Kapitola 2

5.8K 320 14
                                    

Harry se zakuckal přičemž jeho tváře hořely jako rozžhavené uhlíky. 

„T-ty cože?" 

Draco začal naříkat. Nebyla to přece jeho chyba, že ten pitomej Potter byl stále středem jeho pozornosti. Natolik ho rozptyloval, a jednoduše se do něj zamiloval, díky jeho neupraveným černým vlasům a pokřiveným úšklebkem kdykoliv kolem něj prošel. 

Byla to definitivně Potterova chyba, že se mu líbil a přinutil ho říct to, v tak nevhodné situaci. 

Malfoyovo mumlání bylo čím dál naléhavější. „Myslím... že tě miluji. Možná. Je to těžké.. já... možná jsem šťastný a tohle je jen nějaká divná verze rivality mezi námi, kdy na tebe nemůžu přestat myslet. Vlastně... protože ty mě zřejmě nenávidíš a předpokládáš, že já nenávidím tebe." 

Harry stál jako opařený a zmateně na něj vyvaloval oči. Uvědomoval si však, že to co Malfoy popsal...

 zní přesně jako on. 

Byl zamilovaný do Malfoye? 

Ta myšlenka ho udeřila víc než pytel cihel do hlavy. Jeho úhlavní nepřítel. Člověk, který ho obral o tolik času, ten o kterém přemýšlel až moc často a ten, který ho neustále naváděl k souboji, kdy miloval ten oheň v Dracově pohledu, který patřil jen jemu. 

Dobrá.. tedy.

 Malfoy na něj upřeně hleděl. Ale namísto toho aby jeho pohled planul ohněm, teď jeho šedé oči přetékaly nejistotou. 

Harry si hlasitě povzdechl. „Já.. myslím.. myslím, že tě mám taky rád," zamumlal.

○○○○○○○○

Přeložila jsem pro vás další díl povídky Out of Darkness ^^ Tohle je celkem kratší kapitolka, snad se vám líbí :) 

Out of Darkness ~ Drarry (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat