7. Végre elmúlt

13 2 2
                                    

Augusztus 18.
Ma reggel kipihenten keltem fel. Végre nem volt bedugulva az orrom se. Hétfő óta az ágyat nyomom.. 2 napig lázas voltam és tüsszögtem, de ma már nem volt lázam és jól voltam. Vidáman ballagtam ki a konyhába ahol anyu és Tibi várt.
- Jó reggelt! Ideje volt már felkelni! - fogadott anyu ölelésébe.
- Reggelt! Miért? - kérdeztem full tudatlanul.
- Már délután 1 óra. - nevetett Tibi.
- Mii?? - kezdtem toporzékolni. - Én fél kettőre hivatalos vagyok Fanniékhoz. Megyünk a sulira vásárolni! - visítottam.
- Akkor siess! Mi elmegyünk ma a palanetáriumba. Nem jössz? - kérdezte Tibi.
- Nem hiszem. Fannival bulizni megyünk. A bátyja a pultos a Monopoliban.. - vigyorogtam majd siettem átöltözni, sminkelni. Egy cicás tusvonalat húztam a szemeimre és az amúgy szög egyenes hajamat kiengedve hagytam. Egy szaggatott farmert és fekete atlétát vettem fel. A fekete bőr táskámba beledobtam a gyújtóm és a pénztárcám. A bejárati ajtónál felkaptam a fekete bőrdzsekim, a kulcsaimt és szaladtam is Fanniékhoz.
- Szia drágám! - nyitott ajtót mosolyogva Fanni anyukája.
- Jó napot! Emi vagyok. - mutatkoztam be.
- Dzenifer Write. Fannit vagy Áront keresed? - kérdezte kedvesen.
- Fannit. Megbeszéltük, hogy segítek a sulis cuccokat megvásárolni! - mosolyogtam még mindig az ajtó előtt álva.
- Akkor nyere be! - engedett beljebb a nő. - Szaladj! Balra a második ajtó! - mutatott egy folyosóra.
- Köszönöm. Levettem a lábamról az adidasom és már lépkedtem is.. Ballra a harmadik ajtó. Csak nehogy elrontsam.. Itt is vagyok.
Lenyomtam a kilincset és nagy lendülettel beléptem a szobába, ahol egy magas, félmeztelen és csupa izom srác állt. Azt a rohadt... ez ez.. ez lenne Áron?!. Fanni azt mondta, hogy nem nagy durranás a bátyja.. De Áron határozottan nagy durranás az egyszer tuti..
- Öhm. Eltévedtél? - fordult felém a srác.
- Lehet. Fannit keresem. - mondtam a padlót bámulva szégyenemben.
- Akkor el. Egy autóval visszább. Amúgy Áron vagyok. - mondta. Köszi már mindegy..
- Emi! Nemrég költöztem ide.. De szerintem megyek.. asszem Fanni keres.. - mondtam majd kirohantam a szobából. Te jó ég.. miért nem mondta Fanni, hogy egy izom kolosszus a tesója?.
- Örültem! - szólt utánam Ádám..
Átsétáltam a szomszéd szobába, ami lényegesen nagyobb volt. Na meg persze rózsaszín..
- Szia Emi. Hol voltál? Anyu azt mondta, már legalább 10 perce beengedett.. - borult ki Fanni..
- Eltévedtem.. Miért mondtad, hogy nem nagy durranás a bátyád?. - vontam kérdőre.
- Mert nem az..
- Nem csak egy atombomba...
- Na jó, hagyjuk.. Mehetünk?.
- Jó oké. Menjünk! - mondtam majd kimentem az előszobába a cipőmért.
- Figyu Ádám hány éves?. - kérdeztem Fannit.
- Na nem csináld. Bejön neked? - vonta össze a szemöldökét.
- Jajj. Nem épp csúnya, de nem ezért kérdezem. Cigit kéne venni.. És nem hiszik el, hogy 18 vagyok.
- Azt hittem, hogy csak 16 vagy még. - nézett rám furcsán.
- Annyi vagyok. Épp ez a baj.
- Akkor megveteted valakivel. Aki nem a bátyám! - hangsúlyozta az utolsó szót.
- Jól van.
Ez is történt. Ahogy az Inci- finci felé tartottunk. Mi ez a név?? Az egyik dohányboltba pont akkor lépett volna be egy rolleres csaj. Megkértem, hogy vegyen 2 doboz duplapattintós Malbit. Aztán mentünk is tovább. Végre.. már 3 napja nem cigiztem.. Megvettük a sulira a cuccokat és indultunk vissza Fanniékhoz. Mivel már délután 7 óra volt, ezért átszaladtam pár ruhámért haza. Átvettem egy szürke miniszoknyát és egy cuki fehér (hátul kivágott) felsőt. Kivasaltam az amúgy is egyenes hajam és felvettem a fekete nyakláncom. Még igazították a sminkem és egy kis vörös rúzzsal emeltem ki a szám. Ennyi.. Partysba vágtam magam.. Fanni is hamar kész lett.  Begöndörítette szőke haját, kifestettem a szempilláit és vörösre festette a száját. Nagyon cuki volt. Igazi kis törpilla.. A fekete egybe részes combközépig érő ruhájához egy vörös bőrdzsekit vett fel és egy vörös Vans cipőt. A Fekete telója a förös körmei kopogtattak az ajtóban várakozva Áronra.
- Na végre! - könnyebbült mag Fanni.
Áron nagyon cuki volt. Fehér pólója aznizmaira tapadt és a fekete nadrágjára hanyagul rálógott.. Eszméletlen helyes...
- Indulás! - mondta, majd a lépcső felé indult.
Szetencséra 16 perc buszozás után megérkeztünk. A Monopoliban sokan voltak és a pultban ott állt egy kifulladt szőke srác. Vicces volt,hogy mikor meglátta Áront szinte felragyogott a szeme. Áron be is állt a pultba. És töltött Fanninak meg nekem egy-egy votkanarancsot. Mi kitipegtünk és elszívtunk a belső teraszon egy cigit. Kb 3ember volt ott rajtunk kívül. Már legalább 15perce kint iszogattunk amikor Ádám jelent meg. Oda ült hozzánk 3 üveg sörrel.
- Sziasztok! Gondoltam hozok egy kis sört nektek.
- Köszi. - mondtam.
- Mizu? - kérdezte Fanni.
- Semmi. Beszélgettünk egy kicsit, majd a sort kint hagyva bementünk táncolni. Épp egy számomra ismeretlen srác jött oda hozzám. Velem egymagas és világos barna hajú. Erős alkohol illata volt és hatalmas meleg tenyere. Szinte petzselt a karomat. Mivel Ádám épp Fannival táncolt így nem tudtam mit tenni.. Táncoltam vele..
- Mi a neved hercegnő? - hajolt közelebb hozzám.
- Emi. - mondtam a srácnak, közben átkaroltam a nyakát és így táncolunk tovább. Nagyon aranyos volt a hangja.
- Hmm. Emi.. szép név. Derek vagyok. - simult hozzám teljesen a srác.. az egyik kedvenc számom jött. Dum dee dum.. Elléptem a sráctól. Kikaptak az egyik mellettem álló srác kezéből a poharat és mghúztam.. hmm votkaa. És senkivel nem törődve elkezdtem táncolni. Nagyon sokan nézték, ahogy rázom a csípőm és a kedvenc zeném és a votka átveszi tőlem az irányítást.. Nagyon élveztem. A zene sajnos ha!ár véget ért. Én pedig odamentem a pulthoz ahol Áron csak bámult..
- Akkor mit iszik velem a pultos srác? - kérdeztem egy lehengerlő mosollyal az arcomon.
- Ezután bármit! - nevetett és tapsolt párat.
- Akkor rád bízom. Hívj még valamire! - nevettem.
- Teqilaa - egy hatalmas kaján vigyorral az arcán kiöntötte az italt. És hozta a citromot még a sót.
- Remek, de miért pont Teqila?
- Mert az szexi. És most bebizonyítottad, hogy te vagy itt a legszexibb! - kacsintott. Hirtelen azt sem tudtam mit mondjak. Fülig elpirultam.
- Na akkor rajta - mosolyodott el Áron. Megírtuk a teqilát és én kiszaladtam cigizni. A zene még kint is dübörgött. Én pedig csak ültem és cigiztem. Semmivel sem törődve..
- Ez mg mi volt? - rohant felém Fanni.
- Mégis mi? - fordultam felé ijedten.
- A tánc. Hol tanultad? - bombázott kérdésekkel Fanni.
- Sehol. Csak imádom azt  zenét és úgy tűnik eleget ittam ahoz, hogy elengedjem magam.. - magyatázkodtam.
- Huhh. Mindenki bámult. Ádám megállt és tátottszájjal bámult. Áronról még nem is beszéltem.. Most is majd kiesett a pultból annyira várja, hogy visszagyere. - mesélte Fanni.
- Pedig csak táncoltam.. Semmi extra..
- De mégis, hogy!? Mint egy profi táncos.. - artikulált és mutogatott mint egy idegbeteg. Aztán felrántott és megölelt.
Visszamentünk és ittunk egy- egy votkát. Aztán táncoltuk.
- Megint itt? - hajolt a nyakamhoz Derek miközben hátulról átölelte a derekam.
- Lehet. - nevettem el magam.
- És van kedved velem, olyan vadul táncolni mint az előbb? - kérdezte egy puszit nyomva a nyakamra.
- Ahhoz inni kell még egy kicsit. - mosolyogtam
- Megoldható! - mondta és elhúzott a pulthoz, ahol már nem Áron állt. Egy szőke kiscsajon öntött nekünk votkát. A votka a szenvedélyem.. megőrít.. mint Ádám..
- Köszi Mazsi! - mondta Derek a pultosnak. - Fenékig! - mosolygott Derek és lehúzta a votkát. Utánna ittunk még párat és mentünk táncolni. Épp egy nagyon jó zene ment aminek sajna nem tudom a címét. És megint eltávolodtam Derektől. És hátrafelé lépkedtem mikor egy tenyér siklott a derekamra.. Közelhúzódtam hozzá és elkezdtem ringatni a csípőmet. Aztán belesúgott a fülembe.
- Akarlak Emi..
Bárhol felismertem volna ezt a hangot. Ádám. Nem volt időm reagálni megfordított és megcsókolt. Rögtön visszacsókoltam. Gondolkodás nélkül. Ahww azok az ajkak... Imádom ezt az érzést..

Elválaszthatatlanok..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin