5. Barátság

17 3 1
                                    

Augusztus 14
Reggel nyűgösen keltem. Kimentem a fürdőbe és a tükörbe nézve a maradék élet kedvem is elment. A hajam égnek állt a hajam, karikás volt a szemem. Szuper.. úgy nézek ki mint egy hold kóros.. Letusoltam, megfésülkodtem és pizsiben leballagtam a konyhába. Anyu már nem volt itthon. Ma Tibivl elmentek állatkertbe. Szóval ma magamnak csinálok reggelit.
- Szia anya. - vettem fel a megcsörrenő letefonom.
- Szia kicsim este megyek csak haza. Remélem nem baj!. - mondta anyu.
- Nem gond. Érezd jól magad! Puszi!
- Puszi, szeretlek! Szia. - mondta majd kinyomott.
Már megreggeliztem és felmentem felöltözni. Egy fekete szegecses rövidnadnacit és egy fehér atlétát vettem fel egy kockás inggel. A konyhába ballagtam elmosogatni mikor kopogtak.
- Szia! - nyitottam ajtót egy a válláig érő szőke hajú lánynak.
- Szia. Nyír Tifani Fanni. - nyújtott kezet felém.
- Szia Emi vagyok.
- Két emelettel feljebb lakom. És ha jól tudom egy suliba fogunk járni. Gondoltam átjövök megismerkedni!. - mondta kedvesen a lány.
- Szuper! Gyere beljebb! - engedtem be a nálam kicsit magasabb Fannit.
Lehuppantunk a kanapéra és beszélgetni kezdtünk a suliról.
- A suli tele van cuki srácokkal. És beképzelt ribikkel. - mondta a ribi szót nyávogós hangon. Azért a stílusa az nagyon tetszik.
- Na igen. Azok mindenhol vannak. - mondtam megforgatva a szemem.
Már vagy 3 órája beszélgettünk, mikor megint kopogtak.
- Várj, kinyitom! - mondtam.
Az ajtóhoz érve végignéztem magamon. Majd kinyitottam az ajtót.
- Szia Emi. Mizu? - köszönt Ádám.
- Szia minden oké. Mijáratban?
- Meg akartam kérdezni, nem- e van kedved kutyát sétáltatni?
- Jó lenne, de épp itt van Fanni. Omm. Utánna? - kérdeztem lelkesen.
- Persze, majd írj. Addig szia! - mondta majd elindult.
Hát ez nagyon jól hangzik. Imádom Sziszit, mert nagyon barátságos és játékos. Még persze Ádám is elég cuki, szóval ez vicces lesz.
- Itt is vagyok.
- Oksii.
- Kérsz valamit inni, enni, nassolni?? - kérdeztem mosolyogva.
- Hát, ha van egy kis gumicukor arra vevő vagyok. - nevetett fel Fanni.
- Hát úgy érzem, itt egy igaz barátság van kialakulóban. - nevettem én is és elővettem egy csomó gumicukrot az egyik szekrényből. Imádom a gumicukrot.
- Van benne valami. - nevetett még mindig Fanni.
- Na menjünk a szobámba!
- Oksii. - mondta vigyorogva.
Nagyon sokat beszélgettünk és nevettünk, De sajnos Fanninak mennie kellett. Kikísértem majd megcsináltam a hajam és írtam Ádámnak.
én: Szia! Mehetünk?
Ádám: Hali. Persze!
én: Oksi 5perc múlva a bejáratnál?
Ádám: Okés! Siess!
Felvettem a fekete Adidas cipőm és elraktam a telóm, kulcsom aztán indultam. Ádám az ajtóban várt.
- Sziaa! Mehetünk? - kérdezte.
- Hali. Persze! Merre megyünk?
- A parkba? - vetette fel a pompás ötletet.
- Oksii! - nevettem.
Egész úton beszélgettünk arról, hogy mit csináltunk a nyáron.
Nem csak cuki, de okos, és ügyes kosaras is.
- Itt a kedvenc helyem. - mutatott egy nagy fűzfa alatti padra.
- Hmm egész jó. - mondtam es közben elővettem egy cigit.
- Meg se kínálnál igaz? - nézett mélyen a szemembe.
Beleszívtam egy nagyot majd Ádámra fújtam a füstöt és elővettem a cigit, hogy megkínáljam. Ő is rágyújtott.
- Szüleid tudják? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Apám meghalt, de anyu tudja. Van, hogy ő vesz nekem. - mondtam nyugodtan. De éreztem, hogy a szívem összeszorul. Nagyon hiányzik apu..
- Bocsi, részvétem. Nekem nem tudják.
- Nem gond. Akkor nem para itt cigizgetni? - kérdeztem meglepetten.
- Ki mondaná nekik?. Sziszi, a fák? Vagy esetleg te?. - nevetett.
- Jogos! - mosolyogtam én is. - Na lassan menjünk, kezdek fázni. - mondtam megdörzsölve a karom.
- Oké. De addig, tessék a pulcsim! - rakott rám egy fekete nagyon jó illatú pulcsit. Istenem, de jó.
- Köszi! - pirultam el.
Míg hazafelé sétáltunk megbeszéltük, hogy sok ilyet csinálunk majd még. És kiderült, hogy ő is nagy The Walking Dead fan.. Minél többet tudok meg róla, annál jobban bírom.
- Na akkor majd beszélünk! - mondta az ajtónk előtt és megölelt. Aztaa! Ez az illat, egyszerűen.. ahhw..
- Oksi. Jó éjszakát! - mondtam full elpirulva, majd bementem.
Leültem a kanapéra és mosolyogtam. Aztán a tekintetem a fali órára tévedt. Aztaa. 5 perc múlva 10 óra és én még 6-kor elmentem. Anyu fél 11- re ért haza.
- Szia anyu, na milyen volt?. - faggattam kicsit fáradtan, de lelkesen.
- Szuper! Holnap elmesélem, de most már nagyon fáradt vagyok. - mondta és megölelt.
- Oké! Jó éjszakát! - mondtam majd bementem a szobámba.
Adtam sonkát és cicakaját a kisk kedvenceimnek, majd mentem aludni. Nagyon hamar elaludtam, mivel nagyon fáradt voltam.

Elválaszthatatlanok..Where stories live. Discover now