[O dva dni neskôr]
Necítil som sa bezpečne. Mama mi ráno volala. Čítala, čo sa deje vo Wilson Creek. V Taliansku sa zdržali kvôli problému s ich lietadlom a tak letia až o dva dni. Pristanú však až v Richmonde a tam sa zdržia pár dní u mojej tety. Mama teda požiadala šerifku, aby dala na mňa pozor, dokým sa nevrátia. Ubezpečil som ju, že tu nie som sám, ale aj s kamarátmi.
....Stál som na námestí pri fontáne. Sledoval som dva lístky z nejakého stromu, ako plávajú na hladine. V diaľke som zbadal Lea a Annie. Z druhej strany prichádzal Tom a Kattie.
,,Tak čo? Ideme?" Zvolal Leo, keď sme sa už všetci stretli.
,,Ideme" dodal som.......
Wilson Creek Grill bola mala reštaurácia pri námestí. Bolo tu naozaj málo ľudí. Pohľad mi spočinul na nízkej dievčine, ktorá sedela v boxe vzadu. Mala na krátko ostrihané, blond vlasy. Sadli sme si k nej.
,,Ahoj Mia" snažil som sa pousmiať.
,,Úprimnú sústrasť" tvárila sa smutne Annie.
,,Ďakujem." Povedala Mia ,,Carl bol skvelý brat" odpila zo svojho čaju.
,,Chcela si sa s nami stretnúť" pripomenul Leo a ona iba prikývla.
,,Keď som Carla naposledy videla, hovoril že ide ku Markovy. Že tam ste všetci a musí vám niečo dôležité povedať" pozrela na nás.
,,Povedal ti aj čo?" Zamračil sa Tom.
Mia pokrútila hlavou.
,,Nič kontrétne nehovoril. Iba že prišiel na to, kto je za tými vraždami" spozorneli sme.
,,Povedal, že odhalil Krvavého Jima" vymenili sme si s ostatnými medzi sebou zmätené pohľady.
,,Povedal aj kto to je?" Pozrela sa na Miu Kattie.
,,To mi nepovedal" pokrútila hlavou....
,,Carl na to tiež prišiel" poznamenal Tom. Už sme sedeli zase u mňa v obývačke.
,,Zdá sa, že áno" dodal som.
,,Ale ako na to prišiel? My sme to zistili až zo záznamu jeho smrti" zamračil sa Leo.
,,Možno sme prehliadli ešte nejaký dôkaz" hlesla Annie. Z vonku sa ozýval zvuk píli. Všetci sme sa pozreli cez okno na suseda Higginsa, ako spiľuje ďalší konár na svojom strome.
,,Bývam vedľa vraha" zovrel som ruku v pästi.
,,Ešte nie je nič isté" chlácholila ma Annie.
,,Ta píla z toho záznamu je identická s Higginsovou! Na tom sme sa zhodli už minule!" Zavrčal som.
,,Takú pílu môže mať kde kdo! A navyše, jeho dcéra tiež zahynula v 1991! Prečo by ju zabil?" Zvýšila na mňa hlas. Pretrel som si unavené oči.
,,Prepáč. Nechcel som na teba byť hnusný" pozrel som sa na Annie a tá iba chápavo prikývla.
,,Potrebujeme zistiť niečo viac o Higginsovy" skonštatoval Leo.
,,Ale od koho? Nemá kamarátov" zašomral Tom.
,,Viem, kto by nám mohol pomôcť!" Zvolala nadšene Annie.
...,,Ahoj starká!" Zvolala Annie a objala pani Evansovú.
,,Ahoj drahá" zaradovala sa pani Evansová.
,,Ahojte decká" usmiala sa na nás. Slušne sme sa pozdravili.
,,Prosím, posadte sa. Nedáte si cukrík" usmiala sa už vytiahla balík cukríkov. Sadli sme si na starú lavicu. Sedeli sme na terase jej domčeku. Mala pustený gramofón, z ktorého hrala Edith Piaf. Každý sme dostali cukrík. Poďakovali sme.
,,Starká, ty si poznala pani Higginsovú z hornej ulice však?" Spýtala sa Annie.
,,Mysliš Lorraine? Ale samozrejme! Bola to nádherná žena" pousmiala sa.
,,Škoda že sa im prihodila taká tragédia" dodala pani Evansová a vytiahla krabičku cigariet. Jednu si zapálila. Annie sa iba zamračila.
,,Nehovor to mame!" Prikázala pani Evansová a Annie iba prikývla.
,, Lorriane s Robertom boli krásny pár" povedala. Higgins sa volá Robert? To som netušil.
,,Keď sa našlo telo ich dcéri, zrútila sa. Asi o mesiac ,alebo tak nejako, ju odviezli do ústavu. Niekde do Západnej Virgínie. Och! Dáte si cukrík?"
....
,,V západnej Virginii sa nachádzajú dva ústavy" čitala Annie z telefónu. Sedela na zadnom sedadle medzi Kattie a Tomom. Leo sedel vedľa mňa, na mieste spolujazdca. V spätnom zrkadle bolo vidno siluetu Logan Falls.
,,Jeden ten ústav je pre telesne postihnutých a druhý pre duševne chorých" pousmiala sa.
,,No. Pani Higginsová postihnutá nebola" skonštatoval Leo.
,,Takže ťa navigujem do toho druhého" usmiala sa Annie.
....
,,Toto je ono?" Začudoval sa Tom. Stáli sme pred veľkou staromódnou budovou.
,,Podľa mapy áno" zamračila sa Kattie. Dostali sme sa ku vchodovím dverám ústavu. Vošli sme dnu. Recepcia bola úplne ako v nemocníci. Všetko biele a páchla tu dezinfekcia.
,,Dobrý deň" usmiala sa Annie na recepčnú.
,,Chceli by sme navštíviť jednu pacientku" pokračovala.
,,Meno?" Spýtala sa recepčná.
,,Lorraine Higginsová" nadiktovala Annie. Recepčná ťukala do klávesnice.
,,A vy ste príbuzný?" Zamračila sa na Annie.
,,Oh ale samozrejme! Sme jej blízka rodina" zaklamala Annie. Pracovníčka sa len prísne zatvárila.
,,Rodina? Naozaj? Tak potom by ste určite vedeli, že pani Higginsová je už zosnulá" dodala. Nikto z nás sa ani len nepohol. Stuhla mi krv v žilách. Higginsová žena je už po smrti? Zo spracuvávania tejto informácie ma prerušil až hlas z druhej strany recepcie.
,,Margareth! Potrebujem pomoc na štvorke!" Zakričal jeden z pracovníkov.
,,Chodte už!" Dodala recepčná a rozbehla sa do jednej z chodieb aj s tým pracovníkom.
,,A máme súkromie!" Uškrnul sa Leo, a hneď prešiel za recepčný pult a sadol si za počítač.
,,Šibe ti?" Napomenula ho Kattie.
,,Klídek! Iba si pár vecí overíme!" Ťukal do klävesnice Leo.
,,Mám to! Lorraine Higginsová! Dátum umrtia 16.3.1997. Porážka, infarkt bla bla bla..." čítal Leo.
,,Mala aj jednu návštevu" zamračil sa. Ja som len nervózne sledoval okolie, či sa náhodou recepčná nevráti.
,,Žiadne meno. Len iniciály!" Zvolal.
,,G.E" dodal a zamračil sa.
,,G.E?" Zopakovala Annie.
,,To by mohla byť starká. Ona je Grace! Grace Evansová!" Zvolala.
,,Áno. Možné to je, ale prečo by chodila za pani Higginsovou?" Zamračil sa Tom.
,,Boli si predsa veľmi blýzke." Dodala Annie. Leo vstal od počítača a všetci sme radšej rýchlo zmizli...
...,,Takže sme sem išli zbytočne?" Povzdychla si Kattie. Už sme sedeli v aute a boli na ceste domov.
,,Zdá sa že hej. Zistili sme iba, že pani Higginsová je dávno mrtvá a že ju raz navštívila naša mestská Candy Lady" pousmial sa Leo.
,,Nevolal moju babku Candy Lady!" Zavrčala Annie a Leo sa len zasmial....
Auto som zaparkoval pred domom. Všetci sme vystúpili.
,,Ahoj mládež!" Usmial sa sused Higgins, ktorý bol zase na svojej záhrade.
,,Ako sa máte?" Pozrel na nás. Všimol som si, že každý z nás bol nervózny.
,,Fajn" odvetila za nás všetkých Annie.
,,Aj ja sa mám výborne. Včera som konečne našiel som svoju pílu!" Zaradoval sa a ukázal na svoju motorovú pílu, ktorú držal v ruke. Zaťal som päste.
,,No... My už musíme ísť" vykoktala Annie a popohnala nás do domu.
,,Bastard!" Uľavil si Leo, hneď ako sme zabuchli a zamkli vchodové dvere.
,,Ehm Mark?" Pozrela na mňa Kattie, keď som vošiel do obývačky.
,,Toto tu bolo?" Ukázala na balík na stole. Zamračil som sa.
,,Nebolo" povedal som a chytil som balík do rúk. Nebol veľký a ani tažký. Otvoril som ho a....Čo myslíte, čo bude v balíku? Dajte mi vedieť do komentárov, či sa vám
Príbeh páči :)
-Mitch Brooks
KAMU SEDANG MEMBACA
Wilson Creek (Horror/Thriller. Cz,Sk) [DOKONČENE] +15!
HororDOKONČENÉ! ■Najlepšie umiestnenie v kategórii Horror: #4!■ Wilson Creek. Pokojné mestečko v štáte Virgina. Má prekrásne okolie. Lesy, Hory, Lúky. Obyvatelia tu žili pokojne, až kým sa do ich príbytkov nevkradol strach. Partia kamarátov sa ocitne vo...