Hatırlatma;
Sana bir şey söyleyeceğim. "Otur." diyerek kendime çektim. Bedenlerimiz arasında mesafe kalmayacak kadar yanına yaklaştım. Yaptığım şey için yarın sabah çok pişmanlık duyacaktım. Hatta belki kendimden nefret edecektim. Ama kendime engel olamıyordum. İçimde bedenime ait olmayan bir ruh vardı sanki.
Kulağına doğru yaklaşarak "Ben seni -"
❤❤❤Multi: Orkun.
Orkun'un ağzından;
"Bir sey söyleme Buğlem. Eğer hala söylemek istersen yarin sabah kendine geldiğinde söylersin. Hadi uyu." diyerek susturdum. Çünkü söyleyeceği şeyi tahmin ediyordum ve ona bunu yapamazdım. Ne olursa olsun alkollüydü ve şuan da ne yaptığını bilmiyordu. Yarın bana karşı nefret duymasını istemiyordum. Tam ayağa kalkarken bir kez daha kolumdan tuttu. "Yanımda uyur musun?" dediğinde buna 'hayır' diyemeyeceğimi biliyordum. Ona sarılıp onun kokusuyla uyumak hayallerimden biriydi.
"Uyurum ufaklık. Kay hadi kenara." diyerek yanına uzandım.
Gözlerimizi ayırmadan birbirimize bakıyorduk. Bu gözler karşısında kilitlenip kalıyordum. Yavaşça elimi uzatarak elini tuttum. Gözlerimi hiç ayırmadan, "Keşke böyle olmasaydı." dedim. Gerçekten hiç bir şeyin böyle olmasını istemezdim.
"Bir şey sorabilir miyim?" dediğinde kafamı sallayarak konuşmadan onayladım.
"Eşinle aranda bu kadar sorun varsa ve onu sevmiyorsan neden boşanmıyorsun?" diye sorduğunda ne dersem diyim yalan olduğunu düşüneceğine emindim ama yine de anlatmaya karar verdim.
"Bak Buğlem! Ne söylersem söyleyim sana mantıklı gelmeyecek. Ama ben yine de sana anlatacağım. Biz Arzuyla çok öncelerden tanışıyorduk. Ve Arzu beni, onu sevmememe rağmen seviyordu. Ailemde zaten hep onunla evlenmemi istiyordu. Ben de o zamanlar kadınlara karşı hep öfke duyuyordum. Bundan dolayı da kimseyi sevemeyeceğimi düşünüyordum. O yüzden ben de beni seven biriyle evlenmeye karar verdim. Başlarda hiç bir problem yoktu. Her şey iyiydi. Zaten bir oğlum var ondan. Ama zamanla çok şey değişti. Bana olan sevgisi bitti demiyorum ama maddi durumumuz iyi oldukça Arzu da değişmeye başladı. Benim evlendiğim kadınla, şuan ki kadın arasında büyük fark var. O değiştikçe bizim kavgalarımız başladı, derken ben evliliğimi üç sene önce bitirdim. Sadece kâğıt üzerinde bir evlilik devam ettiriyorum. Bunun da tek sebebi oğlum Aytuğ. Bizim ayrılmamız onu çok etkiler ve benim tek varlığım o. Onun mutluluğu için yapıyorum ne yapıyorsam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'IN BEYAZ'I
RomanceO bir uyuşturucuydu, ben ise uyuşturucu bağımlısı. Bazen anlatamazsın kimseye yaşadıklarını , kalem kağıt anlar bir tek içinde yaşattıklarını. Siyah ve beyaz birbirine kavuşabilir mi? İki farklı insan birbirine aşık olabilir mi? Peki ya bir erkek...