Merhaba whovianlar! Geciktiği için özür dilerim. Ama umarım beğenirsiniz...
-Doctor! Bu salak robot neden üstüme üstüme geliyor!!!!!!!!
Robotu ellerinden tuttum ve kolunun altından Doctor'ın yanına gittim.
-Jane , sakin ol alt tarafı bir Cybermen!*Cybermen Doctor'ın üstüne doğru gelmeye başlar* Ah bir daha düşündüm de belki de korkmalıyız. Yada sadece*soniği çıkardı ve Cybermene doğru tuttu. Cybermen artık hareketsiz.* Oh, yıllardır bunlarla savaşıyorum ve bu numarayı daha yeni denedim. Her neyse. Burada garip bir şeyler var. Neden Raxacoricofallapatorius'lar Cybermen'le birlik içinde. Oh, anladım, hem Dünya yok olacak hem de ordu elde edecekler. Peki o zaman neden Dünya'da kuluçka yerleri var? Oh, Dünya'yı patlatmayacaklar. Dünya yeni Raxacoricofallapatorius olacak. Peki yok etmezler mi? Ah, tabi ki de boşuna radyasyon vermiyorlar. Radyasyon saldırı gemilerine karşı kullanılacak. Ah, Raxacoricofallapatorius'lar! Ne akıllılar!
-Ama Raxa-
-Coricofallapatorius
-Raxacorico
-Fallapatorius
-Raxacoricofallapatorius! İşte sonunda oldu!
Doctor, hüzünlendi.
-Seni üzecek bir şey mi yaptım?
-Ah, hayır, sayılır, evet, ama seninle alakalı değil, bunu eski bir dost ile yapmıştık.
-O şimdi nerede?
-Çok uzaklarda....Her neyse birşey diyordun.
-Ah, evet, peki Raxacorricofallapatorius'lar imsanlardan ne istiyor?
-Hiçbir şey, sizin gibi önemsiz bir ırktan ne isteyebilirler ki? Sadece orduları için yükseltilecek sefil yaratıklarsınız.
-Biraz daha ırkımla dalga geçersen, bu yapacağın son iş olur.
-Tamam, tamam, sinirlenmeye gerek yok. Burası kontrol odası ve şu radyasyonu kapatırsak *soniği oradaki tuş yığınına tuttu* muhteşem şeyler olur
Alarm sesi geldi ve her yerin ışığı söndü.
-Neler oluyor?
-Raxacorricofallapatoriuslar bizim yerimizi keşfetti.
-Bunun neresi iyi?
-Jane, ah, sen, sen ciddi misin? Lütfen ama herşeyi küçük bir kapıdan bakıyorsun. Biraz daha düşün.
-Kapıyı büyüttüm ve gördüğüm tek şey ölümümüz!
-Sen ciddi olamazsın! Düşmanların ile yüz yüze olacaksın!
-Evet, bizi öldürsünler diye!
-Ah, Jane, harbi mi tek düşündüğün bumu?
-Düşünecek iyi bir şeyler söyle!
-200 yılı aşkın bu yaratıklarla savaşıyorum ve hiç yöntemim değişmedi ve bana bak! Hala yaşıyorum!
-Ben de 200 dakikayı aşkın süredir buradayım ve bana bak! Hala ölüm duygum var!
-Benim de ama merakım üstün basıyor!
-Ah, harbi sinir bozucusun!
-İlk söyleyen kişi sem değilsin!
-Ama son söyleyen insan olucam!
-Ah, bu kadar mızmızlanacaksan seni eve bırakayım!
-Ah, aptal mısın? Senin ölümünü izlemek benim için zevk olur!
-İşte benim kızım!
-Ve kızın birazdan ölecek!
Gelen sese doğru baktık ve Raxacoricofallapatorius karşımızdaydı.
Nasıl beğendiniz mi? Have a fantastic holiday!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Travel With Him (Onun)la İlk Yolculuğum
Fiksi PenggemarBu benim Başakşehir Doğa College Creative Writing Workshop'ta 1.lik aldığım yazım.. Türkçeye çevirip buraya attım. Beğenildiği anda yeni bölüm gelicek. Kitap şu şekil olacak: Jane... Nasıl bilebilirdi ki kendi ırkını yok eden adamdan hoşlanacağını...