Fotky sme roztrhali a vyhodili. Kattie sa ukľudnila. Pretrel som si rukami tvár.
,,Čo teraz? On nás sleduje." Pozrel na nás Leo.
,,Neviem" povzdychol som si. Annie zapípala esemeska.
,,To je Carl. Chce sa s nami hneď stretnúť. Príde sem. Vraj je to naliehavé." Prečitala.
,,Dobre. Napíš mu, nech tri krát zabúcha. Pre istotu." Povzdychol som si. Leo vstal a zakúril v krbe. Sedeli sme mlčky na gauči, keď sa zrazu ozvalo zabúchanie. A hneď tri krát. Tom vstal a otvoril dvere. Dnu vbehol udýchaný Carl.
,,Ľudia.." zachrapol a snažil sa chytiť dych. V ruke držal malý balíček.
,,Toto mi prišlo" povedal, keď sa už trochu ukľudnil...,,Podobné niečo sme dostali aj my" prehlásil som, keď sme si prezerali fotky, ktoré doniesol Carl. Boli sme na nich my, ako vchádzame do úradu šerifa. Zase rovnaký nápis na jednej fotke: Vidím vás. Na dne balíka sa nachádza stará video kazeta.
,,Doniesol som to sem" zvolal Carl.
,,Doma video prehrávač nemáme. Napadlo ma, že vy ho možno máte." mal pravdu. Starý video prehrávač bol niekde v pivnici. Spolu s Leom som sa ho vydal hľadať.Prehľadávali sme staré krabice. Ozval sa rachot.
,,Do prdele" zanadával Leo.
,,Čo robíš prosím ťa?" Zamračil som sa na neho z druhej strany pivnice.
,,No som tu prevrátil jednu krabicu no..no a... aha! Mám ten prehrávač!" Zaradoval sa a zobral prístroj do ruky.Zapojili sme prístroj do telky. Snáď bude ešte fungovať. Zaradovali sme sa, keď po chvíli zasvietila na ňom zelená kontrolka. Vložil som kazetu dnu a nastavil som obraz. Pustil som záznam. Na prvom zázname bola Amy Higginsová s jej mamou a otcom. Prechádzali sa po námestí. Amy sa tvárila urazene. Niečo hovorila a jej rodičia iba krútili hlavou. Amy bola naštvaná. Obraz bol trhaný a niekedy nejasný. Muselo to byť točené dosť starým zariadením. Scéna sa zmenila. Amy bola zviazaná na zadnom sedadle auta a prikrytá hnedov kockovanou dekou. Nehýbala sa, no dýchala. Asi bola uspatá nejakými práškami. Scéna sa opäť zmenila. Trvala iba pár sekúnd. Kameraman chodil okolo Amynho zohavené tela. Záznam sa vypol. Obrazovka zmodrala. Nikto sa ani nepohol.
,,Ideme na políciu!" Zvolal Tom.
,,Nie!" Prerušil ho Leo.
,,Ten kto to poslal, vie že sme sa v podstate vlámali do úradu šerifa! Mohli by sme mať prúser!" Zvolal.
,,Šibe ti? Toto je vážnejšie ako náš prúser!" Zamračil som sa. Vonku zase zahrmelo. Zablikala elektrika. Ani som si nevšimol, že sa už zotmelo.
,,Sakra" vypískla Kattie. Zazvonila pevná linka nášho domu. Všetci sme sa naň pozreli. Pomaly som vstal a prešiel som ku nemu.
,,H..Halo?" Zodvihol som a hneď sa dostavila príjemná úľava.
,,Ahoj mami" zvolal som, keď som započul jej hlas. Ostatný si vydýchli.
,,Áno sme slušný. Nie nerobíme bordel. Dobre. Dobre ahoj" zložil som.
,,Fajn ľudia. Počúvajte. Necháme si to zatiaľ iba pre seba áno? Zatiaľ! Ak to bude vážne, tak pôjdeme za šerifkou a všetko jej povieme dobre?" Navrhol Carl a my sme len mlčky prikývli.
,,Fajn ja už idem. Zajtra sa porozprávame" rozlúčil sa a otvoril dvere.
,,Ehm Mark?" Zvolal rozklepane. Došiel som ku dverám. Na rohožke bol malý papierik. Zdvihol som ho.
,,Užili ste si kino?" Prečital som nahlas...Celú noc sme sa všetci iba prevaľovali. Nikto nepovedal ani pol slova. Keď začalo svitať, už sme všetci boli na nohách. Kattie s Annie pili kávu. Ja s Leom a Tomom sme pili niečo tvrdšie.
,,Ako s tým skoncujeme?" Pozrela na nás Annie.
,,Budeme hrať podľa jeho pravidiel" pozrel na nás Leo. Takého utrápaného som ho ešte nevidel. Pôsobil zostárnuto a vyčerpane. Zazvonila pevná linka. Pribehol som k nej a zodvihol som.
,,Halo?" Ozval som sa ako prvý.
,,Mark! To som ja Carl! Stratil som telefón, preto volám z naše linky. Prišla mi ďalšia pošta! Za 15 som u teba!" Hneď zložil. Položil som sluchádko.
,,To bol Carl! Niečo má ale moc som ho nerozumel. Príde sem!" Oznámil som a ostatný len prikývli.Ozvalo sa klopanie na dvere. Odomkol som a otvoril som. Dnu vletel Carl. Zamkol som dvere a šiel som s ním do kuchyne, kde sme už od rána sedeli. Carl hodil obálku na kuchynský pult.
,,Čo tam je?" Spýtal sa Tom.
,,Adresa!" Zvolal Carl.
,,Ale adresa čoho" zamračil sa Leo.
,,Stará píla neďaleko Logan Falls!" Pozrel na nás. Tam sa našlo posledné telo. Od vtedy to tam bolo zavreté.
,,Chodte tam" dodal.
,,A ty?" Pozrel na neho Tom.
,,Ja mám šichtu v bare" povedal smutne. Chápavo sme prikývli.Už sme sa obúvali, keď som zrazu dostal nápad.
,,Počkajte!" Zvolal som a vybehol som rýchlo po schodoch ku mne do izby. Keď som sa vrátil, všetci na mňa nechápavo pozreli. Zaštrngal som kľúčami od auta.
,,Sedím v predu" zasmial sa Leo.Chvíľku trvalo dokým som naštartoval moje staré auto. Otváranie zaseknutej brány trvalo ešte dlhšie. Ja, Leo a Tom sme ju otvárali skoro 15 minút. Carl už išiel dávno do baru.
Prešli sme cez "náš" most do Logan Falls. Od nájdenia Mathewovho tela sme tam neboli. Ani nás to neláka...
Stará píla sa nachádza kúsok za mestom. Cesta k nej viedla cez malú cestičku cez les. Prejsť tam na mojom aute bolo naozaj odvážne. Auto som zaparkoval pred veľkou zhrdzavenou bránou.
,,Je zamknutá" skonštatoval Leo, keď s ňou zatriasol.
,,Tak ju prelezieme!" Zvolal Tom a hneď sme sa dali do roboty. Keď sme už boli na druhej strane, preskúmavali sme areál. Boli tu dve veľké staré budovy. Okná mali už dávno rozbité. Na jednej budove chýbala časť strechy. Pohľad nám padol na pomerne veľký drevený prístrešok.
,,Tu bola tá píla!" Prešli sme k prístrešku, kde bola spáchaná posledná deviatá vražda. Obeťou bol Shawn Smith. Mal iba štrnásť.
,,Pozrite!" Zvolala Kattie a prstom ukázala na kazetu previazanú kusom látky. Rovnakú látku mal v puse Mathew a Coco tiež. Striaslo ma z toho. Zdvihol som kazetu. Na štítku bolo napísané: Pílenie dreva 1991.Zastali sme pred barom. Chceli sme zájsť za Carlom, a povedať mu čo sa stalo. Vošli sme dnu a pozdravili sme Garryho. Bol to majteľ podniku. Jeho krčma tu bola už veľmu dlho. Sám Garry nebol najmladší. Ale mali sme ho radi.
,,Nazdar mládež" usmial sa na nás.
,,Dáte si pivko?" Ostatný prikývli.
,,Mne nie! Som autom" zvolal som a on iba prikývol.
,,Kde je Carl?" Pozrela sa na neho Kattie.
,,Carl už odišiel" pousmial sa Garry a išiel načapovať pivá. Ruku som mal stále vo vrecku, akoby som sa bál, aby som tú kazetu nestratil. Bol som naozaj nedočkavý. Chcel som zistiť čo sa na nej nachádzalo, no zároveň som sa toho bál...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Wilson Creek (Horror/Thriller. Cz,Sk) [DOKONČENE] +15!
УжасыDOKONČENÉ! ■Najlepšie umiestnenie v kategórii Horror: #4!■ Wilson Creek. Pokojné mestečko v štáte Virgina. Má prekrásne okolie. Lesy, Hory, Lúky. Obyvatelia tu žili pokojne, až kým sa do ich príbytkov nevkradol strach. Partia kamarátov sa ocitne vo...