Pagi
"Auchh"jerit Yuju.."knp ni Unnie?"tye Umji yg lalu dihadapan blk Yuju..
"Nth lah tatoo kat tgn ni tetiba terasa panas..mcm memberitahu akan ade sesuatu yg buruk akan berlaku"Kte Yuju.."ermm..apekata Yuju Unnie berehat dulu..biar Umji bawak mknn kat sini"Arah Umji
"Oky"bls Yuju lalu baring atas katil..mnakala Umji pula turun ke bawah untuk mengambil mknn tuk Yuju..
"Aik Umji mne Yuju?"Tye Taehyung.."die kat atas."bls Umji
.."asal tak panggil die?"tye Jin.."nth lah ..die tetiba je ckp yg tatoo kat tgn die tu jdi panas..seakan-akan memberitahu sesuatu akan terjadi"jelas Umji.."Tatoo kat tgn die?"soal Jungkook..
"AAHHHH!!"
"Jp tu suara..Yuju!"kte Sowon..
Mereka semua yg berada di meja mkn mula naik ke atas di mne berada nye bilik Yuju dn Yuju..
GANGGG
"Yuju kau ok-"
"YUJU!!!"Jerit Jungkook sebaik sahaja mereka masuk ke dlm blk Yuju dan melihat Yuju tiada di dlm blk nye itu..Bagaikan Yuju
Hilang
_______________________________________________
"Cheer Up babe Cheer up babe"nyanyi Bambam dgn riang..
Plakkk
"Auchh..Jb Hyung!"marah Bambam sebaik sahaja Jb mengetuk kepalanya guna Beg..
"Bising lah kau tau tak"kte Jb .."tau kita kat sini bukan nk g nyanyi..but nk g beli mknn"sambung Jackson..
"Uhukk nk nyanyi pom tak leh"bls Bambam.."takleh ah..kau ingat ni consert?"tye Youngjae.."aishh..ye lah diamm"cebik Bambam..
Hakk kari eh..hakk hakk hakk kari kari..hakk hakk hakk kari kari..
"Woii Mark tlfn kau berbunyi tu"kte Jr dgn mls.."lah tlfn aq ker?ingat tlfn sape tdi"bls Mark lalu membuka tlfn fon
Hadikk Biskut..
"Aikk asal jungkook call kau lak Hyung?"tye Yugyeom.."nth"jwb mark lalu menjawab panggilan dri biskut dgn menguat kan suara..
'Hahh asal call Hyung lak?'
'Hyung ade kat market ker?'
'Haah asal?'
'Hyung blk cpt..suh Got7 blk cepat'
'Asal lak?baru je nk bayar ni'
'Yuju..Yuju hilang Hyung!!!'
'Yahh tak yah ah jerit2 aq tak pekak lgi..'
'Cpt lah Hyung!'
'Kk aq blk skrg..tunggu kitorang'
Tuttt tuttt tutt
"Asal tu hyung?"tye Bambam yg menolak troli.."Yuju hilang..kajja kita blk skrg.."kte Mark dgn nada cemas.."Whutt Yuju hilang??kajja blk"kte Jb lalu berlari keluar dri market..diikutu oleh ahli yg lain..
_________________________________________________
"Skit nya tuh disini di dlm aty ku ~"nyanyi seorang Mamat yg berada didlm blk air -_-.."oii bising lah bangla !!!"Jerit seorang Mamat lagi yg berada atas katil..
"Terkejut aq mamat ni..woii Leo bgun2 lah..dah nk tgh ary ni woii!!"jeritnya dri dlm blk air.."ahh aq nk tido ag..klu kau bising skli ag Ravi siap kau"bls Leo lalu terus menyambung tidur nya..
"Ape lah yg mamat due ekor tu buat kat atas"omel N yg berada di tingkat bawah.."N !!"Jerit Ken yg tetiba msuk ke dlm 'tempat' di mana diorang sume tinggal
"Pe pe pe?"tye N .." Yu..yu...Yuju..die Hilang!!"bls Ken dgn nadar gementar.."WHUT!!!!cam ne die boleh hilang?!!"tye N yg sedekit terkejut..
"Aq tak tau . Tpi aq dgr dri mulut Bts and Gfriend tadi"bls Ken.."Got7??"tye N.."mungkin baru tau"bls Ken..
"Aq nk kau g panggil BigBang skrg..dan kejut kan mamat due ekor kat tingkat atas tuhh"arah N .."Arra"kte Ken lalu lesap.
"Kemana pulak kau hilang Yuju?"
_____________________________________________
"Mcm mne skrg ni?ape yg kita nk buat?"tye Rapmon and Jb selaku ketua bgi si Namja.."aq tak tau "bls Sowon selaku ketua bgi si Yeoja pula...
"Yuju..kat mne kau skrg ni"
________________________________________________
Aq ade kat mne ?? Knp aq selalu akan nampak di sekeliling ku putih?..dn siap perempuan yg sedang mendekati ku..sedikit demi sedikit
'OMMA,APPA,OPPA??'jerit ku dgn gembira
'Yuyu'kte omma ku lalu dtg memeluk ku begitu juga dgm Oppa dan appaku..
'Ape yg korang buat kat sini?'tyeku dgn gembira...
'Omma sebenarnya ..nk mintak tlg'bls omma ku..
'Tlg ape?'tye ku
'Sebenarnya .. appa nk kamu cri siapa pembunuh sebenarnya Omma ,appa dan oppa kmu..'bls appa pula..
'Tpi mcm mne?'tye ku..
'Kmu ade kuasa tersendiri Yuyu..oppa tau kamu kuat..dan mampu melawan semua musuh2 kita'jwp oppaku..
'Yuyu masih lgi tak paham oppa..kuasa?kuasa ape?'tyeku kembali..
'Kamu akan tau dan faham 1 hari nanti..'bls Oppa ,omma dan appaku
Perlahan-lahan diorang semakin jauh ..jauh..dan akhirnya hilang..kemanakah mereka pergi?
Tatoo ku mula bercahaya..terang..dan semakin terang..aq pelik..knp ade nye keadaan sebegini?knp aq jugak yg kene?cahaya tu kemudian mula hilang..
Aq mengangkat kepala ku ke atas..ape yg aq lihat hanya langit..Dan hnya ade dua perkara yg aq inginkan skrg ..iaitu
Mencari pembunuh keluarga ku
Dan
Bebas..________________~
YOU ARE READING
- Book 1 - ||C|| SpEcIaL gIrL [[유국]]
VampirosYuju . Seorang yang istimewa . Memiliki kuasa yang kuat . Malah lebih kuat daripada semuanya tanpa diketahui olehnya . Sejak berjumpa dan dicopkan oleh seseorang , dia sering merasakan sesuatu yang aneh . Sering didekati , sering mendengar , sering...