YAZARDAN NOT: Pek sevgili canımlar, sizleri çok çok fazla özledim. Şimdi bu not bölümünde söyleyeceğim çok çok fazla şey var. *Gevezeliği oldukça üzerinde olan yazar emojisi*
Öncelikle sabırla bölüm beklediğiniz için sonsuz teşekkürler, hepinizin yeri bende çok ayrı. Hepinizi çok seviyorum ve beklediğiniz için sonsuz teşekkürler.
Hepinize iyi bayramlar diliyorum. Bol harçlık topladığınız, durumu olmayan insanların bol bol et yediği, herkesin yardımlaştığı ve iyiliğin hüküm sürdüğü harika bir bayram olur umarım. Bayramınız mübarek olsun.
Bugün, yani 12 Eylül 2016, Unutulmuş: Türkiye'nin birinci yaş günü. Bu özel günde özel bir bölüm yayımlamak istedim. Tam bir yıl önce bugün Unutulmuş: Türkiye'nin ilk bölümünü yayımlamış ve birbirinden harika okuyucular ile tanışma serüvenime başlamıştım.
Hepinize sonsuz teşekkürler, bu bir yılın her anında benim ve Unutulmuş: Türkiye'nin yanında oldunuz. Hepinize tekrar sonsuz teşekkürler. Benim için anlamı çok büyük olan şeyler yaptınız. Her yorumunuzla beni etkilediniz, verdiğiniz her oyla gülümsettiniz, yeri geldi düşündürdünüz, yeri geldi güldürdünüz.
Wattpad'de yazarken yazarlar hiçbir şey kazanmadan sürekli verdiklerinden şikayet ederler. Ben kazandım, sizleri kazandım, o mükemmel duyguları kazandım, oldukça iyi insanlar tanıma şansını kazandım. Var olduğunuz için, Unutulmuş: Türkiye'yi okuduğunuz için sonsuz teşekkürler. Sizleri gerçekten ama gerçekten çok seviyorum.
Ve bu en özel günde en özel bölümü yayımlıyorum, son bölümü. Evet, bu Unutulmuş: Türkiye'nin son bölümü.
Unutulmuş: Türkiye bundan sonra Wattpad'de devam etmeyecek. Parola Yayınevi ile anlaştık, Unutulmuş: Türkiye iki kitaba bölünerek basılacak. Kalan yaklaşık yirmi bölüm ikinci kitapta olacak. İlk kitap ise değişiklikler ile yayımlanacak. Detayları bu kitap üzerinden duyuracağım (çıkış tarihi, sayfa sayısı gibi) yani kitabı kütüphanenizden çıkarmayın lütfen.
Hadi son bir yorum serüveni daha başlatalım. Ben bölümleri silmeden önce, son bir kez daha yorumlarda buluşalım.
*Tarihte ilk kez ne diyeceğini bilemeyen duygulu yazar emojisi*
YAZARDAN SON NOT:
Ah, bu son notları yazmaktan cidden nefret ediyorum. İçimdeki duygusal İlayda, bana danışmadan yönetimi ele geçiriveriyor.
Lafa nasıl başlayacağımı, vedamı nasıl edeceğimi bilemiyorum.
Bundan tam bir yıl önce başladığım kitabım, ki kendisini şu sıralar çocuğum gibi hissediyorum, yuvadan uçmak üzere.
Anlaşmayı imzalamadan önce çok düşündüm. Kitap olma şansı Unutulmuş: Türkiye için çok büyük bir şanstı ancak onu Wattpad'den ayırmaya tam anlamıyla hazır değildim. Bölüm yayımlanır yayımlanmaz gelen yorumlarınızdan, Unutulmuş: Türkiye'yi adeta yaşayan bir canlıya dönüştüren geri dönütlerinizden ayrılmaya hiç hazır değildim, hala değilim.
Dedim ya çocuğum gibi görüyorum diye, Unutulmuş: Türkiye'yi yanımdan ayırmaya hazır değildim. Ona bu büyük şansı vermeye hazır değildim. Ancak sizlerin onu sonsuza kadar saklayabilmeniz için, Unutulmuş: Türkiye'nin sonsuza kadar var olabilmesi için bu şansı tanımam gerektiğini düşündüm.
Benim çocuğum çok hızlı büyüdü, dilediğim kadar zaman geçiremedim sanki onunla. Bir tarafım eksik hala, bir tarafım hazır değil hala. Ne olacak ileride, Unutulmuş: Türkiye'nin geleceği nasıl olacak bilmiyorum. Onu bilmediğim bu geleceğe atma fikri bile hoşuma gitmiyor. Onun bocalayacağını, ilgi görmeyeceğini düşünmek kalbimi acıtıyor, korkuyorum. Lütfen yalnız bırakmayın onu, bocalamasına izin vermeyin.
Sizden isteğim, onu bir anlık hevesten öteye taşımanız. Bir aylık bir popüleritenin ardından unutulmaya bırakmamanız. Yalnız bırakmayın, beni, onu, bizi.
Unutulmuş: Türkiye sayesinde harika anlar yaşadım, harika insanlarla tanıştım. Her şeyden öte sizlerle tanıştım. Bana sizleri tanıma şansını verdiğiniz için sonsuz teşekkürler.
Sizi çok seviyorum. En sevgi dolu emojilerim sonsuza kadar sizinle olsun...
-Sizi seven yazarınız İlayda Kaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş: Türkiye
Science FictionKitabın başlangıç tarihi 12/09/2015. #1 Bilim kurgu **Dikkat! Parola Yayınevi ile yapılan anlaşma ile Unutulmuş: Türkiye iki ayrı kitap şeklinde basılacaktır. İlk on bölüm tanıtım amaçlı bırakılmıştır, kalan bölümler kaldırılmıştır** 21 Aralık 2012...