Augusztus 19.
Szörnyű fejfájással ébredtem. És mikor kinyitottam a szemem.. Nagyon megijedtem, nem tudtam hol vagyok. Egy két szorította a derekam egy másik pedig a mellemet markolta.. Mi a franc??. Megfordultam és Ádámmal találtam szembe magam.. Még aludt. Óvatosan lehámoztam magamról a kezeit. Szerencsére csak a szoknya hiányzott rólam. Bementem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe, de bár ne tettem volna. Úgy néztem ki mint egy hold kóros (karikás szem, elmosódott smink és kócos haj). Remek.. Elkezdték visszatérni az emlékek.
Miután elváltak ajkaink kirohantam az utcára. Ádám utánam jött és hazavitt. Magához.. Útközben nem szóltunk egymáshoz, de aztán bocsánatot kért. És ennyi.. Mentünk aludni..
Lemostam a sminkem és felvettem a szoknyám. Visszamentem a szobába, de Ádám eltűt.. Mi a fene?! Leültem az ágyra és vártam.. Pár perc múlva Ádám visszatért.
- Jó reggelt! Mire emlékszel?? - kérdezett.
- Mindenre.. Asszem.
- Nagyon sajnálom a tegnapit.. túl sokat ittam és.. nagyon szexi voltál.. sajnálom.. - vakargatta a tarkóját.
- Semmi. Megyek oké? - kérdeztem. Ez most mi volt? Megkérdeztem, hogy mehetek-e?. Istenem mélyebbre nem is süllyedhetnék..
- Ne kérlek! - fogta meg a karom.
- Miért?.
- Beszélnünk kéne! - mondta.
- De.. miről?
- Hát ömm. Tudod.. nekem.. - bámulta a földet.
- Igen?
- Nekem nagyon bejön Fanni.. És segítség kéne. - motyogta. Én teljesen összetörtem. Gratulálok Emi!. Beleestél egy srácba akinek a barátnőd jön be. Ügyes!
- Ő.. Igen?
- Ja, de mellette teljesen megnémulok. És nem tudok őszinte lenni hozzá. Félek, hogy pofára esek. - mondta Ádám.
- Ismerős - néztem a padlót és éreztem, hogy elfogom bőgni magam.
- Na segítessz?
- Ő.. Mennem kell. - motyogtam, felkaptam a táskám és kiszaladtam. Egyenesen haza. Semmit sem törődve anyu aggódásával. Beszaladtam a fürdőbe és bezárkóztam.
- Mi a baj kicsim?. - kopogtatott anyu az ajtón.
Nem válaszoltam csak hangosan zokogtam tovább. Már vagy 3 órája kuksoltam odabent, mikor csörögni kezdett a telóm. A kijelzőn Fanni neve és képe villant fel. Szupi..
- Szia jól vagy!? Hová lettél tegnap?. - szólelt meg Fanni.
- Jó-jól vagyok - szipogtam..
- Jesszusom. Te sírsz! Max 2perc és ott vagyok! - mondta, majd lerakta a telefont.
Még csak egy perc sem telt el, de már Fanni dörömbölt az ajtón. Kinyitottam és a nyakába borultam. Miért?. Miért pont Ádámba fuu. Elmondtam mindent Fanninak és megértette miért vagyok ki ennyire.
- Nyugi! Minden rendben lesz, oké?. - simogatta a hátam.
Egész nap akció filmeket néztünk. Felhívta az anyját és közölte, hogy itt alszik. Este horrort néztünk és fagyit zabáltunk, meg kekszet és mindenféle gumicukrot..
- Szerintem cukorkómába fogok esni, ha még egy gumicukrot megeszek. - mondtam a tizenharmadik csomag után.
- De még van egy zacskó savanyú! - mondta.
- Hol?? - pattantam fel. Na igen a savanyú gumicukor az egyik nagy gyengém.
- A konyhában. De az enyém lesz! - mordult fel Fanni.
Kiszaladtunk a konyhába, lökdösődve, csapkodva, kiabálva. Szerencse, hogy anyu Tibivel van. A konyha szekrényben találtunk még egy nagy szagyor csodát. Gumicukiii!!!
- Hahaa. Aki kapja, marja! - nyújtottam ki a nyelvem Fannira.
- A fene!.. - csapott az asztalra. - Osztozkodunk? - nézett rám kiskutya szemekkel.
- Most az egyszer - mondtam vigyorogva. - De ne szokj hozzá!
- Jó-jó! Na folytatjuk a filmezést? - rángatott a szobám felé.
- Ahan. - mosolyogtam rá.
Megnéztünk még vagy 3 filmet és megittunk egy csomó sört. Kipirult arccal nevetgéltünk. Aztán kopogtak. Kitipegtem és ajtótnyitottam.
- Szia Áron! - nevetgéltem az ajtónak dőlve.
- Jól vagy?. -
- Ahan.. - elvettem egy szál cigit az asztalról és hozzá nyomtam az Áron égő cigijéhez. - Köszi a tüzet.
- Máskor is. Amúgy itt van Fanni?
- Jajaa. - vigyorogtam.
- Akkor tessék! Hoztam sütit! Szia! - hadarta miközben a kezembe nyomta a dobozt, mely tele volt finom fánkokkal, muffinokkal, linzerekkel és elsietett. Hát jó. Ez bizar volt, de a sütik még nem hültek ki.. Bevittem a szobámba a dobozt és Fanninak elmeséltem mi történt 5 perce. Aztán észbe kaptam és kiszaladtam az égő cigivel a kezemben.. Ügyi vagy Emi! Legközelebb az egész házat gyújtsd ki.. Elszívtam a cigit majd visszatértem Fannihoz. Neki csak úgy csillogott a szeme a sok sütit látva.. Gyorsan neki is estünk. Pár muffint kimentettem anyunak. Apropó anyu. Már itthon kéne lennie. Na mindegy nem szólok bele. Nem is aggódom, hisz Tibivel van.. Befaltuk kb az összes finomságot Fancsimmal.. (utálja, ha így hívom) Átöltöztünk és aludni készültünk. Végülis úgy aludtunk el, hogy ő átöleltena derekam.. Kis aranyosom!!
YOU ARE READING
Elválaszthatatlanok..
RomanceEz a történet Emi Black életét öleli körül. Akinek közel sincs könnyű élete, mivel folyamatosan költözni kényszerül. Ráadásul édesapja is meghal. De talpraesett egy lány, és könnyen beilleszkedik az új suliba, városba. És egy igaz barátra is rátalál...