İlk olarak şunu söylemek istiyorum.
1. sezonun 5. bölümündeyim ve izlemeye korkuyorum. Çok ciddiyim korkuyorum. Korktuğum şey de şu; ben animeyi izleyeceğim. Anime o kadar güzel olacak ki ondan sonra 1 ay boyunca izlediğim hiçbir animeyi beğenmeyeceğim. Korkuyorum TT-TT Ama yine de izleyeceğim. Tabi ki yani...
Bu arada bu inceleme spoilersız. Gerçi en fazla nasıl spoiler verebilirim ki?
Size sadece 1. bölümden spoiler verebilirim. Onun dışında spoilersız...
Ne kadar çok spoiler dedim. (Tamam sustum...)
-----------------
Biliyorsunuz bundan önce de Servamp'ı izlediğim için artık vampir animelerine alıştım. Ama bu anime başkaymış.
İlk bölümde beni ağlama krizine sokup sonra da ending veren bir anime bu...
Umutlarımı yeşerten sonra onları söküp alan bir anime.
Kısacası acı çektirmeyi seven bir anime...
İzlemey-!
Söyleyemiyorum...
Bu muhteşemliği kaçırmamanız lazım.
En iyisi ben teker teker karakterlerden bahsedeyim...
Yuu
İlk bölümde Yuu'yu Eren'e benzetmiştim. Kişilik olarak ve hedefleri açısından birbirlerine benziyorlar. Her neyse... Bence çok muhteşem bir karakter yaratmışlar. Daha ilk bölümden Yuu ağladı diye ağladıysam sonraki bölümlerde ne olur merakla bekliyorum...
Mika
Neden?!! NEDEN!!? Neden Mika? Neden onu seçtin sevgili mangaka? Neden! Spoiler vermeden derdimi anlatamayacağım sanırım. En iyisi sadece en sevdiğim karakter olduğunu söyleyeyim.
Ferid BathoryKötüdür. Çok kötüdür. Aşırı kötüdür. Ama onu da seversin. İşte anime farkı buna denir... Nedense bu adamı seviyorum ben ya... Belki de Servamp'da vampirlere aşık olduğum için buraya da yansıtıyor olabilirim. Ama ne bileyim. Seviyorum işte...
Bence bugünlük yazmayı bırakıp anime izlesem iyi olacak. Ama bir saniye puanları unuttuk.
Owari no Seraph Puanlama
My Anime List Puanı: 7.65
IMDB Puanı: 7.8
Benim Puanım (Şimdilik): 8.5
Anime'yi bitirince tekrar bir (spoilerlı) inceleme bölümü yayınlayacağım. ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime İle İlgili Her Şey
SonstigesKendini yalnız hisseden ve anime hakkında konuşmak isteyen kişiler için ^-^