Láska

17 0 0
                                    


''V-Vždyť si celá..''

''To nevadí.. Nechci být zase sama.. Prosím, jenom pro dnešek..''

Usměju se na ni, chytnu ji ruku a pohladím jemně po tváři, přičemž ji políbím.

''Zajdu za Edardem a pak se tu vrátím, dobře?''

Kývne mírně hlavou až si všímám jak ji tvářičky rudnou a poté si spokojeně s úsměvem lehne. A já mezitím dojdu za Edardem.

Poté co jsem sešel dolů mě čekalo nemalé překvapení při kterém se mi zatajoval dech. Stál tam Edard s výzbrojí Věrných. Neuvěřitelným nadšením jsem na něj upíral pohled a on mi jen s klidnými slovy pověděl.

''Pojď zamnou Philipposi''

Šel jsem za ním a došli jsme až do knihovny, kde důstojně prohlásil.

''Fiat voluntus tua''

Za ním se začala pohybovat knihovna a otevřela dveře do nové části budovy. Vypadalo to jako nějaká skrýš, ale když jsem se rozkoukal zjistil jsem, že je to spíš jako nějaká strategická hala kde všichni seděli kolem kulatého stolu. Edard se posadil a přizval mě sednout si také.

''Nyní můžeme, tě oficiálně příjmout za našeho člena Věrných''

''U-Už? Vždyť jsem nedokončil svůj úkol''

''Dokázal si více než to, zachránil si Aelu a projevil obrovský potenciál v boji a ochranářských smyslech. Co si o tom myslíš ty Morthale?''

''Při bitvě o město projevil neskutečný talent a zároveň zachránil Aelu.''

Pokývne uznaně a koukne na muže vedle něho.

''Já jsem se ti nepředstavil, ale já jsem lovec naší party. Při bitvě jsem byl na věži a vidět jak bojuješ, bylo úžasné. Rád bych tě viděl v boji více v našem jménu!''

Pak, ale Edard zamlkne a podívá se na staršího muže.

''Co si myslíš ty Arthure?''

''Já si nemyslím nic.''

Podívá se na mě s upřeným pohledem a mě to až vyděsí, ale kouknu na něj stejně.

''Myslím si, že i když má takhle velikou moc, tak nemusí ji využít k dobru, ale i proti nám. A to, že zachránil Aelu, znamená jen to, že jí miluje.''

''Co si o sobě myslíš ty nafrněnej dědku?! Celou dobu bojuju za Věrné a za svět jaký známe! A ty tady vytrubuješ, že vás vlastně chci zamordovat ve spánku!''

''Kůráž ti rozhodně nechybí. Edarde souhlasím, že ho příjmeme, pokud ho můžu osobně cvičit.''

''Nikdy mě nebude cvičit někdo jako-''

''Přijímá se''

''E-Eh?''

Kouknu na Edarda

''Všichni členové zde přítomní souhlasí s tvým přijetím mezi Věrné. Od této chvíle si součástí nás a jakožto takový se smíš o nás dozvědět pravdu.''

Kouknu váhavě na Edarda a ten jen pronese lehce s kamenným výrazem

''Všichni z nás známe Arthura jinak. Je to původní zakladatel Věrných a tak bys to měl slyšet od něj.''

''Philliposi. Jakožto Chodec budeš muset mít trvý trénink, aby si byl nejsilnější z nejsilnějších a pomohl lidstvu vyhrát tuhle válku nad Splozenci. Ale pamatuj si, že jestli uděláš cokoliv proti nám, tak tě osobně zabiju.''

Rok Fenrira - Vlčí ŘíšeKde žijí příběhy. Začni objevovat