Şu an ölmek istiyorum. Keşke kapıyı zombiler çalsa. Beni alıp ülkelerine felan götürseler. Galiba ben intihar edicem. Şu odayı bir incelesem. Belki bir ihtimal,bulabilirim ölüm için güzel bir yer. Ölmek hayattaki en kolay şey gibi gözüküyor. Çoģuna göre kafaya silah dayama. Bazılarına göre bir yerden atlamak. Ben bu odada nasıl ölumü bulacağımı bilmiyorum. Bi yerden atlama? Saçmalama Buse saçmalama 2. katta nasıl öleceksin . Avize o da yok. Banyo aynayı kırıp bileğimi kessem??? Bu mantıklı ama canım çok acır. Aslında ölmek biraz ürkütücü geliyor ama zorla biriyle evlenmekten iyidir. Zorla evlenmekle kalsa babam 17 yıl sonra tekrar geliyo ve beni birine sattığını onla evlenmek zorunda olduğumu söyliyor.
💫💫💫
Bu adam kimdir???
Adı Mert (miş). Sözde zenginmiş. Otel zincirleri varmış ama benim umrumda mı hayır... Ailesi Urfalıymış. Ama ben böyle biriyle bırakın zorla evlenmek, normalde bile evlenmem. Bi kere ben dış görüntüye önem veren biriyim. Bence kötü bir şey ama napabilirim.
💫💫💫
Akşam yemeğine gidecektim.
Giyinip yemek salonuna gittim. Ege gelmiş. İstisna Ege de zengin ama müyevazi biri ve dış görünüşü zaten ortalığı yakıyor. Neyse yine dalıp gittim. Egeye anlatsam mı bunu acaba ama ne der sonuçta yeni tanıştık.
"Merhaba Ege nasılsın ???" "İyiyim Buse senin neyin var yüzün çok solgun görünüyor noldu hasta mısın?"
Aslında ona bir anlatabilsem içimdeki fırtınaları...
"Yok iyiyim, biraz acıktım şekerim düstü herhalde."
Yemek yerken biraz düşünme fırsatım oldu. Acaba anlatsam mı?
"Ege sana bir şey söyliycem."
-Noldu iyimisin?
-Şey... aslında... beni 17 yıl sonra dönen babam başka bir adama satmış yani zorla eclenmek zorundayım.
-Ne bunu nasıl yapabilir?
-Yapmış.
-Kaçal buralardan Rusya ne dersin?
-Bilmemki? Nasıl yaşarız biz orada?
-Eski bir arkadaşım var.
-Ama biz birbirimizi bile tam tanımıyoruz.
-Sen bana güvenip bunları anlattıysan bende sana güzenirim.
-Tamam kabul.
-Yarın gidelim.
"Nasıl yarın mı?"
Ailem nolacak ya arkadaşlarım? Ama o eve bir kere girersem bir daha çıkamayacağımı biliyorum. Napıcam ben bir kafese tıkılmış kuş gibiyim.
Ege ya o. Ona güvenmeli miyim.
Rusya???
Hiç gitmediğim görmediğim bir ülke. Nasıl yaşanırki öyle bir yerde.
Sabaha kadar uyuyamadım saat en son 5 ti biraz uyuyabildim ve yeni gün başlıyor.
Valizimi hazırlayım ya ev ya Rusya. Seçim ve hayat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçan Aşk
Fiksi RemajaHAYATTA NEYI ÇOK ISTEDIYSEM OLAMADI, BU GALIBA BENIM KADERIMDI. Yıllar sonra dönen babası Busenin hayatını ne gibi bir uçuruma sürükleyecekti...