Harry chytl Malfoye za zápěstí a jedním rychlým pohybem mu jej dal za hlavu. Blonďák se pod jeho intenzivního pohledem začal kroutit a bezmocně škubat rukama, pevně svázanýma k sobě. Harry lehce odvázal Dracovi kravatu z krku a přivázal s ní jeho sepjaté ruce k čelu postele. Draco nedočkavě kňučel mezitím, co se snažil dostat se znova k Harryho teplým rtům.
Potterova drzá ruka jemně sjela k Dracově vystouplé čelisti a začala ji hladit. Blonďák doslova prosil o jeho doteky. Harry se pomaloučku přiblížil k Dracovi a začal mu dýchat do ucha. Uchopil jeho lalůček a jemně jej olízl.
"Nemusíš si o to říkat ... budu přirážet tak tvrdě, že zapomeneš i vlastní jméno a jediné, co ti zbude, bude křičet to mé."
Malfoy ani nepostřehl, kam se podělo Potterovo oblečení. I ty nehezké, velké brýle někam, neznámo kam, zmizely. Draco lehce vyjekl, ale následně jen potěšeně vzdychl, když ucítil Harryho úd, jak se dotkl toho jeho. Teplý a velký, způsobující nesnesitelný chtíč pro oba.
Harry se vyhoupl nahoru a pohladil Dracovu chloubu, ten začal náruživě zvedat boky z matrace. Jeho zorničky byly rozšířené. Stále byl fascinovaný z toho, že Harryho tvář se nachází jen pár milimetrů od jeho. Chtěl se jí dotknout, což mu ale překazil fakt, že jeho ruce jsou stále pevně svázané u čela postele.
Harryho jasně zelené oči zazářily hravostí, když líbal Dracova ústa a následně se od nich jeho pozornost přesunula o trochu níže. Draco škubl svými boky v rozkoši tak, že špička jeho penisu se dotkla Harryho úst. Ten jej obratně celý pohltil a začal hlavou pomaloučku kmitat nahoru a dolů. Draco se nedokázal ovládnout a bezmyšlenkově bouchal Harryho do tváře. Draco musel pevně skousnout jazyk, před následujícím zasténáním plné rozkoše.
Harry se odtáhl. Malfoy dělal co mohl, aby nezakřičel hlasem plným extáze. Potter nepřetržitě udržoval oční kontakt mezitím, co polykal. Draco se udělal do jeho úst, těžce dýchajíc a popadajíc dech při pohledu na Harryho.
Bílá tekutina odkapávala Harrymu z koutku úst, otřel si je hřbetem ruky a následně z něj vše olízl. Vypadal odhodlaně, chtěl všechno. Po chvilce se naklonil k Dracovi a políbil ho, přičemž jej nechal ochutnat sám sebe. Co nejrychleji se ale z polibku odtáhl a odsunul.
Harryho smaragdové oči zářily. „Nemyslím si, že jsi připravený," zašeptal.
„Nesténal jsi dostatečně."
Bez jakéhokoliv varování, se přesunul k Dracově hýždi. Začal jazykem škádlit Dracův otvor. Kmital jazykem sem a tam v neprobádaném průchodu. Malfoy chraplavě zasténal. Marně se snažil Harryho odstrčit přes jeho pevný stisk...
○○○○○○○○○
Co k tomu napsat... vím, že to trvalo strašně dlouho, ale věřte, že jsem tento díl hrozně moc chtěla přeložit. Ale občas nebyl čas, občas se nechtělo a taky to bylo trošku složitější a .. intimnější :D Ale už žádné výmluvy. Jedno je jisté a to to, že tuhle povídku opravdu hodlám dopřekládat!
Tak zatím si užívejte živůtka c:
ČTEŠ
Out of Darkness ~ Drarry (CZ překlad)
FanfictionCo se stane dvěma lidem, kteří jsou úhlavní nepřátelé avšak natolik stejní, že se do sebe zamilují? ❕překlad Drarry povídky Out of Darkness od autorky @Memory13 ‼️ UPOZORNĚNÍ! v povídce se vyskytuje obsah pouze pro dospěláky!