~4.BÖLÜM~

13 1 0
                                    

"Ne istiyorsun benden Su"Babamın katilini istiyorum Kaan.Benimle alakası ne? İleride öğrenirsin.
Su ben çıkıyorum.Nereye lan Çınar.Hesap mı vermem gerekiyordu bücür.İyimisin lan sen en az Kaan kadar esirsin.Elayla buluşacağız.İyi git 2 saat içerisinde burada olacaksın.Tabii.
....
"Çınar senden nefret ediyorum anladın mı."
"Su ben senin iyiliğini istiyorum sadece"
"Ya Nasıl olurda sen polise ihbar verirsin."
"Napıyorsun Su beni bağlayacak değilsin değil mi?"
"Tabikide seni bağlayacağım salak güvenmiyorum sana sen kesin katilide biliyorsundur."
"Ya özür dilerim Su gerçekten sen katil olursun diye şey ettim."
"Ben başımın çaresine bakarım Çınar ben sana güvendim lan."
Çınar benim arkamdan bu kadar iş çevirmişken ona bir daha asla güvenmem.
"Kaan kalk hazırlan."
"Serbest mi bırakıyorsun beni."
"Küfür ettirtme lan salak mı yazıyor benim alnımda annenlere  gideceksin ama sakın kaçırıldığından bahsetmeyeceksin uslu uslu gidip annenden Tarık Öztürk'le ilgili bilgiler alacaksın neden onla evlendiğini falan öğreneceksin."
"Peki."
"Ha bir yamuk yap canını alayım Burçak'ın."
"Kardeşimi sokma araya ben istediğini yapacağım."
....
"Bak ben burada bekliyorum sakın ha bişeyler yapmaya kalkışma benide hafife alma az can yakmadım."
Az can yakmadım diye yalan söylemiş olabilirim ama küçük yalandan bir şey olmaz zaten Kaan umrumda olmadığı için ona yalan söylesem ne yazar.
Siren sesleri duymama hiç şaşırmadım bekliyordum Kaan'dan hafife almayacaktı beni.Siren seslerinin yaklaşmasıyla pencereden eve girdim ve şartelleri attırdım evin tavanına ateş açtım bağrışmaları duyup yanlarına gidip güzel bir kahkaha patlattım.Burçak'ın telefonuyla onu bulup boynuna vurup yanlış yaptın Kaan diye bağırıp kaçtım kaçtım demeyelimde çekip gittim.
....
" Burçak'ım seni çok özlemişim be "
"Kızım yakalanacaksın."
"Ayıp ama insan üvey ablasıyla böylemi konuşur."
"Ahah ablammış."
"Seni şimdi öldürebilirim biliyorsun değil mi?."bu sözümden sonra gaza yüklenip korkutmaya çalıştım allahtan babamla yarışlara katılıyordum da iyi sürücüyüm.
"Su sen delirdin mi ikimizde öleceğiz."
Gaza daha da yüklenerek.
"Benim babamı öldürttüğünüzde ben öldüm lan öldüm umrumdamısın sanıyorsun hayır istediğimi yaparım sana örnek vermemi ister misin?."
"Hayır!Hayır!!."
"Mesela seni parayla satabilirim yada zevkli olarak babama yaptığınız gibi kalbine sıkabilirim nasıl beğendin mi?.
"Sus sus"
Hiç cevap vermeden arabadan indirip eve geçirdim.Çınar nerdesin.Burdayım Su.Hah Burçak geldi bizi ziyarete.
"Ahah çok komik."dedi Burçak konuşmasıyla saçlarını yolmam bir oldu.
"Sana konuş dediğimi hatırlamıyorum."
"Vay Su bu çok acımasızca."dedi Çınar
"Kaan nerde?"
"Bana yamuk yaptı o yüzden bende Burçak'ı aldım ama ben onu uyardım.Herneyse benim Burçak'la işim var sende evden çıkma.
"Soyun."
"Ne,Su sen hiç iyi değilsin bence."
"Hiç olmadığım kadar iyiyim."
"Hayır."bu itiraz hiç iyi olmadığı için hemen silahımı çıkarttım.
"Soyun."
"-T tamam."yok ona bir şey yapmayacaktım fesatlığa gerek yok sadece banyoya sokup buz gibi suyun altında üşümesini bekleyecektim işkence gibi bir şey.
"Küvete gir bakalım."
"Su bu çok soğuk."
"Gir dedim."dişleri titreyene kadar bekledim.
"Çık şimdi hasta olup başıma dert açma yatakta kıyafetler var giy onları ayakkabılarıda giy gideceğiz."
Çınarın yanına gidip onada hazırlanmasını söylemeye gittim.
"Çınar hazırlan gidiyoruz."
"Yine nereye bücürüm."
"Sanane ya çok soru soruyorsun."
......
"Su burası çok güzel nerden buldun bu kadar parayı."
"Çınar sıkıldım bak bantlarım ağzını."
"Oha lan polisler geliyor Su."
Kahkaha atan Burçak'ın ağzını bantlayıp arabaya götürdüm."Tek bir hareketinle bitersin"
Bir  polis bana doğru gelirken diğeri geriden geliyordu.Kolumla karnına geçirip cenin şeklini alıp kıvrandı diğer polisinde kasıklarına geçirmemle etkisiz hâle gelip uzaklaştım arabaya binip hızla anayola sürdüm.Bir çıkmaz sokağa girip durdum.Burçakın ağzındaki bandı bir hışımla çektim.
"O bandı ağda yapacağım sana Su."
"Senin bu çekirdek ailen fazla kaşındı ama."
"Su bazen en iyi seçim vazgeçmektir.Yola yine devam edersin.Ve hayat sana vazgeçtiklerinle değil seçtiklerinle ilgilenme kararlılığını öğretir çünkü geriye bakarak ileriye yürüyemezsin."
"Fazla edebiyat yapma hem vazgeçmemi mi istiyorsun."
"Evet başın belaya girecek diye korkuyorum."
"Korkma ve ben asla vazgeçmem.Aklımdan neler geçtiğini bile bilmiyorsun."
"Aklının kilidini okuyabilecek kadar usta bir çilingir değilim ben."
1 AY SONRA...
Telefon arka cebimde zır zır çalıyordu başımın ağrısından açmak istemedim ama ekrana bakınca heyecanlandım.
"Evet Gökhan dinliyorum."
"Su babanın vurulduğu kurşun normal bir tabancadan çıkmış ki ben büyük bi silah bekliyordum normal tabancanın bu kadar hasar vermesi ve kalbine isabet etmesi tesadüf mü bilemedim?"
"Sağol Gökhan bu bilgiler az çok yeter."Burçak'la Çınar'ı alıp Zonguldak'a doğru yola çıktım.

AcımasızcaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin