Her zaman olduğu gibi bu bölümde de spoiler olacak. Ama bu sefer sadece anime izleyicileri için de spoiler var. Hem de büyük bir spoiler! Kısacası mangayı okumayanların devamını okumasını tavsiye etmiyorum...
Biliyorsunuz, mangada Natsu'nun END olduğu kanıtlandı ve bir şekilde END'in uyanıp büyük bir savaşın çıkacağını biliyoruz. O yüzden büyük bir merakla ne olacağını bekliyorum. Sizce END'i kim yenebilir? İgneel'in bile yenemediği o şeytanı kim durdurabilir? Daha doğrusu, mangaka onu kimin durdurmasını ister? Bu hala büyük bir soru işareti. Ayrıca END'in Natsu olduğunu düşünürsek direk öldürmeye çalışmayacaklarına da eminim. Sonuçta onlar dost ve burada bir dostlarının hayatı söz konusu. Hadi o zaman END'i kim yenebilir şeyle bir bakalım ;)
Erza
Tamam biliyorum Erza çok güçlü, aşırı güçlü, hatta aşırı aşırı güçlü... Ama sanmıyorum ya. END gibi birini Erza sadece Donat'ma büyüsü ile yok edemez bence. Hem dramatik olmaz.
*Aslında olur -.-
Bilmiyorum. Şimdilik bir kenarda dursun.
Gray
Gray... Hatırlarsanız END'i ben yok edeceğim diyordu animenin sonlarında. Ben de bu cümle ile bir bağlantı kurulabileceğini düşünmeye başladım. Kim bilir? Belki kitabın tam ortasından kılıcı geçiren kişi Gray Fullbuster olur...
Lucy
Nalu severlere yaşatılabilinecek en büyük dram olur bu... Lucy, END'i yok eder... Tek sorun kitap değil mi? Alır kitabı ve kılıcı tam kitabın ortasından geçirir. Aniden kitabın üzerinde göz yaşları belirmeye başlar. Lucy, END'i end yapar...
The End...
Şaka..
;)
Natsu
Belki de her şey şu zamana kadar Natsu'ya bağlıydı...END'i yok edebilecek tek kişiydi belki de o? Bilemeyiz. Ama dramatik bir sahne istiyorsak neden olmasın. Natsu (END) kılıcı alır ve kendi kitabının içinden geçirir. Sonra o replikler dökülür dudaklarından...
''En büyük acı dostunu gözlerinin önünde kaybetmektir. Bu onun yanında hiçbir şey...''
Sanırım dramatik son yazamıyorum -.-
Her neyse, siz de ne düşündüğünüzü aşağıya yazarsanız çok memnun olurum. Ayrıca ne yayınlamam gerektiği konusunda fikir verirseniz çok memnun olurum. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime İle İlgili Her Şey
De TodoKendini yalnız hisseden ve anime hakkında konuşmak isteyen kişiler için ^-^