Kapitola7: Jim Is Coming To Town

521 71 7
                                    

Upozornenie: pod kapitolou sa nachádza pokec autora :p povinne prečítať! Užite si ďalšiu časť:

Ostatný si sadli na gauč. Ja som vložil kazetu do prehrávača. Pustil som ju a sadol som si k ostatným. Prvá scéna bola, ako mladý Shawn Smith hrá futbal. Teda snaží sa. Vôbec mu to nešlo a neustále padal na zem. Ďalšia scéna bola, ako Shawn kričal na svojich rodičov. Dupal nohami a rozhadzoval rukami. Od hnevu bol celý červený. Jeho rodičia iba stáli a zarazene na neho pozerali. Scéna sa zmenila. V zábere sa objavila veľká čepeľ cinkulárky, ktorou sa pílilo drevo na starej píle pri Logan Falls. Shawn ležal zviazaný na pohyblivom páse k píle. Čepeľ sa začala krútiť. Postupne zrýchľovala. Z motora píli, ktorý bol hneď pod kotúčom, vyletel kúdol bieleho dymu. Pohyblivý pás sa pohol. Shawn sa metal a snažil sa pohnúť. O chvíľu ho píla prerezala po celej dĺžke. Záznam sa vypol. Annie a Kattie vzlikali a zakrývali si oči. Tom si iba povzdychol...

Ráno bola zase hmla. Bolo naozaj sychravo a chladno. Avšak celú noc som spal ako batoľa. Ostatný tiež. Síce sme videli, to čo sme videli, ale spal som celkom pokojne. Neprišlo mi to normálne. Carl sa neozval. Garry hovoril, že Carl vraj na niečo prišiel. Hádam nám to povie a nenechá si to iba pre seba! Ostatný sa začali tiež pomaly budiť. Vstal som z rozloženého gauča a išiel som robiť kávu mne a ostatným...

Sedeli sme na námestí. Bola tu iba jedna staršia pani, ktorá kŕmila holuby. Tom išiel za Carlom do baru, a my sme ho čakali von. Po chvíli vyšiel.
,,Carl tam nie je" povedal keď došiel k nám.
,,Dnes má voľno" dodal Tom. Povzdychli sme si. Ja s Leom sme zobrali nákupné tašky. Annie bola s Kattie aj v obchode...

Pozrel som sa na prázdnu psiu búdu pri dome Hastingsovcov. Boli už dávno doma. Dnes o tretej je pohreb ich syna Mathewa. Polícia vraj ešte nijako nepokročila s prípadom...

Bolo štvrť na tri a my sme už sadali do môjho auta. Chvíľu som v dome sám. Ostatný sa zbehli domov preobliecť do smútočného oblečenia. Cintorín bol na kraji Wilson Creek. Cesta netrvala dlho. Auto som zaparkoval na parkovisku pri cintorìne. Bolo tu už veľa aut.
,,Tak podme" povedala Annie a už sme vystupovali...

Rakva bola zavretá. To bolo pochopitelné. Pani Hastingsová a jej muž preplakali celý obrad. Bolo tu veľa študentov zo školy. Mathew bol predsa jeden z nás. Dokonca prišla aj šerifka. Kattie si ju všimla. Šerifka sa len na nás všetkých pousmiala...

Auto som odparkoval pred domom. Bol som sám. Všetci išli domov. Dohodli sme sa, že neskôr večer zase prídu. Pred dverami ležala ďalšia kazeta. Na štítku bolo napísané Pílenie dreva 2016. Zamračil som sa. Odomkol som a kazetu som hodil v obývačke na stolík. Počkám na ostatných a potom si ju pozrieme. Sadol som si za kuchynský pult. Síce som túto noc spal dobre, ale cítil som sa unavený a zdeptaný. Moja nálada sa od Mathewovho zmiznutia nezlepšila. Uvedomoval som si, že hrozí nebezpečenstvo aj mne a mojím kamarátom. Toto už nebolo nevinné detské pátranie. Boli sme v tom až po uši. A Jim sa na nás iba zabával. Moje premýšľanie prerušil zvonček. Došiel som ku dverám, ktoré som následne otvoril.
,,Ahoj. Tak už sme tu" usmiala sa Annie a Kattie.
,,Chalani budú trochu meškať" dodala, keď som ich pustil dnu. Sadli sme si na gauč. Tú kazetu si všimla Annie ako prvá. Pozrela sa na mňa a ja som iba prikývol...

Tom a Leo prišli asi tak o pol siedmej. V ruke som držal kazetu. Každý sme na ňu pozerali.
,,Pusti to" povedala Kattie odhodlane. Postavil som sa, a chcel som kazetu vsunúť do prehrávača, no vyrušil ma zvonček.
,,Kto to môže byť?" Spýtala sa udivene Annie. Kazetu som položil na stôl a vybral som sa ku dverám, ktoré som následne otvoril.
,,Šerifka? Č..čo sa deje?" Pozrel som sa na ňu udivene.
,,Ste tu všetci?" Spýtala sa a ja som mlčky prikývol. Vošla do domu.
,,Zdravím mládež" začala.
,,Iba si kontrolujem, či ste v poriadku" pousmiala sa.
,,Mami. Čo sa stalo?" Spýtala sa hneď Kattie. Musela si všimnúť šerifkyn utrápený výraz.
,,Dnes okolo šiestej" odmlčala sa "sa našlo telo Carla Jenkinsa." Dokončila. V tom momente sa mi zastavil dych. Všetci sme stuhli. Nemôžem tomu uveriť. Bol náš kamarát. A bol v rovnakej situácii ako my! Aj s nim sa "Jim" ,alebo nech už to je ktokoľvek, zahrával.
,,Čo sa mu stalo? Spadol a zlomil si väz alebo čo?" Hlesla Annie.
,,Zlatíčko. Bol zavraždený" pozrela sa na Annie smutne šerifka a ona si iba prikryla ústa rukou.
,,S..Ste si istá?" Spýtal sa Leo.
,,Jeho končatiny boli poodrezávané" povedala potichu šerfika, no všetci sme ju počuli. Práve som stratil dych druhý krát. Spomenul som si na kazetu na stole, a na to, čo je na nej napísané. Pílenie dreva 2016.  Pregĺgol som obrovskú guču, ktorá mi uviazla v hrdle. Pohľadom som prešiel na kazetu. Dúfal som, že tam nebude, že zmyzla. Avšak čierna kazeta tam stále bola.
,,Decká, počujte. Neviem čo sa tu deje a ani kto to má na svedomí" povedala ,,Ale viem, že Carl bol váš kamarát" povzdychla si a vytiahla svoju služobnú zbraň.
,,Preto chcem, aby ste sa držali spolu a mali toto." Podala mi zbraň. Šokovane som na ňu pozrel.
,,Majte zapnuté telefóny a v každej situácii volajte" pozrela na nás. Stále som kŕčovito zvieral zbraň.
,,Majte sa a dávajte si pozor" dodala a opustila dom. Ostatný mlčky sedeli. Zbraň som hodil na stôl a chytil som kazetu. Snažil som sa ju rýchlo dostať do prehrávača.
,Nie...nie...nie!" Zavrčal som. Dúfal som že tam nebude to, čo si myslím. Kazeta sa zasunula a video sa pustilo. Spravil som dva kroky do zadu a od šoku som sa posadil na gauč k ostatným. Objavil sa prvý záber. Boli sme na ňom my. Sedeli sme na námestí. Carl bol s nami. Vtedy sme sa dozvedeli o Mathewovom zmiznutí. Pri ďalšom zábere mi prišlo skoro zle. Boli sme na ňom tu! Bolo to vtedy, keď Carl doniesol prvú kazetu. Bolo to kamerované od jedného okna. Pozrel som sa na to okno. Silno so mnou myklo, keď sa ozval krik. Kričala Annie aj Kattie.
,,Kurva bože" zahrešil Tom. Pozrel som sa na telku. Na tom zábere bol Carl niekde v lese. Bol priviazaný lanami o strom. Mal zapchaté ústa. Kamera musela byť položená na nejakom kameni. Objavila sa postava s motorovou pílou. Carl sa metal. Motorová píla sa zaborila do ramena a odrezala jednu ruku od tela. Krv postriekala aj kameru. Vstal som a rýchlo som to vypol. Vybral som kazetu a hodil som ju o stenu.
,,Do riti!" Zakričal som a zosunul som sa na zem. Kazeta sa rozletela na kusy. Čo budeme teraz robiť? Čo len budeme robiť? Čo ak zomrieme? Zavzlikal som. Tom sa prudko postavil, a začal opravovať kazetu.
,,Čo to kurva robíš?" Pozrel som na neho.
,,Niečo na nej je!" Zvolal roztraseným hlasom a utrel si slzu. Mohol byť ako koľvek tvrdý, aj by tak ho to položilo. Položilo to nás všetký. Nečalali sme, že sa toto môže stať. Že jeden z nás umrie. Tom vložil kazetu naspäť do prehrávača. Pretočil úvod a pauzol to na scéne, kde sa Carlovy zaborila píla do ramena. Pohľad na jeho od bolesti skryvenú tvár, by soôsobil nočné mory každému. Tom úkázal na tu pílu.
,,Čo tým naznačuješ?" Postavil som sa, a utrel som si slzy. No potom mi to došlo...

Povinné čítanie pre čitateľov :P
Ďakujem vám za to, že moje dielo Wilson Creek je zatiaľ na 10 mieste v kategorii horor! Ste super ^^ ďakujem za to! Ďakujem za hviezdy na kapitolách :P a nechajte mi nejaký koment, čo si o diele myslíte :P iba ma to poteší :P

Wilson Creek (Horror/Thriller. Cz,Sk) [DOKONČENE] +15!Место, где живут истории. Откройте их для себя