Morning
"Good morning unnie"kte Yuju sebaik sahaja melangkah masuk ke dlm dapur tu breakfast... "Morning too"Bls Sowon sambil menyapu jem pada roti
"Unnie masak apee hari ni? "Tye Umji yg berdiri sebelah Yuju.. "Just masak ni jer"Jwb Yerin lalu menunjukkan masakannye di ats meja..
"Ouh"bls Umji.. "Dah jom mkn.. Lepasni tlg unnie beli barang jp kat market"kte Sowon..
.
.
.
.
."Erhh.. Aq nk buat ape eh? Umji ngan Sinb g beli barang kat market.. Sowon, Yerin ngan Eunha g kuar tah ke mne.. Aq nk buat ape?!! "Meroyan Yuju di dlm bilik..
Ting
Tlfn Yuju menandakan mesej masuk.. Terus die mencapai tlfn nye lalu membuka aplikasi whatsapp -;-
Jungkookkie
'yuju kau kat ne? 'Yuyu
'Aq kat umah asal? 'Jungkookkie
'Umah kat ne? 'Yuyu
'Gfriend dorm'Jungkookkie
'Unnie kau ade kat umah? 'Yuyu
'Tak diorang sume dah kuar.. Tinggal aq sorang jer dlm ni.. 'Jungkookie
'Kau tunggu.. Aq dtg ambek kau 'Yuyu
'G mne? 'Jungkookkie
'Ikut jelah...cepat skit bersiap tuh.. Aq otw'Yuyu
'Yelah'Lalu Yuju bersiap.. Die hanya memakai baju T-shirt putih.. Sweater Hitam, seluar jeans ketat berwarna hitam and memakai kasut nike black and white..
Lalu mencapai handbag nye di dlm almari.. And terus dia keluar dri dorm.. Tpi sebelum Tu die menguncinye dulu..
Selesai die mengunci die terus turun ke bwh and tunggu di tempat parking..
"Mne si biskut ni.. Adui lame nye.. Tadi ckp dah otw.. Tpi skrg belum sampai.. "bebel Yuju..
Pon pon pon
Ky tu bunyi kereta jungkook.. Aduii die ni takleh nk diam skit ker camne?.. Asyik buat bising jer... Tak tkut ker klu Jiran marah??.. Malang lah spe yg jadi YeojaChingu kau..
Mmg hari2 asyik memekak jer.. Ade gak lama kelamaan jadi tuli bini kau nanti jungkook-;-
"Heyy tak nak masuk ker? "Tye jungkook yg berada di dlm kereta.. "Iyer lah nk masuk lah ni.. Tak leh klu sehari tak buat bising"bls Yuju sambil masuk ke dlm kereta ..
Suasana di dlm kereta hanya sunyi.. Masing² hanya mendiamkan diri masing²...Jungkook hanya fokus pada pemanduan nye.. Manakala Yuju hanya memandang ke luar cermin kereta..
"Kau mkn tak ag? "Tye Jungkook memulakan percakapan nye.
"Belum.. "Bls Yuju sepatah........
.
..
......
.
..Di dlm Mall
"Kau nk buat ape kat sini? "Tye Yuju sebaik sahaja melangkah masuk ke dlm Mall.. "Sje jer .. Nk try cari bju senanya.. "Bls Jungkook..
"Dah Ah cpt skit.. Aq rase letih ni"Kte Yuju... "alahai kau ni baru jer sampai.. Dah ckp letih dah? "Tye Jungkook..
"Nth tetiba rase letih sgt ni.. "Bls Yuju sambil mengeluh.. "Kau lapar ker? "Tye Jungkook kembali... "Takk.. Aq tak lapar pom cume letih jer "bls Yuju.
"Habistu kau nk ape? "Tye Jungkook.. "Aq nk blk doo.. Tetiba rase tak sedap badan lah plak ni"bls Yuju sambil termengah-mengah bagai kan sesak nafas..
"Dah lah aq hantar kau blk dulu lah.. Dah jom"kte Jungkook lalu beredar dri mall yg diikuti oleh Yuju..
"Yuju kau oky tak ni? "Tye Jungkook.. "Nth.. Aq rase susah nk nafas skrg ni.. Aduhh sakit "bls Yuju sebaik sahaja die sampai di tempat parking kereta..
"Dah msuk cpt.. Aq hantar kan kau blk dorm"Kte Jungkook lalu mengstart (?) enjin keretanya (ky author tak tau yg ni) ..
"Huhh haahh huuhhh hahhh.. "
"Yuju asal ngan kau? Mcm dah nk mati aq tgk"Tye Jungkook yg melihat Yuju seolah-olah sesak nafas... "Aq letih jer ni ..dah cepat Ah hantar aq blk.. "Bls Yuju sambil mengesat peluhnye di dahi..
.
.
.
.
.
."Dah Ah.. Thanks anta aq blk.. Aq naik atas lu.. Da~"Kte Yuju lalu keluar dri kereta Jungkook.. "Die oky ker.. Aq tgk cam sakit jer"Omel Jungkook lalu beredar pergi dri dorm gfriend..
"Aduhh.. Knp sakit jer dada aq ni? "Tye Yuju sambil mengosok dada nye sebaik sahaja dia msuk ke dlm dorm nye..
No more prov
Yuju masuk ke dlm dorm nye.. Sebaik sahaja dia masuk ke dlm dorm nye die terus rebah.. Rebah di depan pintu blk nye.. Tetiba cahaya dri gelang and rantai Yuju menyala.. Menyala menjadi warna Merah.. Tpi sebaliknye Yuju tak sedarkan diri...atau secara senang dikatakan Pengsan..
Sinb × Umji
"Umji wae.. Unnie rase mcm ade sesuatu yg pada Yuju unnie..? "Tye Sinb kpd Umji.. "Umji pom rase mcm tu jugak.. Ade ape² yg terjadi pada Yuju unnie ker unnie? "Tye Umji kembali..
"Unnie tak tau.. Tpi sebaliknye baik kite blk ke dorm skrg.. Mungkin ade sesuatu yg berlaku kat sana"bls Sinb.. "Kajja kite blk"bls Umji.
Sowon × Yerin × Eunha
"Unnie wae Eunha rase mcm ade sesuatu tak enak berlaku? "Tye Eunha.. "Unnie pom rase mcm tu jugak.. "bls Yerin.. "Sinb ngan Umji g market kan? tye Sowon..
"Haah diorang g market beli barang tadi "bls eunha.. "Jgn kate Yuju yg!! "Kte Yerin separuh jln..
"Kajja kite blk dorm cepat!! "Jerit Sowon..
.
.
.
.Di hadapan pintu dorm gfriend..
"eunha, Yerin and Sowon Unnie"Jerit Sinb sebaik sahaja berjumpa dgn E,Y,S.. "Yerin cepat buka pintu ni"Kte Sowon dgn cemas..
"Jp cari kunci jp"bls Yerin sambil mencari anak kunci di dlm handbag nye.. "Tak yah kunci coz pintu ni tak berkunci "Kte Umji
"Dah bukak lah cpt pintu tu Umji"Bls Eunha.. "Neii"
Mereka 'Sowon, Yerin, Eunha, Sinb and Umji' pom masuk ke dlm dorm nye.. And mereka terkejut melihat susuk tubuh yg dikenalinye baring 'pengsan' di dpn pintu blk 'E, Y, S, U'...
"YUJUUU!! "
________________~
YOU ARE READING
- Book 1 - ||C|| SpEcIaL gIrL [[유국]]
VampireYuju . Seorang yang istimewa . Memiliki kuasa yang kuat . Malah lebih kuat daripada semuanya tanpa diketahui olehnya . Sejak berjumpa dan dicopkan oleh seseorang , dia sering merasakan sesuatu yang aneh . Sering didekati , sering mendengar , sering...