-Doctor, burada ne yapıyoruz?
-River çağırdı ya...
-Evet, çağırdı ama bize havalandırma borusunda seyahate çıkın demedi.
Birkaç dakikadan beri bir havalandırma borusu içinde o önde ben arkada sürünüyorduk.
-Unuttun mu? Sonic tornavidam buranın radyasyon borusu olduğunu söyledi. Ama burasının havalandırma olması gerekir.
-Belki de insanlar şeklini değiştirdiler.
-Hayır Jane yüzyıllar da geçse havalandırma borularının şekli değişmeyecek.
-Belki de haklısın. Daynıklılıkla alakalı olmalı. Çubuk makarna,dedim. Durdu ve bana baktı
-Fizik öğretmenimiz -adamdan nefret ederdim- dayanıklılık konusunu makarnaya benzetirdi: eğer boyu uzarsa dayanıklılığı azalır ve kırılır.
-Ben de nefret ederdim galiba mantığa bak... Bu imkansız...
-Evet adam tam olarak imkansız
-Hayır Jane, imkansız olan o değil, havalandırmada olduğumuz halde sesimizin neden yankılanmaması
-Sesin yankılanması için birşeye çarpıp tekrar geri dönmesi ve bunun için akustik bir ortam olması gerekir
-Aynen öyle 1000 yılı aşkındır havalandırma borularında gezerim fakat ilk defa sesimiz yankılanmıyor.
-Belki bu metal değildir. Yani sesleri soğurtan bir maddedir.
-O zaman bu radyasyon borusu olduğunu kanıtlar fakat radyasyon borusu olsaydı içinden radyasyon geçerdi ve biz yaşayamazdık. En önemlisi de insanlar yaşayamazdı. Çünkü boru ne kadar genişse radyasyon o kadar fazla olur ve bu borunun çıkış yeri insanların yaşadığı yer. Oh, Jane, burada küçük bir sorunumuz var. Eğer bu boru radyasyon borusu ise bizi daha fazla taşıyamaz ve...
Doctor lafını tamamlamadan boru kırıldı ve bizi uzaylı olduğunu düşündüğüm yaratıkların yanına bıraktı...
Merhaba whovianlar, umarım beğenmişsinizdir. Bu arada Time of The Doctor'ı bekledikçe hüzünlenen umarım bir tek ben değilimdir. Eminim ki papyonu ve fesi hepimiz özleyeceğiz. Özellikle de balık kroket-krema ikilisini...
Her neyse yorumlarınızı bekliyorum. Geronimoooo.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Travel With Him (Onun)la İlk Yolculuğum
FanficBu benim Başakşehir Doğa College Creative Writing Workshop'ta 1.lik aldığım yazım.. Türkçeye çevirip buraya attım. Beğenildiği anda yeni bölüm gelicek. Kitap şu şekil olacak: Jane... Nasıl bilebilirdi ki kendi ırkını yok eden adamdan hoşlanacağını...