,,Ideme s vami!" Zvolala Kattie uplakane a Annie len prikývla.
,,V žiadnom prípade! Ostanete tu!" Zvolal Leo keď nastupoval na miesto spolujazdca. Kattie s Annie len otvorili zadné dvere a už sedeli v aute.
,,Je to môj priateľ!" Zvolala trasúcim sa hlasom. Ja som zabuchol za sebou dvere a pozrel cez spätné zrkadlo na ňu. Leo chcel protestovať.
,,Tak už kurva choď!" Zvrieskla. Rýchlo som naštartoval a auto sa pohlo.
,,Kde ho ideme hľadať?" Zamračil sa Leo.
,,Hľadajte Higginsovo auto!" Pripomenula Annie.
,,Keď zobral Toma, počuli sme naštartovať auto!" Dodala.
,,Vy..vy ste mu videli do tváre?" Zamračil som sa.
,,Nie, Ale Higginsovo auto nie je pred jeho domom! A tá píla a to všetko! Do prdele jasné, že to bol on!" Zvrieskla aj Annie. Ja som iba dupol na plyn.
,,Nemohol odísť ďaleko!" Poznamenal Leo. Prešli sme okolo námestia.
,,Preboha stoj!' Zvrieskla Annie. Dupol som na brzdu.
,,Čo?" Otočil som sa na ňu a zamračil som sa.
,,Tam!" Ukázala prstom. Všimol som si zaparkované Higginsovo staré auto.
,,Bože. Budú na hodinovej veži!" Vzlikla Kattie. Pridal som plyn a došiel som ku veži. Auto som zaparkoval hneď pri Higginsovom. Vyleteli sme z auta.
,,Chodte pre šerifku!" Zvolal Leo na Annie a Kattie a hneď sa som sa s ním rozbehol ku vchodu do veže.
,,Ideme s vami!" Dobehla k nám Annie a Kattie. Iba som prikývol. Leo otvoril do veže. Vošli sme dnu. Bola tu celkom tma. Annie vytiahla telefón a svietila nim. Pred nami bolo veľké drevené točité schodisko na vrch veže. Začali sme opatrne stúpať po schodoch. Vytiahol som zbraň z opasku. Odistil som ju. Pekelne sa mi triasli ruky. Strach, ktorý som cítil, bol neopísateľný. Boli sme asi tak v polke schodiska, keď sa z vrchu ozval slabý krik.
,,Tom!" Zvrieskla Kattie. Odsunula nás a rozbehla sa hore po schodoch.
,,Kattie nie! Stoj!" Volali sme za ňou a rozbehli sme sa tiež. Dostali sme sa úplne hore. Kattie plakala a snažila sa otvoriť malé drevené dvere. Nad nami sa hýbali ozubené kolesá, ktoré pohaňali hodiny. Ja s Leom sme jej pomohli vyraziť dvere. Dostali sme sa na celkom širokú rímsu. Odtiaľ sme videli celé mesto. Sem tam sa zablýskalo. Prešli sme cez dvere na rímsu. Tesne nad nami sa nachádzal veľký hodinový ciferník ktorý bol osvetlený, a tak Annie odložila telefón, ktorým nám svietila na schodisku. Pomaly a hlavne opatrne sme prechádzali cez rímsu. Postupovali sme ďalej a ďalej. Nakoniec sme zahli za roh. Na druhom konci sa pohli dve ľudské siluety. Zabehli za roh.
,,Hej!" Zvolal Leo. Hneď sme sa rozbehli za nimi. Keď sme zabehli za roh, zdvihol som zbraň a namieril som.
,,Stoj!" Zvolal som. Postavy sa zastavili. Otočili sa smerom k nám. Higgins držal pevne Toma okolo krku. Pomaly začal cúvať.
,,Odhoď to!" Zareval na mňa. Striaslo ma. Triasol som sa celý. Srdce mi tĺklo ako divé. No pištoľ som neodložil. Higgins ukázal na mňa prstom.
,,Odhoď tú zbraň lebo.." Nedokončil. Tom sa mu snažil vyšmyknúť. Higgins ho ale zase zdrapil. Pohol som prstom. Ozval sa zvuk, ktorý vháňa zimomriavky. Výstrel. Higgins sa zapotácal. Blížil sa ku okraju. Tom sa dostal z jeho zovretia a spadol na rímsu. Ozval sa slabý Higginsov krik. Na chvíľu zmizol z dohľadu, a potom sa z dola ozval tupý náraz o betón. Stál som ako stĺp. Mojou vinou niekto zomrel. Zomrel niekto, kto mál na svedomí kopec životou. Nemal by som cítiť výčitky, no opak bol pravdou. Kattie sa s Leom rozbehli za Tomom. Ja som stále stál s namierenou zbraňou. Zabil som človeka. Annie ma chytila jednou rukou za rameno a druhou mi zbraň zobrala.
,,Mark" objala ma.
,,Už je koniec" dodala.
,,Už je po všetkom"[O PÓL HODINU NESKÔR]
,,Už som vám povedal stokrát, že si pamätám iba ako ma niekto udrel do hlavy a potom som sa prebral až v Higginsovom náruči!" Zavrčal Tom na šerifku. Sedeli sme všetci na schodoch pri vstupe do hodinovej veže.
,,Dobre Tom. V poriadku. Ale keď ťa ratovali zdravotníci, zistila som celkom zaujimavé veci od tvojich kamarátov" zamračila sa šerifka.
,,Prečo ste neprišli za mnou hneď, ako ste dostali prvú kazetu! Uvedomujete si, ako táto vaša hra na detektívov mohla skončiť!?" Dodala.
,,Prepáč mami" hlesla Kattie.
,,Prepáčte šerifka" dodali sme my ostatný. Ona sa iba pousmiala.
,,Už je koniec. Vrah z Wilson Creek je po smrti." Povzdychla si.
,,Ehm mami?" Pozrela na ňu Kattie.
,,Markovi rodičia sú ešte preč takže... čo keby.. no.. nemôžeme dokončiť u neho tú prespávačku?" Vykoktala. Šerifka si iba povzdychla.
,,Ak s tým budú súhlasiť aj vaši rodičia" ukázala na Annie, Lea a Toma.
,,Tak potom v tom nevidím problém" usmiala sa na nás......
,,Je po všetkom" usmiala sa Kattie.
,,Myslím, že áno" Pousmial som sa.
,,Neverím že to poviem, ale bolo to asi to najvzrušujúcejšie, čo som kedy zažil" zasmial sa Leo.
,,Súhlasím" prikývla s úsmevom Annie.
,,Tak na toho bastarda Krvavého Jima!" Zvolal Tom a všetci sme si štrngli pohármi s vínom. Sedeli sme u mňa v obývačke. Ako vždy. Ale teraz to bolo iné......
,,Naši prídu už zajtra ráno!" Zvolal som, keď som dočítal esemesku od mami. Annie a Kattie ešte ležali a niečo si ťukali do mobilu. Cez okno vnikali do domu ranné slnečné luče.
,,Hmm takže ešte jedna prechlastaná noc!" Zaradoval sa Leo. Annie sa iba chytila za hlavu.
,,Už nie!" Zamumlala a my sme sa iba zasmiali.
,,Chodte niekto vyhodiť tie fľaše!" Zvolal Tom.
,,Idem ja!" Prihlásil som sa dobrovolne. Z obývačky som pozbieral všetky fľaše. Otvoril som dvere od domu. Toto bola prvá noc, kedy sme sa nezamkli. Nebol dôvod. Len na boso som prešiel ku smetiaku. Nahol som sa cez plot, otvoril som ho a hodil som doňho prázdne fľaše. Zobral som letáky a poštu zo schránky a šiel som naspäť dnu.
,,Má niekto záujem o štýlové záhradné lehátko?" Zvolal som zo smiechom, keď som vošiel do obývačky. Leták, ktorý tie lehátka ponúkal som hodil na stôl. Ďalej boli noviny, nejaký mamin predplatený časopis a malá obálka. Zamračil som sa.
,,Kto ti píše?" Zamračila sa Kattie keď si všimla obálku v mojích rukách. Len som pokrútil hlavou. Otvoril som ju. Na nej bol nápis písaný červenou fixou. Čital som nahlas.
,,Ďakujem za včerajší prípitok. S láskou K.J.
PS: S Higginsom ste sa zmýlili."
...
YOU ARE READING
Wilson Creek (Horror/Thriller. Cz,Sk) [DOKONČENE] +15!
HorrorDOKONČENÉ! ■Najlepšie umiestnenie v kategórii Horror: #4!■ Wilson Creek. Pokojné mestečko v štáte Virgina. Má prekrásne okolie. Lesy, Hory, Lúky. Obyvatelia tu žili pokojne, až kým sa do ich príbytkov nevkradol strach. Partia kamarátov sa ocitne vo...