Kesit

2K 51 4
                                    

ÂFRA

O davetin üstünden 1 ay geçmişti.  Artık hizmetçi kıyafeti yerine günlük kıyafetler giyiyordum.

Havalar iyice soğumaya başlamıştı.

Ali bey 1 aydır kahvaltı etmeden işe gidiyor.  Gece yarısı eve dönüyordu.

Bu durum sebepsizce içimde bi yerlerin burkulmasına neden olsada takmıyordum. 

Tabi Ali bey olmadığı için işsiz işsiz duruyordum.  Kimi zaman temizlik yapıyordum, kimi zaman kitap okuyordum, kimi zaman televizyon izliyordum.

Bu geçen sürede üniversite tercih sonuçları açıklanmıştı. Boğaziçi üniversitesi eczacılık fakültesini kazanmıştım.

Ali bey ile bu üniversite konusunu konuşmam lazımdı.

Akşam Ali bey'in gelişini bekledim.

Gece yarısına kadar zar zor ayakta durdum.

İşıklar kapalıydı elimde kahvem uyumamaya çabalıyordum.

Sonra anahtar sesi geldi ayağa kalktım tam kapıya yönelirken,  Ali bey'in kolların sarışın bir hatun yiyişiyorlardı.

Onları o halde görünce elimden bardak kaydı,  gözlerim doldu ve koşarak odama çıktım...

İçimde anlamadığım bi his beni kavuruyordu.

Hıçkırıklarımın duyulmaması için kafamı yastığa gömdüm,  gerisi karanlık...

ALİ GÜRSOY 

Koray denen piçin herkesin içinde Âfra'yı taciz etmesi beni deli etmişti.

Afranın o kocaman ürkek gözleri , gözümün önünden gitmiyordu.

Yüzüne bakmaktan çekiniyorum.
Sabah kahvaltı etmeden çıkıyor,  akşam gece geç saatlere kadar içiyordum.

Yine o gecelerden birinde tam anlamıyla kafayı bulmuştum.

Yanımdaki sarışın hatunu Âfra'nın bardağı elinden düşürmesiyle fark ettim.

Kendime geldiğimde Âfra koşarak odasına çıktı bende yanımda ki hatunu kovdum.

Ben nasıl böyle bi aptallık yaptım?!

Hem o aptal kız bu saate kadar neden ayaktaydı?!

Yinede tam anlamıyla ayılamamıştım.

Çözümü duş alıp uyumakta buldum. 

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Ertesi sabah,  Âfra'yla aynı anda odadan çıktık.

O tam gözlerini kaçırıp aşağı inecekken kolundan tutup " Âfra özür dilerim.  Dün gece çok sarhoştum kendimde değildim.  O davette olanlar içinde özür dilerim " dedim.

Sebepsizce açıklama gereğinde bulunmuştum.

O ise "Ali bey o davette olanlar sizin suçunuz değildi.  Dün gece olanlar ise beni ilgilendirmez asıl sizi rahatsız ettiğim için ben özür dilerim " dedi buzdan soğuk sesiyle.

Daha ben bisey diyemeden kolunu elimden kurtarıp merdivenlerden inmeye başladı.

Sinirle çenemi sıvazlayıp kendime sövdüm ! Koskoca Ali Gürsoy küçük aptal bir kıza hesap verdi!

Çalışma odamdan gerekli evrakları alıp kimseye bakmadan çıktım.

Yolda Âfranın sözleri geldikçe aklıma daha çok basıyordum gaza.

O gece ki gözleri hali unutamıyordum.

Olamaz değil mi?! 

Koskoca Ali Gürsoy küçük aptal bir kıza aşık olamazdı demi?!!

Düşünceli halimden uzun bir korna sesiyle ayrıldım ama çok geçti....

ÂFRA (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin