HBSHK (Misa x Ryuzaki)

185 11 10
                                    

İlk olarak bütün Death Note severlerinin kabul etmesi gereken bir şey var. Misa dışında kimse aşk ile ilgilenmiyor. Şimdi başlayalım ^-^

----------------------------------------

Yazar-chan: Merhaba sayın okuyucular. Bugünki misafirimiz Misa Misa. Onunla birlikte Misa Ryuzaki shipi hakkında konuşacağız.

Misa: Merhaba herkese! Öncelikle buraya geldiğiniz için çook teşekküre ederim. Sizin sayenizde-

Yazar-chan: Kısa ve öz Misa! Herkes senin konuşmanı bitirip L'in gelmesini bekliyor.

Misa: *Suratını asar. 

Siz sevgili yazar-chan gerçekten çok acımasızsın-

Yazar-chan: Kısa ve Öz!

Misa: Tamam ya... Biliyorsunuz ki Light benim bu dünyada en sevdiğim kişi ve onu gerçekten çok seviyorum. Her haliyle çok seviyorum. Çok seviyorum. O da beni seviyor =_= (*Kimse inanmadı.) Böyle yani... O yüzden shiplemiyorum.

Yazar-chan: Bence artık gitmelisin...

Misa: Kalmak isteyen yoktu zaten! Hıh...

Yazar-chan: Peki o zaman sıra geldi o en çok beklenen ana! Dıdıdıdıdıdıdı (Gerilim müzüğü ^-^) Ve karşınızda L...

L: *Sandalyeye o özlediğimiz şekilde oturur.

Yazar-chan: Direk geleceğiniz hiç aklıma gelmezdi Bay L?

L: Nasıl olsa herkes kim olduğumu biliyor öyle değil mi? 

Yazar-chan: Bir de buraya geleceğinizi gerçekten hiç düşünmüyordum.

L: Bedava kek var dediler.

Yazar-chan: 0_0

Okuyucular-chan: 0_0

L-chan: -_-

Yazar-chan: Peki o zaman Misa Ryuzaki shipi hakkında ne düşünüyorsunuz? 

L: Onun yemediği kekleri yiyebilir miyim?

Yazar-chan: Evet 0.o

L: Hmm... Biraz düşünmem gerek.

Yazar-chan: Peki 

Yazar-chan gördüğü rüyadan uyanır ve gerçekle yüzleşir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar-chan gördüğü rüyadan uyanır ve gerçekle yüzleşir.

TT_TT

--------------------------------------------------------

Açıkçası Death Note'da hiç kimseyi shiplemiyorum. Bence bir ship animesi değil. O şekilde izlenmesini de tavsiye etmiyorum.

Anime İle İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin