"Doktor Ümit konuşacaksın herşeyi söyleyeceksin polislere anlatacaksın."
"Yapamam Su yapamam."
"Nasıl yapamam ya öyle olsun bakalım."
Çok saçma ya çok saçma herşeyi bilip suçluyu hapise attıramamak çok saçma.İçimden bir ses herşeyi bilmiyorsun diyordu ama doktorun ayağına sıktım ben nasıl yalan söyleyebilir.Kafam çok karışık polisler peşimde ama onları takan yok zaten.Benim neşeli hayatım nasıl olurda bu hallere düşer ki derken omzumdaki eli hissedip arkama döndüm.
"Merhaba siyahın tanrıçası"
"Ne bu samimiyet"
"Su beni tanımıyorsun değil mi?"Anasını satayım kim ki bu.
"Kimsin ne istiyorsun."
"Düşmanınım ne istediğimse boşver."
"Ne kadar gevşeksin lan sen açık açık konuş işte."
"Aa yapma ama siyahın tanrıçası ben senin her gününü biliyorum."
"Nasıl ya kimsin lan sen."
"Bir daha görüşeceğiz siyahın tanrıçası."
Bu da nerden çıktı ya hiç işim yokmuş gibi gelde bununla uğraş.
....
"Nasıl kaçar Çınar nasıl Burçak'ı gözünün önünden ayırma demedim mi ben sana."
"Su zaten kasıklarıma vurmasaydı kaçırmazdım kızı."
"Tamam sus ."
Yeter ama ya bunaldım bende insanım ki bi düşmanım denen adam çıktı bi Burçak kaçtı ki ben onun yerini biliyorum barlardan birine atmıştır kendini.Babamın katilide hali hazırda ama babamı öldürme konusu işbirliğiyle yapılmış kesin.
~RÜZGAR~(düşman)
Su'yun bu kadar şeye cesaret edebileceğini sanmıyordum salak gibi Serap'larla iş birliği yaptım şimdi Su biraz daha uğraşırsa Serap'ları bulur herşeyi kanıtlar ve burada benim başımda yanar bu da demek oluyor ki Serap'ları kurtarmaya çalışacağım.
"Serap Tarık ne yapıyor Nasıl?"
"Ay allah aşkına çok merak ediyorsan gel gör."
"Sole cafe de bekliyorum acil gel."
...
"Serap Su sizi bulur hiç kimseden korkusu yok."
"Doktor konuşmadıkça sorun yok."
"İyi öyleyse ama ben işimi garantiye alacağım başımı dertlere sokamam."
"İyi kalkayım ben."
"Tarık'ı görmek istiyorum."
"Tamam benimle gel."
Salak kadın hemen de bana güvenebiliyor insan bir katille iş birliği yapıp sonrada ona güvenmesi ne saçma cahil.
"Tarık bey kızınız sizin için katil olacak be ne sevgi bu sen konuşamıyorsun da Nasıl anlaşacağız.Beni tanıdın değil mi Başak Ergüven'in oğlu Rüzgar Ergüven hani şu hamile bırakıp kaçtığın kadın hah işte onun oğlu bunun intikamını senden alacağım.Dur bak şimdi ben buraya kamera yerleştirdim kızını izle izle efkarlan diye kıyamam ki ben size şimdi."
Evet bu işde tamamdır.Su'yun evinde bir kamera ve babası izlemekte aslında acıyorum ama benim anneme yaşattığını onada yaşatacağım."
"Su kafa dağıtalım mı biraz bücür."
"Nasıl ne yapacağız ki."
"Motor yarışları varmış katılalım bizde."
"Tamam olur aksiyon polisler falan."
"Kızım ne korkusuzsun be."
"Tabi oğlum kimin kızıyım."
....
"Çınar eve gidelim kafanı koparacağım"
Motor yarışına ilk defa katılışımdan olacak ki bu hızda korkudan altıma yaptım.Çınar polis var kaç.Tamam Su sakin.Çınar ara sokaklara öyle bir giriyordu ki kaç kere kaza yapacağız diye gözlerimi yumdum.Virajları falan baya sağlam alıyordu ama babamdan başkasına güvenmem işte.
"Kurtulduk işte velet."
"Kıçın Eyfel kulesine çıkmış bakıyorumda."
Eve girer girmez birinin girdiğini fark ettim bazı şeyler ellenmiş gibi.Çınar dur.Kulak'ına eğilip eve biri girmiş diye fısıldadım.Yerde kamere kurulumla ilgili bir kağıt bulunca gülme krizine girdim.Niye gülüyorsun lan.Çınar baksana kamera nerde acaba çaktırmayarak bakındım sanırım benim odamdadır deyip girdim fark etmemiş gibi yaparak uyuyan Burçak'ın kafasından aşağı kaynar su döktüm.Çığlık atarak uyandı.
"Manyak mısın sen."
"Hiç olmadığım kadar."
"Yandım ya yandım."
"Babamın acısını tadabildin mi hayır o yüzden sus."
Şu kamera işi beynimi durdurdu kimin yaptığı açık açık ortadaydı düşmanınım diyen kişiydi kesinlikle.
....
"Sen bir elime geç teker teker her hücrenin içine edeceğim."
"Çok ciddisin güzelim."
"İğreniyorum senden."
"Su sen güçlü değilsin sadece kendini güçlü sanıyorsun büyük oynuyorsun."
"Öylemi görelim o Zaman."
Rüzgar doğru söylüyordu sanırım ben sadece babamın acısıyla kendimi güçlü sanıyordum tabi Rüzgara karşı kendimi ezik gösteremem bunu ona ödeteceğim.
"Rüzgar lavaboya gitmek istiyorum."
"Anlamadım."
"Tuvalet diyorum altıma yapacağım diyorum."
"İyi git."
"Ellerimi ve ayaklarımı çözersen gideceğim."
"Sakın kendi kendine bir şeyler yapmaya kalkma fena olur."
İnce bir sesle çemkirerek.
"Sakın kendi kendine bir şeyler yapmaya kalkma fena olur."
İterek tuvalete götürdü.
"Sen çıkmayacak mısın lan."
"Hayır hadi işini hallet."
"Ben senin önünde işimi falan halledemem."
Çıkar çıkmaz gözüm Rüzgarı alt edecek bir şeyler aradı ama yoktu.Parfümler vardı birde sabun havlu çekmeceleri karıştırırken dibinde kalmış bir biber gazı buldum sevinçten zıplıyordum ki Rüzgar bağırdı.Odaya geçerek hiç birşey çaktırmamaya çalıştım.Rüzgar diye çağırıp biber gazını sıkacaktım sonrada arabanın anahtarını alıp kaçmayı planlıyordum.
"Rüzgar!Rüzgar!!"
"Ne var."demesiyle biber gazını sıktım az olduğu için pek faydası olmadı ama kaçabilirdim cebinden anahtarı alırken bacağımdan tutu ve vücudum yerle birleşti.Elinden kurtulmak için bileğini ısırıp yüzüne tekme savurdum.Arabaya doğru yol aldım o da cani gibi arkamdan koşuyordu tabi.Arabaya biner binmez kapıları kilitledim.Camın kırılmasıyla ürktüm evet Rüzgar taş atmıştı ama ben kurtulmuştum tabikide bakalım daha ne maceralar bekliyorum.
....
"Su bana inanmıyorsun değil mi."
"Nasıl inanayım."Çınar çat kapı gelir her zamanki gib."Su bu piç be arıyor burda neye inanacaksın sen.""Babam ölmemiş beni kandırmışlar.""Öhöm görmeden inanmam,inanmayız."
"Peki götüreyim sizi."
"Tamam.""Su nerden bileceğiz seni kandırmadığını."
"Siz bilirsiniz."
"Tamam ya geleceğim."
Arabada mide bulandırıcı bir sessizlik vardı. Çınar'ı da yanımda getirmedim Rüzgar nedeniyle.Sesizliği Nasıl bozsam derken saçma bir soru geldi aklıma."Şey...Rüzgar sen bana düşmansın neden babamı bana göstererek bir iyilik yapıyorsun."
"İyilik mi? Iyk nefret ederim.Çıkar canım çıkar sen fazla safsın adın gibi boyundan büyük işlere kalkışıyorsun."
"Seni ilgilendirmez işlerim."aslında boyumu baya aşıyordu bu konular ne anlarım ki işte kendi kendime babamın intikamı ama onun sözüne kanıp da asla bırakmam işin ucunu.
"Geldik şimdi sessizce arka bahçeden apartmana gireceğiz heryerde kamera var dikkatli olacağız."
Hiçbir şey demeden kemerimi çıkarıp arabadan indim.Babama kavuşmama dakikalar kaldı ki Rüzgar ne isteyecekti allah bilir."Hadi Su atla."
"Atlayamam Rüzgar korkarım ben çok yüksek ayağımı falan kırarım."
"Tutacağım ben açtım kollarımı hadi gel."
"Koca kafalı eşek geliyorum sıkı tut düşürürsen beynini delerim."
İlk defa babam dışında başka bir erkeğin kollarındaydım özlemişim be bir erkeğin kucağında olmak da güvende hissettiriyor ki salak ben babamı ve beni öldürecek katilin kollarının güzelliğinden bahsetiyorum.Ama ne yapayım çok güzel bir his diyor içimdeki salak Su.
"Su rahat buldun galiba kollarımı."
"Ne münasebet içim geçmiş."
"Pek sanmıyorum ama olsundu."
Asansörden nefret ederdim ve Rüzgarla aynı asansöre biniyordum aslında nefret değil de korkuyorum.Evet ben bunları düşünürken asansör birden sert bir şekilde durdu.
"Rüzgar ne oluyor?"
"Kaldık galiba."
"Sırıt sen sırıt ya Rüzgar açılmıyor bu ben korkuyorum nefes alamıyorum."
Aniden gelen bir korkuyla nefes alamazdım hep ve aynı şey Rüzgarın yanında oluyordu nedenini bilmiyordum ama Rüzgarın yanında böyle durumlara düşmek istemiyordum.Ama elden ne gelir tuttu yine benim nefes alamamam.
"Rüzgar dayanamıyorum çok kötü hissediyorum kendimi çıkar beni."
"Sakin ol gel şimdi yanıma rahatlaman gerek."Neden herkes bana ani bir şok yaşatıyor ki Rüzgarın aniden beni çekip sarılmasına ne demeli ama baya rahatlamıştım hatta uyumak istedim asansörün kapısı açılır açılma bu düşüncelerden sıyrıldım.
"Sende fırsattan istifade hemen sarıl."
"Tıbbi görev fıstık."
"Benim ölmemi istemiyorsun yani."
"Alakası bile yok sadece senden intikam almadan ölmene izin vermem."
"Hı hı ayrıca ağzına sevgi sözcükleri hiç ama hiç yakışmıyor."
"Tanrıçamız öyle diyorsa öyledir."
"İltifat mı?"
"Asla.Sadece lakabının kısaltılmış hali."
"Lakabımı ben neden bilmiyorum."
"Siyahın Tanrıçası senin lakabın."
Yavaşça bir daireye yaklaştık anahtarı çıkarıp hızlıca kapıyı açtı."Hazır mısın?"Hiç olmadığım kadarıyla."