3

2.2K 57 1
                                    

Afra

Tam ayaklandığımda dudaklarımız sürtüştü hızla Ali bey'in odasından çıkıp kendi odama girdim kapıyı kapatıp kapıya yaslandım.

Öpücükten sayılmazdı değil mi?

İlk öpücüğüm patronumun olmuş olamaz!

Yok ya sadece kazaydı.

Kazaydı demi?!

Off! 

Ali bey gidene kadar odamdan çıkmadım.

Pencereden gidişini gördüm daha sonra odasına girdim ve işime devam ettim.

Ama o anlar aklımdan çıkmıyordu.

Kalbim senin derdin ne?!  Neden kafesinden çıkmaya çalışırmışçasına çırpınıyorsun.

Kırıkları topladıktan sonra kapıdaki korumalardan birine çerçevenin aynısından almasını istedi.

Daha sonra kafamı dağıtmak için tatlı yapmaya karar verdim.

Mutfağa girdim ve Triliçe tatlısını yapmaya başladım.

🕚🕙🕘🕗🕖🕕🕔🕓🕒🕘

Akşam yemeği için masayı hazırlıyordum.  O esnada Ali bey geldi. Yukarı çıktı.  Yarım saat sonra ıslak saçları ve pijamasıyla geri döndü.

Masaya oturdu bende yemekleri servis ettim.

Tam mutfağa geçerken Ali bey " Kendine de burda servis aç " dedi.

Ben mahcup bir ifadeyle gerek olmadığını dile getirdim ama o sert bir dille "ne diyorsam onu yap" dedi.

Yemek esnasında çıt çıkmıyordu.

Ali bey yemeğini bitirip peçeteyle ağzını sildi ve " yeni çerçeve aldırmışsın " dedi.  Bende başımla onayladım.

"Bundan sonra daha dikkatli olmalısın" dedi. 

Yüzüne baktığımda muzipçe gülümsüyordu.

Bu adamın ilk defa gülümsediğini görüyordum. 

Ve...  Gülüşü tam...  Kış güneşi gibiydi...

Daha sonra yüzüne ciddi bi ifade takındı " ailen nerede " dedi.

Sanane be nerde diye çığırasım geldi ama sakinliğimi koruyup "ailem yok yurtta büyüdüm efendim" dedim.

O ise " Ne yani hiç merak etmedin mi nerdeler diye"

No yono hoc morok otmodon mo nordolor doyo!

Gerizekali!

Tabi bunları dile getirmedim.

"Yurt müdürü beni postala- ıı yani çıkışımı verirken annem bir fahişe olduğunu söyledi " dedim.

Dolu gözlerimle dik dik yüzüne bakarken.

O istifini bozmayıp "peki ya baban? " dedi.

Anan anan!  Diyesim geldi tabi diyemedim.

"Bir fahişenin çocuğuyum ve hangi satıcının soyundan türediğimi bilmiyorum " dedim dişlerimin arasından.

O " masayı toplayabilirsin" dedi.

Ahhh!  Çok gıcık oldum bu adama!

Masayı hızlıca topladım ve tatlıyı servis ettim.

İki lokma aldı ve bana dönüp bunu kim yaptı diye sordu ben deyince yüzündeki memnun ifadeyle tatlıyı yemeye devam etti bende izin isteyip odama çıktım.  Çok yorucu bir gündü.

ÂFRA (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin