Bölüm: 9

18 9 0
                                    

Multimedya: Deniz

Adal'dan

"Alo Alp neredesin? "

"Dağ evindeyim Adal bey sizi bekliyorum."

"Tamam ayrılma bir yere geliyorum. "

Kalp ritmim daha düzelmemişken mutlu bir haber almak için atladım arabama. Yaklaşık kırk beş dakika sonra dağ evine varmıştım. Alp durduk yere beni telaşlandırmaz da. Yoksa gerçekten buldu mu?

"Adal bey hoşgeldiniz."

"Anlat Alp nedir problem?"

"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Adal bey size ümit vermek istemiyorum."

"Alp! Lütfen."

"Asmai'lerden bir iz bulmuş olabiliriz."

"Olabiliriz?

"Bildiğiniz gibi tüm soyu araştırıyoruz. Son kalan kişinin bir insandan çocuğu olmuş olabilir."

"Şunu düzgünce anlatacak mısın artık?

"Geçen sene yaptığımız Özbekistan gezisinde yaşlı bir bögü ile konuşmuştum. Güçlerin geçmesi için saf kan olmasına gerek yokmuş. Birini bulmadan size söylemek istemedim. Biz bu zamana kadar saf Asmai'leri aradık. Bir melez buldum adı Pelin kim olduğunu bile bilmiyor olabilir ama son umudumuz o Adal bey başka bir iz yok.

"Nerede yaşıyor, Nasıl biri, kaç yaşında bilginiz var mı?

"26 yaşında liseden atılmış, okulunu dışarıdan bitirmiş. Şuan Karatepe üniversitesinde okuyor,  işsiz biri annesi ve babası ölmüş yetimhanede büyümüş. "

"Kim olduğunu bilmeme ihtimali çok yüksek ailesini tamamıyla araştırdınız mı?"

"Evet hatta mal varlıkları içinde bir depo var yarın ilk iş oraya gideceğim belki bir ip ucu bulurum."

"Teşekkür ederim Alp gerçekten."

"Sizi de apar topar çağırdım ama kusura bakmayın."

"Mühim değil."

"Şey Adal bey haddime değil ama biri ile mi görüşüyorsunuz. Siz bu saatte fazla dışarı çıkmazdınız."

"Resmiyete gerek yok Alp şu sizi kullanma artık. Görüşmüyoruz sayılır merak ettiğim biri var."

"Merak ettiğin? Merak öldürürmüş insanı."

"Ne yazık ki ben insan değilim Alp."

"Affedersiniz."

"Neyse hadi gidelim de şu Pelin'i biraz daha araştıralım bakalım. "

      Trafiğin sıkışıklığıyla gecenin sonlarına doğru eve girmiştik. Alp'i çok yormamak için gönderdim. Ona belli etmesem bile belki de benim için bir umut vardı. Her dönüşümde kaybettiğim benliğim tamamen benim olabilir, gerçek bir hayat sürebilir, gerçekten aşık olabilirim.. Belki de o çilliye çoktan aşık olmuşumdur. Yüzyıllardır aşk içinde yanıp kaç kayıp vermişimdir. Bunu ona yapamam ne olduğumu bilmesi sonum olabilecekken onunla olamam. Buna artık bir son vermeliyim. Evet en doğrusu bu. Belki insan olduktan sonra... Belki...

Deniz'den

"Gitmek istemiyorum ne olur Eylül ."

"Saçmalama Deniz iki haftadır ne okula ne işi doğru düzgün gittiğin yok neyin var."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PUSLU AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin