"Co to tady meleš?"

4.2K 264 17
                                    

"Tak co, Harry? Už bude nějaká brzo paní Stylesová?" zakřenila se nad tím mamka. Proboha.. je tak zvědavá!

"Ne, myslím, že si pár let ještě na tu pravou počkám." ušklíbnul jsem se nad mou odpovědí, byl jsem rozhozený z toho, že jsem ji potkal v obchodě a že odešla bez toho, aby mi nechala nějaké číslo nebo něco, zase odešla a zase ji nemám jak kontaktovat, dobře, možná pořád nikoho nechce.. ale konečně vím jaké je její jméno! Rose! Hodí se k ní. Tak by se krásně říkalo - moje Rosie. No.. ale třeba se zase někde potkáme! Přeci jen.. pokrčila rameny na moji otázku. Má tak krásný úsměv..

"Haló! Svět volá Harolda!" zamávala mi Gemma rukou před obličejem.

"Beztak někoho má, jen nám to nechce říct." řekla mamce, ale tentokrát jsem ji poslouchal!

"Rose. Jmenuje se Rose." řekl jsem z ničeho nic. Ježíš! Teď si budou myslet, že mám svoji Rosie. Že chodím s mou Rosie.. jo, dobře, nechám toho.

"Já věděla, že někoho má!" ukázala na mě sestra vidličkou, kde měla ještě nabodnutý salát.

"Jaká je?" zeptala se mě hned máma. No a je to tady..

"Já nevím, jaká je. Mluvil jsem s ní dvakrát v životě. Ale je krásná. Moc krásná."

"Co to tady meleš?" spustila zase moje sestra. Bože, chraň ať ji neshodím do jámy, kterou sám vykopu! Nejlépe někde v lese..

"Prostě.. potkal jsem ji jen dvakrát, tak před měsícem a pak dneska, spadl jsem do hromady toaleťáků, tak mi pomohla. Před měsícem mě odmítla, když jsem ji někam pozval." povzdechl jsem si, no co? Potřebuju babské rady! Louise radši poslouchat nebudu!

"A dneska?" zamrmlala Gemma s plnou pusou a jedla dál.

"Co?"

"Dneska tě odmítla nebo ne?" objasnila mi svou otázku.

"Jen jsem se zeptal, jestli se ještě někdy uvidíme, ona jen pokrčila rameny a odešla." řekl jsem, to jsem zvědavý co na to řeknou.

"Tak to chce nechat na náhodě, jestli se někdy ještě potkáte, tak to tak má nejspíš být." usmála se na mě mamka. Jej, ale to může trvat měsíce.. roky.. ale i dny či hodiny..? To sotva.

"No já nevím, jestli někoho vůbec chce.. ona totiž.. ona má malé dítě." řekl jsem jim.

"No.. tak to už je jiná. V tom případě se asi nechce do ničeho pouštět, co kdyby s někým začala chodit, po nějaké době ho představila dítěti a pak by se rozešli? Co když si to dítě vybuduje nějaký vztah i k nějakému chlapovi? Myslím, že chce jen své dítě chránit." řekla zase mamka, takhle jsem neuvažoval, třeba má pravdu.. ale vždyť mě nezná! Já to s dětmi umím! Kdyby třeba věděla, jak to s těmi dětmi umím, tak by mě možná.. pustila do svého života? No.. myslím, že tohle už nezjistím.

Challenge accepted || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat