Seděli jsme jen tak s Louisem u televize, neměli jsme co dělat, dívali jsme se na další film od marvelu, tentokrát Doctor Strange, jako bych toho už neměl dost, viděl jsem to už několikrát a to je to jen rok starý film.
Louis vypadal, že to taky nějak extra nevnímá, tak jsem vypnul celou televizi. Položil jsem ovladač na stůl a z něj vyletěla strašně nečekaná věta.
"Vím, kde pracuje."
"Cože? Kde pracuje kdo, Louisi?" vychrlil to a k ničemu to nepřiřadil, vůbec nevím, koho myslí. Něco hulil zase nebo co?
"Rose." říkal, podíval se na mě. Ta Rose? On to ví?!
"Vím, kde pracuje." řekl a kývnul, aby tomu dodal důraz a že tomu mám opravdu věřit.
"Kde?" jediné, co ze mě vypadlo, to za ní můžu, no ne?
"Pracuje ve stejně společnosti jako Eleanor. Byl jsem jednou za Eleanor, zdálo se mi, že ji vidím, tak jsem se zeptal El, jestli neví kdo to je. Řekla jo a dodala, že tam Rose pracuje."
Nevěděl jsem teď co mám dělat. Mám tam jít hned nebo až zítra? Nevím ani pořádně kam, nikdy jsem Eleanor neposlouchal co dělá, jen že něco v oblasti módy nebo něco takového.. nebo blogu? Či módního blogu? Netuším! Časopis? To je jedno!
"Půjdeš tam se mnou?" zeptal jsem se ho, alespoň nebudu za blbce, že nevím, kde pracuje jeho holka.
"Říkal jsi, že to necháš na náhodě. Tak, jak to chce nejspíš i ona." řekl mi Louis.
"Na to ti seru! Řekl jsem to jenom proto, že jsem nevěděl jak ji mám hledat! Nenechám si ji utéct! Tak pojď!"
"Fajn, klid.."
Nazul jsem si boty, vzal jsem klíče a čekal až se Louis vyparádí.
Náhle jsem uslyšel zvonek od domu, tak jsem otevřel.
"Dobrý den, jsem Shelly Meadows. Jste Harry Styles?" zeptala se mě, co tady chce? A kdo to vůbec je?!
"Ano, to jsem já. Děje se něco?" měla takový ten kostýmek do práce.. nevím. Jak se tomu říká, znám to jen z filmů.
....
½
ČTEŠ
Challenge accepted || h.s. ✔
FanfictionMuž by měl milovat jen tři ženy: Tu, která ho porodila. Tu, která mu porodí. Tu, která se mu narodí. "Výzva přijata!"