8

1.6K 50 32
                                    

Afra

Kucağına şiddetle düşmemle gözlerine takıldım.

O geceden de karanlık gözlerine.  Suratının her bir santimini kazıdım aklıma.

Sonra..

Sonra dayanamadım öptüm dudaklarından.  Rüyalarıma giren dudaklarından..

Evet ilk öpücüğümdü.

Evet o benim patronumdu.

Evet o beni birazdan kovacak.

Ama olsundu.  Değer.

Ben düşüncelerimin arasına dalmışken o daha çok çekti beni kendisine.

Daha çok öptü...

Daha çok  aldı aklımı başımdan.  Allah'ım bu nasıl bir histir.

Yanarken üşüyorum.

Daha da derinleşirken öpücüğü bu yolun sonu kayıp olduğunu düşünerek kendimi geri çekip kucağından kalktım ve koşa koşa odama çıktım.

Belki de izin verseydim...  Ne bileyim belkide ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi davranacaktı.

Hem..  Hem o benim patronum.

Acı ama gerçek evimi yemeğimi paramı veren patron.

Nerden geldiğini bilmediğim bi hüzün kapladı içerimi.

Parmaklarım dudaklarımı buldu, teker teker intihar etti gözyaşlarım.

O beni sevmiyordu.

O BENİ SEVMİYORDU.!

Sadece anın heycanı belki tutkusu yada herneyse onun etkisiyle öptü.

Ağlayışım şiddetlenirken.  O geldi.

Kapıyı çaldı cevap veremedim kapının tam arkasında oturuyordum açamazdı.

"Afra aç kapıyı güzelim. "

Dedi aynı zamanda kapıya vururken.  Ben ise hıckırıklarımı bastırmaya çalışıyordum.

Çıkamazdım karşısına.  Tekrar sesini duydum "Ağlama güzelim bak yakma beni ağlama! " yatağa uzandım.  Ağlamaya devam ederken...

Yb isteyenler bununla idare etsinler en kısa zamanda bomba gibi bir bölüm gelecek oy ve yorumlarınız eksik olmasın ne kadar çok oy o kadar çabuk yb 😘

Kendinize iyi bakın 👋❤

ÂFRA (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin