Utopený mobil

2.9K 197 3
                                    

"Proč mi nezvedá mobil? Volal jsem jí už stokrát! Už od včerejšího večera mi to nezvedá! Co když se jí něco stalo?" začal jsem před Louisem jančit.

"V klidu, teď by měla být v práci, ne?"

"Jo, asi jo."

"Zavolám El." řekl, tak já si mu tady stěžuju a on si bude volat s Eleanor?! Jo aha, už to chápu. Eleanor přece pracuje s Rose! Taky vám to mohlo cvaknout dřív.

"Ahoj, zlato." už jí volal.

"Jo, no Harry jančí kvůli Rose, prý mu od včerejška nebere telefony nebo co.." řekl jí.

"Ahá! Jo, to bys byla hodná. Jasně, děkuju. Taky tě miluju." řekl a položil to.

"V sms-ce ti pošle číslo na telefon v kanceláři Rose." řekl mi. Jen jsem hypnotizoval to můj mobil až mi ho pošle. Proboha! Eleanor hýbni prdelí!

Už! Hned jsem si číslo zkopíroval a vytočil ho.

"Kance-" kancelář bla bla bla. Přeje si?

"Jsi v pořádku?" skočil jsem jí do řeči hned.

"Harry?"

"Kdo jiný, Rosie? Jen jsi mi nezvedala telefony, bál jsem se o tebe."

"Ben mi včera utopil mobil ve vaně, omlouvám se, chtěla jsem ti zavolat, ale zapomněla jsem a navíc nevím tvoje číslo z paměti."

"To je v pořádku, jen jsem se o tebe bál.." vydechl jsem všechen vzduch z plic.

"Ještě něco? Potřebuju něco dodělat, abych už mohla domů."

"Ne, jen jsem tě chtěl slyšet. Ale jak tě teď mám kontaktovat?" zeptal jsem se jí.

"No.. až vyzvednu Bena ze školky, pojedu do obchodu a koupím si nový."

"Dobře, teď ti doporučuju si koupit nějaký, co je vodě odolný!" aby ho neměla šanci utopit jak ona, tak Ben.

"Beru na vědomí, tak ahoj."

"Rose?" zastavil jsem ji ještě, aby nezavěsila.

"Mužů s Payton dneska přijít? Přeci jen.. je pátek a-"

"Určitě, mohli bychom pak něco vymyslet pro děti, abychom nebyli jen doma."

"Dobře. Ahoj, Rosie."

"Ahoj."

Tak to bychom pro teď měli! Ještě pro Payton do školky, trochu uklidit ten bordel doma a pak bychom navečer mohli jít s Payton k Rose a Benovi.

Challenge accepted || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat