-petang-
Yuju hanya duduk di halaman rumahnya krn die begitu bosan.. Nk layan tv takde siaran menarik.. Nk layan handfone takdek ape² yg menarik.. Just duduk kat halaman rumah nye dan baring atas rumput jer keje nye(hope paham) ...die just boleh tenangkan fikiran nye.. And tetiba die teringatkan appa, omma, ngan oppa nye.. Air mata nye pom mengalir setitik demi setitik..
Flashback
"Oppa jum g main"kte budak kecik yg bernama yuna .."sabar lah yuna oppa nk buat keje nim"kte oppa yuna a.k.a s.coups..
"Alah.. Oppa Yuna nk g main!! "Rengek Yuna.. "G ajak omma ngan appa"bls s.coups sambil mengkaji sesuatu di komputernye..
Yuna pon terus turun ke ruang tamu dan tetiba die nampak..
"OMMA APPA!!! "kte yuna lalu berlari ke arah omma ngan appa nya dah sudah terbaring lemah tanpa bermaya dibunuh .."OPPA.. TLG OMMA NGAN APPA"jerit yuna dlm keadaan menangis tak berlagu -_-!..
"Ade ape yu.. ..OMMA APPA!! "kte s.coups baik sahaja ternampak yuna memegang appa ngan omma nye yg terbaring lemah.. "OMMA APPA.. JEBALL BGUN OMMA APPA!! "Kte s.coups sambil menangis lalu mengoncangkan badan omma ngan appa nye ..
"S... S.coups... T.. Tl.. Tlg.. Ba.. Bawa...a.. Adik... Ka... Kamu.. Yun.. Yuna... Jauhh.. D.. Dri... Sini... Seb.. Sebelum.. Werewolf.. L.. Lain.. Dp.. Dpt.. Jum.. Jumpa.. Nye.. Jaga...ad.. Adik.. Kam.. Kamu se.. Sebaik.. Nye. J.. Jgn.. Bagi.. Y.. Yuna.. Kat.. Vam.. Vampire.. Lain.. Arrasseo? "Kte omma nye dgn begitu lemah..
"Arrasseo omma.. Yuna kajja kite pergi dri sini.. "Ajak s.coups.. "Tak nakk yuna... Nk duduk sini ngan omma and appa.. Yuna tak nak.. Tinggalkan omma... "Nangis yuna.. "Yu.. Yuna.. Dgr...l.. Lah.. Ckp.. Opp.. Oppa... Ka.. Kamu.. Tu.. Omma.. Ngan appa.. Takkan.. Tinggal.. Kan... Kamu... Syg... "Bls appanye dlm keadaan tersekat-sekat..
"YUNA AKAN BALAS BLK APE YG DIORANG DAH BUAT KAT OMMA NGAN APPA.. ITU JANJI YUNA.. "kte yuna and tetiba mata yuna menjadi merah.. Merah yg begitu terang.. "Yuna jgn!! "Kte s.coups..
End flashback
Yuju tersedar dri lamunan nye.. Krn tetiba ade burung gagak yg berwarna hitam berbunyi begitu kuat... Yuju tkut lalu terus masuk ke dlm rumah and terus pergi ke ruang tamu lalu memasang TV sambil berbaring atas sofa..
Lagu navillera kedengaran dri tlfn yuju(😂)
Annyeong
YujuYuju yahh
YerinWae unnie?
YujuNanti kol 8.00 unnie ambil kamu nae?
YerinG mne?
YujuHo aloh x ingat plok
YerinHehe.. Just kidding.. Oky kol 8
YujuTpi kat ne umah kau?
YerinAde dlm aty unnie.. Hoho
YujuOii Minah.. Sies lah..
YerinNanti yuju anta location
YujuOky.. Dah lah abis to4 aq nanti..
YerinPadam muka..
Yuju..Siap kau!
YerinTututut
Yuju terus menghantar location rumah nye kat yerin.
Lalu die terus ke blk air and mandi.. Selesai mandi.. Die bersiap lalu memakai bju (lihat pic dibawah) (and abaikan ape yg ade dlm pic tu 😂)
Kemudian die turun ke bwh lalu menutup TV adn duduk atas sofa..Tok tok tok
"Aik awal nye dah sampai "kte yuju lalu berlari kearah pintu and terus buka pintu
..."Awal nye unnie sam-.. Big bang? "Kte yuju dgn terkejut nye.. "Knp rindu kami ker? "Tye Gd dgn SMIRK..
SITUASI LAIN
JUNGKOOK PROV
Bagus gak klu aq g ngaan yuju ary ni.. Hoho jln berdua.. Ah baik aq g jemput yuju..
End Jungkook prov
Jungkook terus menghilangkan diri dan munculkan diri di lorong yg berdekatan rumah yuju.. Tetiba die nampak seseorang berada di rumah yuju.. Kemudian die terus berlari and halimun kan diri die.. Untuk melihat dgn lebih jelas..
"Ape yg kau nk Ah?! "Kte yuju.. "Aq taknak ape² un.. Just nk satu jer"kte daesung sambil menyandarkan badan ny di dinding.. "Ape die?!"kte yuju..
"Kuasa kau"kte Gd.. "Ku.. Kuasa?? Kuasa ape? "Tye yuju kembali
"Kuasa ape yg yuju ade? "Omel Jungkook sendiri..
"Iyer lah kuasa kau"kte t.o.p.. "Ape kuasa aq? ..aq mne ade kuasa lah bahlul"bls yuju.. "KAU JGN NK TIPU LAHH.. "marah Gd..
"MNE AQ TAU LAH BENGONG.. AQ MANUSIA JELAH BANGANG! "Kte yuju dgn berani.. "Berani kau lwn ckp aq! "Mrh Gd.. "Asal kau ingat aq ni pengecut sgt?.. Sorry to say bro! "Bls Yuju.."Klu itu yg kau nk ..t.o.p daesung...tangkap die"arah Gd.. "Arraseo "bls top ngan daesung..
"Ape yg kau nk Ah bangang! "Tye yuju.. Tetiba mata yuju bertukar menjadi warna merah + kuning.."Mte yuju.. Tak aq mesti halang die! "Kte Jungkook lalu muncul kan diri.. Di sebelah top
"Erm maafkan aq eh.. Aq ngan yuju ade temu janji ni.. Kitorang g dulu eh"kte Jungkook sambil memegang tgn yuju lalu menghilang kan diri bersama yuju..
"AHH.. SHIT.. TAKPE YUJU KALI NI KAU TERLEPAS.. TPI LAIN KALI KAU TAKKAN TERLEPAS DRI AQ... KAU INGAT TU YUJU"KTE Gd lalu keluar dri rumah yuju and terus masuk utan...
_________________~
YOU ARE READING
- Book 1 - ||C|| SpEcIaL gIrL [[유국]]
VampirYuju . Seorang yang istimewa . Memiliki kuasa yang kuat . Malah lebih kuat daripada semuanya tanpa diketahui olehnya . Sejak berjumpa dan dicopkan oleh seseorang , dia sering merasakan sesuatu yang aneh . Sering didekati , sering mendengar , sering...