Hadi Biraz Shipler Hakkında Konuşalım (Natsu x Lucy)

251 10 7
                                    

Bu daha birinci inceleme! Hala yorumlara istediğiniz ship isimlerini yazabilirsiniz devam edeceğim. ^-^

Şimdi... İlk olarak karakterlere teker teker bakalım.

Lucy... Bana kızanlarınız illa ki çıkacaktır. Ama bunu söylemek istiyorum. Ben Lucy' i bir türlü sevemedim. Her karakterin en az bir tane sevdiğim huyu varken Lucy'i gerçekten sevmiyorum. Tamam tatlı biri olabilir. Ama bana nedense çok zayıf bir karaktermiş gibi geliyor. 

Lucy: Birileri Tartaros Arc'ını izlememiş...

Ben: Sussana bi sen! (Bu arada tabi ki izledim.)

Natsu'ya geçelim. Natsu sanırım en sevdiğim karakter. Bir düşünecek olursak... Evet, Fairy Tail'da en sevdiğim karakter. Ama bütün animelerde en sevdiğim karakterleri sıralasam ilk 5'e giremez. ^-^ Yine de bence tatlı biri. 


Normalde bunca şeye karşılık olarak olumsuz bir yanıt vermem gerekiyor ama sonuçta objektif olmakta fayda var. Mashima demiş ki manga mutlu sonla bitecek. Bu da demek oluyor ki önemli bir karakter ölmeyecek.(Naruto Spoiler'ı almamak için bir cümle atlayınız!) Ve Naruto gibi animeler mutlu sonla bitip baş karakterler en çok shiplendikleri kişilerle evlendiğine göre...(!!!Naruhina!!!) Bu da demek oluyor ki... %72,85 ihtimalle -küsurat ♥ ben- bu ship olacak...

Ben böyle düşünüyorum ♥ ♥ ♥ Bunun gibi bölümler devam edecek takipte kalın ;) (Bunu yazınca kendimi kötü hissettim. Son cümleyi okumamış gibi yapabilirsiniz.) 

Anime İle İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin