At school
"unnie.. Unnie tau tak yg ary nie ade Budak baru? "kata umji sambil membelek buku.. "Haa? Budak baru? Spe? Yeoja or namja? "kata jimin setibanye di Dlm kelas..
"rase nye yeoja kot"kate j-hope.. "Yow ape yg kecoh sgt ni? "kate JB yg baru masuk kelas diikuti oleh Bambam,JR,Mark, Jackson, Youngjae,Yugyeom..
"Nth lah dengar berita ade budak bru masuk ary ni"kata Sowon.."dah dah ddk lah kat tempat masing²
Miss jihyo dah nk sampai tu"kata eunha.."Annyeong gaiss"kate Miss Jihyo yg baru msuk ke kelas.. "Annyeong Miss Jihyo"kata pelajar..
"Oky gaiss ary ni kite akan dpt budak baru.. Oky kamu yg kat luar tu boleh masuk"-kata Miss Jihyo lgi..
Pelajar itu pom masuk dgn ayunye 😂"oky perkenal kan diri kamu"kata Miss Jihyo.. "Annyeong Haseyo.. Nama aq Choi Yuna.. Kamu sume boleh panggil aq Yuju.. Aq dri Amerika.. Harap korang sume dpt berkwan dgn aq"kata pelajar yg bernama Choi Yuna atau dgn panggilan nye Yuju..
Para namja mula bersorak Apabila dpt kwn yeoja yg cantik seperti Yuju..
"Oky Yuju kamu boleh duduk tepi Jeon Jungkook"kata Miss Jihyo.. Yuju pom terus berjalan ke tempat ddk nye yg bersebelahan dgn Jungkook..
"Oky gaiss ary ni kamu buat kerja sendiri coz ary ni Miss ade mesyuarat "kata Miss Jihyo lalu keluar kelas..
"Yahh Yuju kau tak ckp pun yg kau pindah kat sini dah!" jerit Sowon yg terus ke meja Yuju.. "Hehe sorry lah gaiss aq nk buat kejutan sikit"kata Yuju sambil tersengih dan tangannya membetulkan rambut nya yg dikusutkan oleh Eunha..
"Sejak biler kau blk sini? "Kata Yerin.. "Erm seminggu lepas kot "kata Yuju lagi.. "Dah seminggu kau balik sini tapi kau x cakap apa ii pun?"marah Sowon .. "Hehe mianhae Unnie "sengih Yuju .." eh korang sesama kenal ker?"kata Jimin.. "ofcoz kitorang kenal..
Si Yuju nie die ni Kwn kitorang dri kecik sampai skrg.. Just die kene g Amerika tuk belajar jer.. Tulah yg kitorang rindu sgt kat die ni".. Kate Yerin sambil memeluk Yuju ..
"ouh camtu"kata jimin lalu terus ke tempat duduk nye sendiri.. "oky lah kitorang duduk dulu.. Ade kerja yg belum siap"Kata Sowon lalu ke tempat nye..
Yuju pom terus mengeluar kan buku nye lalu mengulang kaji.. Tetapi die rase ade sesuatu yg perhatikan die.. Lalu die terus meletakkan kepalanye atas meja.. Kerana die terasa Agak menyeramkan ..
Jungkook prov
Sejak bila kelas ni berbau cherry Blossom . Adakah Bau ni dari budak baru tu? Kalu betul siapa kah budak baru ni? Knp aq rase budak baru ni istimewa... Rase lain dri yg lain... Siapakah die?? Aq harus tau spe die...
Waktu blk
"Yuju kau tinggal kat ane? "kata Sowon.. "Kat rumah lah " Kata Yuju.. "Kat ane"Kata Yerin.. "Rumah lama "balas Yuju.. "Ouh abistu nak balik sesama x? "Tanya Sowon . "Hehe tak apalah Unnie Yuju boleh balik sendiri . Oky bye "kata Yuju lalu segera berlari keluar dari sekolah
"Eh tu bukan ker budak baru tadi"Kata jungkook secara perlahan.. "hyung blk lah dulu kookie nk g kedai jap"kata Jungkook.. "Kedai ape? "Kata V a.k.a Alien.. "Adelah.. Oky lah hyung daa~"kata jungkook lalu berlari meninggalkan Bts..
.........
Yuju prov
Fuh penat aq berlari semata-mata taknak unnie hantar kan aku lel .. Aq berhenti dekat bustop ..buat apa kat bustop? Nth . Aq penat sgt ni weyh bgi aq berejat kjp
10 minutes later~
Oky aq dah x penat . Tpi bosan laa dah Ah orang x ramai kat sini . Aq terus memakai earphone pada telinga aku dan memasang lagu nth aq pun tak tahu aku pasang lagu ape lel . Sebaik sahaja aq memakai earphone aku terus bergerak menuju ke rumah ku . Dah tak jauh daa dri sini hanya beberapa meter je lagi .
YOU ARE READING
- Book 1 - ||C|| SpEcIaL gIrL [[유국]]
VampirYuju . Seorang yang istimewa . Memiliki kuasa yang kuat . Malah lebih kuat daripada semuanya tanpa diketahui olehnya . Sejak berjumpa dan dicopkan oleh seseorang , dia sering merasakan sesuatu yang aneh . Sering didekati , sering mendengar , sering...