SNK Fragman

118 9 11
                                    

Öhöm öhöm...

 Evet. 

Hazırım. Şimdi sizlere fragman boyunca içimden veya dışımdan söylediğim şeyleri aktaracağım.

İsterseniz fragmanı açın. Ben yukarıda link koydum. Ama ingilizce alt yazılı. Türkçesini bulursanız onu da izleyerek takip edebilirsiniz.

Fragmanı izleyin sonra altı okuyun. (Önceden izlemiş olsanız bile!)

-------------

Başlangıç mütüş bu arada...

Neyse.

Her sezonda bu titanların gözleri daha da mı büyüyor yoksa bana mı öyle geliyor? -_-

Al yine geldi şu meymenetsiz suratlı adam. 

Yine Armin...

Yine Susturuluyor.

Yine aynı armin işte ne bekliyorsunuz ki?

Bir tanecik doğru düzgün titan çıksa yemin ediyorum sokağa çıkıp oynayacağım. 

Herhalde insan öldürmeye zam gelmiş şimdi de at öldürüyorlar. 

Yine mi titan düşmanı titan. Ama o gerçekten bir insansa (titana dönüşebilen bir insan) insan halini hiç merak etmiyorum. (cümleye gel ^_^)

OMG! Bizim tayfa bütün titanları halletmiş. Şimdi şu kas yığınıyla uğraşıyor. (AFERİN SİZE! sonra niye hep ben ölüyom.)

AAA! Patates kız. Okla titanları öldürmeye çalışıyor. Bence fazla patates yemişsin tatlım ^-^

Aha! Göz çizmeye üşenince Connie'nin gözünü titana kopyalayıp yapıştırmışlar. Tabi yine boyutu büyütüp ...

Oha. Şu beyaz saçlı çocuk yeni falan mı? Bir titana atarlanıyor hani sonra bağırıyor falan falan. Çok tatlışmış... Levi'den sonra favorim olur herhalde. Bir saniye LEVİ YOK!!!

Ahanda yine beyaz çocuk beğendim çocuk seni ^-^

LEVi...

Tabi ki de Levi'yi 2 saniyeden fazla görseydik ölürdük...

Bu Eren yine yumruk yedi yaa. Bir kerecik de bizi iğrendirmeden hemencicik kazanıversen. -_-

---------------------------------------

Benim fragmanla ilgili düşüncelerim bunlar. Ama bence bunca yıl beklediğimize deydi. Müthiş ötesi bir sezon bizi bekliyor. ^-^



Anime İle İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin