Siz Olsaydınız?

144 11 21
                                    

Prof. Psikolog Deniz ile yine hayal dünyasına dalıyoruz... Hadi başlayalım...

Şimdilik söylediğim şeyleri yapma! Bütün yazıları okuduktan sonra yapabilirsin ;)

İlk olarak gözlerini kapat...

Kendini ...............(1) animesindeki dünyada hayal et.

Koşuyorsun.

...................(2) seni kovalıyor. Nefes nefese kalınca bir ağacın arkasına saklanıyorsun. (Dünyanda ağaç yoksa bir bina da olabilir.)

Birden yanında ..................... (3) beliriyor.

Heyecandan titriyorsun. Bu hem seni kovalayan ..............(3)'ın hem ve yanında duran ve sana gülümseyen .............(4)'ın sayesinde.

Birden her şey duruyor. Rüzgar esmiyor, hiçbir şey kımıldamıyor. Sadece sen hareket edebiliyorsun. Koskoca dünyada tek hareket edebilen varlık: SENSİN!

Anında gözlerinin önünde bir yansıma beliriyor...

Soru: Seni kovalayan ............(5) birazdan seni yakalayacak. Ama şuan yanında duran ...............(6) ile tanışma fırsatı bulacaksın. Seni yakalayacak olan kişi seni öldürebilir. Bunu bilmiyorsun. Peki şimdi sana soruyorum...

Burada kalmak istiyor musun?


Harfler birbirine karışıyor ve yok oluyor. Onun yerinde 15'den geriye doğru sayan bir kronometre karşına çıkıyor. 

Karar vermen gerekiyor. 

Peki sen, kalıyor musun?

--------------

Hadi bunu deneyin. Ardından yorumlara 1,2,3,4,5,6 ve kararınızın ne olduğunu yazın ;) Bu test sayesinde en çok korktuğunuz ve en sevdiğiniz anime karakterini bulacaksınız. Tabi hile yapmazsanız! Çok eğlenceli... Ben de deneyeceğim.


Anime İle İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin