Evet arkadaşlar herkese merhaba yıllar sonra :) Neredeydim, ne yaptım, neden yazmayı bıraktım bir sürü soru... Tabii var mı bilmiyorum Kibirli Gri, ben kaç kişinin umurunda artık. Hepinizden özür diliyorum öncelikle bi açıklama bile yapmadan bıraktığım için. Ve uzun süre de gelmediğim için.
Kibirli Gri'yi neden yazmayı bıraktım?
Arkadaşlar bu konuda kimseyi suçlayamam bu tamamen benimle alakalı. Kitabın konusunu oluşturmam gerçekten uzun bi süreçti, Jennifer'ın Eve'i öldürmeye çalışmasının, Eve'in sürekli Jason ile karşılaşması bunlar okuyucu sayısını arttırmak için yapılan heyecanlı sonlar değildi, hepsinin bir anlamı vardı kitabın konusuyla bağlantılı. Kitabın konusunu sizinle her ne kadar paylaşmak istesemde zira yapamam çünkü kitabımın isminin bile çalındığını gördüm kötü niyetli insanlar bunun da üstüne konabilir.
Kitabı yazmayı bıraktım çünkü;
Bunun iki sebebi var aslında. Birincisi şahsi sebepler sizinle paylaşamayacağım türden, ikincisi ise kitabı oluşturduğum konudan dışarı çıkıp klasik aşk hikayesi yazmaya kendimi kaptırmamdı. Kitabı mahvetmeye başlamıştım anlayacağınız.
Peki, yazmaya devam edecek miyim?
Edebilirim ama kesin değil. Edersem de uzun bir süre sonra olur. Klasik Eve-Jason atışmaları olduğu gibi kalacak çünkü gelen yorumlar beğenildiğini gösteriyordu ve benim yazmaktan en keyif aldığım kısımlar onlardı. Ama onun haricinde kitabı mahvettiğim kısımları çıkaracağım. Yine "Kibirli Gri" olur isim sonuçta kopyalandı diye uzun süre düşünüp karar verdiğim isimden vazgeçecek değilim.
Kaç kişi kaldı, kaç kişinin umurunda bilmiyorum ama bir kişi bile kalmış olsa benim için değerlidir.
Bu konu hakkında ne düşünüyosunuz yorum kısmına yazmaya çekinmeyin lütfen.
Tekrardan görüşmek üzere...
Yani, umarım.
Ecem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibirli Gri (ASKIDA)
Paranormalİnsandan ayrı bir tür... Yemek yiyorlar, uyuyorlar, ölüyorlar... İnsanlarla neredeyse aynılar. Sadece insanlardan biraz daha üstünler. Kendilerine ait yetenekleri ve güçleri onları insanlardan ayrı kılıyor. Vampirler, kurt adamlar gibi artık sıkıcı...