Keesokkan ary nyye.. Umah PakCik Hwang
"Hye korang "kte Sinb sebaik sahaja baru bgun dri tidur lalu masuk ke dlm dapur.. "Oii...kau belum mandi but dah dtg dapur.. Tak tau malu betul."kte Sowon yg tgh masak kat dapur dgn Jin and Jr..
"Lapar lah unnie"rengek Sinb lalu bergerak ke ruang tamu.. "Hye Sinb"tegur Jackson.. "Hye"bls Sinb lalu duduk di sebelah Umji.. "Eiii.. Sinb unnie belum mandi"kte Umji.. "Mls"bls Sinb lalu melihat Bambam and Jungkook main batu seremban(?)
"Oit kau dah kalah lah.. Giliran aq lak"jerit Jungkook.. "Asal aq kalah lak? "tye Bambam.. "Batu kat bawah tadi gerak mase kau nk ambek"bls Jungkook.. "Ehh tak bergerak eh"bls Bambam... "Gerak ahh"Jerit Jungkook
Maka mula lah pergaduhan antara mereka -;-
"OIT MKN!! "jerit JR + SOWON + JIN..
"Bergepe bunyi nya.. "
"Nk tercabut telinga aq"
"Ade gak aq jadi pekak nanti"
"Sampai pecah batu ni dibuat nye"
"Kalah highnote aq"
"Setanding dgn highnote Yuju"
"My gadd! "
Dan byak lagi lah diorang semua mengupat 3 oam tarzan sesat tadi tu 🌚
"Like a Tarzan"
"Oi tak nak mkn ker? "Tye Sowon sekali lgi.. "Nak lahh!! "Jerit mereka semua"
Ky skrg semua jerit -;-..rumah tu dah jadi hutan.. Dan org di dlm rumah tu semua adalah tarzan ..harap maklum
#hiduptarzan
#jadilahsepertitarzan
#tarzansilameninggal______________________________________________
"Mne PakCik Hwang eh? "Tye Yuju yg baru turun ke bawah menuju ke dlm dapur and melihat semua org dah nk abis mkn..
"Wth.. Tak tunggu aq!! Sial.. #silameninggal.. Kuangjookk"
"Annyeong Yuju Unnie.. "Kte Umji sambil melambai tgn ke arah Yuju.. "Kuangjoo tak tunggu aq mkn-;-.."marah Yuju
"Meh sini mkn"kte Jungkook lalu berdiri and menarik tgn Yuju tuk duduk mkn di sebelah nye.. "Nah ambekk ni.. Mkn.. Kebuluran ngat nampkk"bls Sowon sambil menghulurkan makanan..
"Kuangjoo korang semua"
Mereka hanya tersengih menunjukkan gigi kuning mereka yg belum digosok apetah lgi belum mandi..
Omg
__________________________________________
Petang
"Weyh bosan"merapu Jimin + V.. "Jom lepak kat luar reramai"ajak Jb.. "Kajja.. "Maka mereka semua keluar dri rumah dan berkumpul di luar rumah..
"So nak wk pe skrg? "Tye Eunha.. "Jom main bola Keranjang.. Sape kalah ..kene belanja mkn.. "Cadang Yuju
"Bola keranjang alaa senang je"bls J-hope.. "Tak swag langsung"kte Suga..
"Bts lawan Got7 ..7 vs 7...manakala gfriend jadi penonton saja~" kte Yerin.. "Penonton pom boleh"bls Mark..
"Ky semua bersiap sedia.. Kerana perlawanan akan bermula sebentar lgi. "Jerit Yuju yg menjadi pengadil kerana suara nye dah cukup kuat.. Takperlu guna pembesar suara.. Bagai² ni..
"Die membaling dan sampai ke tgn Si Alien dam Si Alien menangkap nye.. Dan kini Si Alien cuba membaling ke arah jaring gol ...Dan.......
.
.
.
.
Olamakk.. Syg nye tak masuk 🌚..Sadis nye kau Alien 😹"merapu si Sinb"Tak sangka pandai Mark Oppa main"kte Yuju yg sedang melihat ke arah Mark yg tgh mengesat peluh nye ape baju.. Omg.. Mesti semakk..
"Eleh Jackson Oppa semak ag"kte Eunha.. "Ape semak nye Jackson Oppa?"Tye Umji.. "Die.. Die.. Dia perfect"jerit Eunha.. "Haha perfect? Perfect Mark Oppa lagi.. Dah lah flying boy pastu handsome + Katang(have a abs)..haha.. Kau hado? "Tye Yuju dgn gelak tawa nye.. "Hashtag YujuSilaMeninggal -_-"marah Eunha..
___________________________________________
Prittttt
"Mase tamat doh!!! "Jerit Sowon..
"Spe menang? ""Mesti Bts"
"Eleh perah santan Ah kau ni.. Got7 Ah menang"
"BTS!! "
"GOT7"
"BTS!! "
"GOT7!!"
"WOII SENYAP LAH BENGONG -_-.."Mrah Yuju.. "Dah tu spe menang?? "Tye Yerin yg baru bgun dri mimpi nye -_-
"Pemenangnya adelah..
.
..
.
.
..
.
Seri jer"bls Sowon sambil melompat-lompat bagai kera mendapat bunga(ade betul ke?😹)...
"Asal seri.. Mesti salah kira ni!! "Memberontak Si Swangger..
"Terima jelah kenyataan yg korang semua tak pandai main.. Hanya dpt 1 mata sorang.. Ish ish ish.. Malu betul"bls Yuju sambil menggelengkan kepala nye..
"1 jer?? Biar betik!! "
"Terima jelah yg kita ni tak pandai main Hyung"kte Jungkook sambil tersengehh..
____________________________________________
"Weyhh aq lapar"kte si Alien.. "Aq pom lapar.. "Kte Si Yugyeom.. "Aigoo lapar eh? G suruh Sowon Unnie + Jin Oppa + Jr Oppa masak kat dapur"kte Yuju yg sedang lepak ngan V and Jungkook di dlm blk VMinKook..
"V hyung g suruh jp"kte Jungkook.. "Oky aq g kjp"bls V lalu terus keluar dri blk VMinKook..
"Erm Yuju "
"Pe? "
"Tak rindu aq eh? "
"Asal nk rindu kau lak"
"Alaa kau kang dah lame tak rapt ngan aq"
"Tpi aq rapat ngan Mark Oppa. "
"Ish asyik² Mark Hyung.. Ape beza nye aq ngan Mark Hyung "
"Beza kau ngan Mark Oppa? Ermm.. Mark Oppa ni flying boy, handsome, ade abs, baik, sporting, senyuman die membuat kan aq cair.. Auch"
"Kuangjoo.. Dah aq ape lak? "
"Kau? Erm kau ni jht, manja, buruk, tak handsome, takde abs,, tak sehebat macam Mark Oppa"
"Sampai aty kau ckp aq mcm tu"
"Haha.. Takde Ah kau ni.. Comey, baik, sporting gak Ah handsome but Mark oppa lgi ensem and last kau ni kuat sgt manja and merajuk"
"Hehe.. But kau tak rindu aq ker? "
"Tak"
"Sies lah"
"Erm rindu gak Ah.. "
"Yer ker haha.. Syg kau"
_________________________________
"Yahh N.. Mlm ni perjumpaan kita ngan BigBang jgn lupe jerit Ahli Vixx yg lain.. "Iyer aq ingat"bls N..
"Tak sabar aq nk kau Yuju.. U wait me babe..hahaha!"
___________________~
YOU ARE READING
- Book 1 - ||C|| SpEcIaL gIrL [[유국]]
VampireYuju . Seorang yang istimewa . Memiliki kuasa yang kuat . Malah lebih kuat daripada semuanya tanpa diketahui olehnya . Sejak berjumpa dan dicopkan oleh seseorang , dia sering merasakan sesuatu yang aneh . Sering didekati , sering mendengar , sering...