~5.BÖLÜM~

13 1 5
                                    

Zonguldak'a geldiğimde doktor Ümit'i buldum ona amca demiyordum çünkü Burçak'larla iş birliği yaptığını düşünüyordum.
"Su hoş geldin kızım."
"Kızım deme bana."
"Sen bana Tarık'ın emanetisin Su."
"Babamı sen öldürdün değil mi?"Telaşlandığı her halinden belliydi.
"Yok kızım nasıl soru o öyle."
Kızım deme bana diye gürleyip üzerine yürüdüm.
"Öldüreceğim seni bunu yanına koymayacağım Ümit bey işinden edeceğim seni."
"Su seni heryerden arıyorlar kendine yazık ediyorsun."
Telefonumun çalmasıyla irkildim Çınar arıyordu.
"Efendim Çınar çabuk söyle işim var."
"Su seni her yerde arıyorlar haberlere kadar çıkmışsın Burçak'ı kaçırmanla ilgili falan."
"Tamam kapat."
Fırsattan istifade Ümit kaçmış kapı açılıp güvenlik girene kadar endişeliydim.Çok tuhaf değil mi ya güvenlik gelince endişemin geçmesi.
Güvenliği görür görmez oha bu benim iki katım diye fısıldadım.Ve şok adam kapıyı kapatıp geri çıktı saçma.Bende hemen eve gittim.Acaba babama ne yaptı diye düşünmeye başladım.
~Çınar~
Su'yun böyle yapması beni ürkütüyordu çünkü gözü hiçbirşeyi görmüyordu istese gelir şimdi beni öldürür polise ihbar etmemde de kötü bir amaç yoktu sadece onu korumak istiyordum ama böyle koruyamazdım ki bir kız Nasıl bu kadar zeki,akıllı,güçlü olabilir ki.En önemlisi de şu benim öz abisi olduğumu bile bilmiyor ona Nasıl söyleyeceğimi bile bilmiyorum ha bide annesinin yaşadığını Su'yun bir ailesi vardı ki ona bir şey  olursa arkasından ağlayacak birileri vardı.Söylemem gerektiğinide biliyorum ama yapamıyorum ki söylemezsemde benim kardeşim genç yaşında katil olur.Evet söylemem gerekli ve bunu yapacağım.Sanırım.
"Çınar Burçak ne yapıyor."
"Bilmem ki bücür odasındadır."
"Bücür demeyi kesersen sevinirim."
Aptal kız ne yaptığını sanıyorsun sen.Telefon saklıyor birde benden annesine babasına Kaan'a herkese mesaj atmış dur dur kız arayalım şunları.
"Alo,Serap hanım ben Su çok değerli kızınızın hırsızı ahahah nasılsınız iyisinizdir inşallah."
"Su seni mahvedeceğim bırak kızımı."
"Tabi tabi bırakırım ama Tarık Öztürk'ün katilini bulunca ha bırakırım demişken dirisini değil de ölüsünü kastettim."
"Kızıma zarar verirsen çok kötü olacak ."
"Biraz bekler misiniz?"
"Anne beni kurtar Su silah doğrultuyor anne kurtar."Serap'ı korkutmak için havaya bir el Ateş açtım ve telefonu kapattım kartını çıkarıp kırdım.
"Su senle konuşmam gerek önemli."
"Tamam geliyorum bekle."
"Evet dinliyorum seni."
"Şey Su şey ya."
"Ağzında lafı gevelemesen."
"Sen benim kardeşim gibisin seni çok seviyorum her zaman yanındayım."
"Çok önemli dediğin bu mu?"
"Evet bu."
"Peki tamam ben çıkacağım sizde uslu uslu durun."
"Nereye diyeceğim ama cevap vermeyeceksin tamam görüşürüz."
.....
"Ya konuş yada sıkayım beynine."
"Kızım benim çocuklarım,torunlarım var yapma."
"Benimde babamla hayallerim vardı lan siz ne yaptınız içine ettiniz."Adam Nuh diyor Peygamber demiyor be nasıl korkmuşsa.Konuşmayınca tabi bende ayağına sıktım damarıma bastı ama.
"Su tamam anlatacağım."inleyerek konuştu benimde gözlerim parladı haliyle.
"Anlat çabuk."
"Baban vuruldu bende ameliyatına girdim.Seraplar beni ailemle tehdit etti bende babana müdahale etmedim"
"Senin kadar adi birisini görmedim."
"Deme öyle kızım."
"Kızım deme bana."
~ÜMİT~
Su'ya babasının yaşadığını söyleyemedim .Tarık'ı felç etmek içimi acıttı ama başka çarem yoktu benim ailem ölecekti bunu göze alamadım Tarık'ı da kardeşim gibi severim şimdi ne hallerdedir kim bilir.Yalanım ortaya çıkacak diye çok korkuyorum Serap benim başımı yaktı Su asla vazgeçmeyecek bulacak babasını.

AcımasızcaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin