Kapitola9: The Night Of Fear (Part1)

387 48 2
                                    

V balíku boli fotky. Celkovo 5 fotiek. Na každej bol jeden z nás. Naše tváre boli na nich prečiarknuté červenou fixkou. Fotky som hodil na stôl a ostatný si ich začali prezerať. Na dne balíka bola ďalšia kazeta. Zobral som ju do rúk. Bolo na nej napísané: Už dnes večer...
,,Už zase?" Hlesla Annie. Ja som iba mlčky prikývol. Došiel som ku prehrávaču, pustil som televízor a kazetu som vložil do prehrávača. Kvalita videa bola zase zastaraná. Akoby to bolo točené starou kamerou. Na zábere sme boli my a Pani Evansová. Sedeli sme u nej na terase a rozprávali sme sa. Kamerované to bolo však z domu pani Evansovej. Cez okno.
,,To je točené z kuchyne!" Zvrieskla zúfalo Annie. Ten, kto to točil, zobral kuchynský nôž a "ukázal" s ním na každého z nás. Nakoniec znázornil bodanie a "podrezanie". Kazeta dohrala. Annie prudko vstala a rozbehla sa k pevnej línke. Vytočila číslo.
,,Halo? Starká! Si v poriadku?" Zvolala hneď do sluchátka.
,,To som rada. Nie nič sa nedeje. Opatruj sa. Ahoj" zložila a sadla si naspäť na gauč.
,,Čo ideme robiť? On nás zabije" hlesla Annie.
,,Nezabije!" Zvolal som. Zbehol som rýchlo ku mne do izby a zo šuflíka som vytiahol zbraň od šerifky. Dobehol som nazad do obývačky a zbraň som položil na stôl. Nikdo nič nepovedal. Zahrmelo.
,,Ak príde, budeme pripravený"...

....

Bolo niečo po jedenástej. Bolo počuť iba praskanie horiacého dreva v krbe a dážď. Dvere sme zamkli. Sedeli sme na gauči. Zbraň mal Tom. Vedel z nás strielať najlepšie. Často chodil so svojím strýkom na poľovačky, takže sa naučil ovládať zbrane. Všetci sme boli ticho. Ozval sa silný hrom a zrazu sa vypla elektrina.
,,Sakra!" Hlesla Kattie a pritúlila sa viac Tomovi.
,,Poistky" zanadával som. Pozrel som sa na Lea.
,,Ističe sú v pivnici. Skúsime ich zapnúť" Leo iba prikývol. Zobrali sme si telefóny a svietili sme nimi. Najprv som vybral zo zásuvky pod televizórom sviečky a hodil ich Tomovi. Tom ich zapálil a položil na stôl.
,,Zoberte si toto!" Podala mi Annie zbraň a ja som len prikývol. Opustili sme obývačku a došli sme ku schodom do pivnice. Svetlo sviečok z obývačky zaniklo v tme. Nevideli sme toho veľa. Svetlo telefónou bolo slabé. Zišli sme po schodoch do pivnice. Tu bola ešte väčšia tma. Cez malé okienko niekedy preniklo svetlo blesku. Našľapovali sme opatrne a pomaly. Došli sme ku skrínke s poistkami. Chytil som malé dvierka, a chcel som skrínku otvoriť, no dvierka už boli pootvorené. Keď som ich otvoril, neveril som vlastným očiam. Všetky káble boli prerezané. Z vnútornej strany dvierok bolo červenou fixou napísané:  Mňa tma nedesí!.
,,Do prdele!" Zandával Leo. Po chrbte mi prešiel mráz.
,,Je tu!" Zakričal som a spolu s Leom sme sa rozbehli naspäť za ostatnými. Vbehli sme do obývačky, a to, čo sme videli, nás totálne vydesilo. Annie a Kattie sedeli zviazané na gauči a mali zalepené ústa páskou. Stekali im slzy. Na koberci bola krv. Zbraň som hodil na stôl a rozbehol som sa rýchlo odviazať Annie. Najprv som jej strhol pásku.
,,Bol tu!" Zavzlikala.
,,On má Toma" rozplakala sa Kattie keď jej Leo uvolnil ústa od pásky.
,,Niečim..Niečim nás udrel a zviazal" plakala ďalej.
,,Tom ležal na zemi a z hlavy mu šla krv! Potom ho odvliekol von!" S Leom sme sa na seba pozreli. Keď sme rozviazali Annie s Kattie, rozbehli sme sa von. Dvere boli otvorené. Zastali sme pri bráne. Nikde nikdo. Iba malá obálka ležala pod kameňom na ceste. Preliezol som plot a zobral som ju. V jej vnútri bol list.
,,Hrajte podľa pravidiel a pošlem ho domov. Pôjdete na políciu a pošlem ho po kúskoch!" Prečítal som na hlas a Kattie sa silno rozplakla. Leo ju objal.
,,Nájdeme ho živého!" Povzbudil ju.
,,Ideme za šerfikou!" Zvolala Annie.
,,Nie! On ho zabije!" Zvrieskla Kattie.
,,Leo! Buď tu s nimi!" Zvolal som.
,,Čo chceš akože robiť?" Zamračil sa.
,,Idem pre kľuče od auta! Musíme ho nájsť!" Vbehol som do domu a zobral kľúče. Zo stola v obývačke som zobral šerifkynu zbraň. Vybehol som von.
,,Serem na nejakú hru!"...

Wilson Creek (Horror/Thriller. Cz,Sk) [DOKONČENE] +15!Onde histórias criam vida. Descubra agora