Herkese Merhaba!!! Uzun süredir bölümleri çok az yayınladığım için üzgünüm ^.^ ... Bugün sizlerle birlikte Boruto'nun filmi hakkında konuşacağız. Yani:Boruto: Naruto the Movie.
İsminden de anlaşılacağı üzere bu bir film... Naruto'nun filmi. Ama bu filmi izlemeden önce şöyle bir uyarıda bulunmak istiyorum... BU FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE NARUTO SHİPPUDEN'İN BİTMESİNİ BEKLEYİN YA DA MANGAYI OKUYUN!!! ÇÜNKÜ NARUTO SHİPPUDEN'İN SONUNDAN SPOİLER ALACAKSINIZ!!!
Bu yüzden ben bu bölümümde de spoiler vereceğim. Sonra bana kızmayın olur mu ;)
Şimdi bu filmi spoilerlı bir şekilde inceleyelim.
Bu film Naruto'nun oğlu Boruto, Sasuke'nin kızı Sarada ve en sonda bahsedeceğim kişinin oğlu Mitsuki arasında geçiyor. Tabi en başlarda...
Naruto 7.Hokage ve bu yüzden çok fazla oğlu ve kızıyla ilgilenemiyor. Hatta kızının doğum gününe bile kendisi gelemiyor ve jutsu kullanıyor falan filan... Bu yüzden de Boruto babasını pek fazla sevmiyor. Ama herkes Boruto'yu tanıyor çünkü sonuçta 4. Hokage'nin torunu ve 7. Hokage'nin oğlu.
Filmin başlarında Boruto'nun da Hokage olmak istediğini düşünmüştüm. Ama yine beni şaşırtmayı başardılar. Bu sefer Hokage olmak isteyen kişi Sarada 0.0
Her neyse... Bir akşam Boruto sinirlenip Naruto'nun eski ceketini pencereden aşağı fırlatıyor ve tam o an kapı çalıyor. Boruto babası olduğunu düşünüp kapıyı açar açmaz hızlı bir şekilde yumruk atmaya çalışıyor. Ama bir bakıyor ki gelen kişi babası değil. Sizce kim olabilir???
SASUKE! Biliyorsunuz ben Sasuke'yi aşırı aşırı aşırı aşırı aşırı fazla sevdiğim için onu görür görmez öldüm. İşte Naruto'nun nerede olduğunu soruyor falan filan. Sonra Naruto'nun ceketini buluyor. Ona götürüyor. Ve işte benim en sevdiğim bölümlerden biri geliyor.
Naruto ve Sasuke çok iyi dostlar. Arkadaş falan da değil. Direk dost... Ya çok tatlıydılar ama of! Böyle konuşuyorlar bilmem ne. Böyle yani...
Sonra Boruto, babasını yenmek için Sasuke'nin yanına gidiyor. Çünkü herkes Sasuke'nin bir Hokage'ye karşı gelebilecek kadar güçlü olduğunu biliyor. Sasuke'den kendini öğrencisi olarak kabul etmesini istiyor. Ama Sasuke ona Rasengan'i öğren sonra kabul ederim diyor falan en sonunda onu öğrencisi olarak kabul ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime İle İlgili Her Şey
RandomKendini yalnız hisseden ve anime hakkında konuşmak isteyen kişiler için ^-^