erau fete foarte sexy care se ,,cocoțau pe o bara" și băieți care erau în extaz.
Oare ce a avut în minte idiotul din fata mea?!?

-Sasuke de ce mai adus aici?
Îi întreb vorbind mai tare (deoarece muzica era dată tare).

-Ca sa te distrezi, sa vorbești și tu cu băieți, chestii de genu care le fac orce om.

-Ști ce, distrează-te tu, eu stau aici la masa!

-Chiar nu vrei sa te distrezi? Ești chiar o fata ciudata.

-Ba nu sunt! Ști ce o sa îți demonstrez asta!
Îi spun încrezătoare.

-Și cum vrei sa îmi demonstrezi asta?

-Nu știu încă, dar o sa îmi vina mie o idee, pana atunci distrează-te.

-Ok, dar sa ai grijă și sa ma chemi  dacă cineva ,,se i-a de tine".
Îmi spune în timp ce se îndepărtează de masă.

Sakura pov.
Oare ce anume sa fac ca sa îi demonstrez ca și eu ma distrez. ADICA NU IMI PLACEA AICI, IAR ACUM TREBUIE SA MA SI DISTREZ?!?ce viata grea am!

Vad ca toată lumea bea sau așteaptă sa urce pe scena unde se face striptis, deci nu prea am din ce alege.
Mai bine beau poate uit unde sunt sau de ce dracu' sunt aici.

-Barman, vareau cea mai tare băutură!
Îi spun tipului care cred ca avea vro 40-45 de ani.

-Desigur, păpușă! Ce preferați mai mult whisky sau tequila?

-Nu știu, nu am mai băut pana acum.DAR IL VREAU PE CEL MAI TARE!!!
Oare ce tot spun?!?sunt prosta, sunt chestii foarte proastă.

-Ți-am pus whisky păpușă, dar sa ai grija sa nu ți se facă rău.
Îi spuse acesta împingând paharul spre mine.

Îi iau și ma duc spre masa mea unde ma așez și încep sa beau băutură. Sincer nu știu cum beau oameni asta, e super tare și de la prima gura a început sa ma doară capul.
Cu greu am reușit sa îi beau și deja eram amețită.

Oare unde e idiotul ala. A plecat sa se distreze, dar unde ca tot timpul ăsta nu ne-am întâlnit.
Mai bine ma duc la bai sa îmi dau cu apa pe fata, poate îmi mai revin cad-de-cat.

Am luat-o pe un coridor destul de zlab luminat. În capătul sau se aflau baile, dar tind sa cred ca acolo e alceva după sunetele care se auzeau.
După paharul ala de whisky pe care l-am băut a-și avea nevoie sa îi fac o mi-a vizita băi. Îmi iau sufletul în dinți și intru acoperindu-i ochii cu mana stânga.

Intru dar nu mă uit doar pipai cu mana după cabină pe care o găsesc într-un final.
Pana și când știu ca sunt aici nu de opresc. CE PERVESTI OBSEDATI DE SEX!!!

Ies din cabina la fel cum am intrat, doar ca o voce ma face sa ma întorc:
-Te distrezi rozalio?

Când m-am întors l-am vazut pe...

VA CONTINUA!!!

Daca va plăcut un uitați de stea și sa lăsați un conent!

DE CE SĂ NU FIU O FATA REA?!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum