Příštího rána vstal Harry se skvělou náladou. Dracove bílé vlasy šimraly jeho nos, když tiše oddychoval na jeho krk. Harry do něj šťouchl a Draco si se zamrčením sedl a hřebetem dlaně si promnul oči.
Oknem pronikala silná zář ranního světla. Harry doposud neviděl nic dokonalejšího, než ledově bílého kluka sedícího na něm.Malfoy si oblékl Harryho vršek od pyžama, zanedbávajíc knoflíček vepředu a Harry z požmoulané hromady u nohou postele vytáhl jeho kalhoty.
"Malfoyi?" zeptal se Harry opatrně
Blonďák zívl. "Ano Harry?"
Jeho srdce se prudce rozbušilo. Nikdy předtím ho nenazval Harrym.
"Já... um... je to tak, že... my teď...-"
Malfoy ho prerušil aby dokončil jeho myšlenku. "Spolu chodíme?"
Harry mlčky zíral na povlečení a pokývl. Draco si prohrábl lesklé vlasy a povzdychl si když si bral pomačkané oblečení. ."Ano"
Brunet mírně naklonil hlavu a přijal letmý polibek na jeho narůžovělé rty. Musel se pousmát nad tím, jak Draco dokázal být něžný.
Jak bez něj tak dlouho mohl žít? Jeho bělavé vlasy byly tak okouzlující. Vlastně úplně vše na něm bylo dokonalé. Od teď se už nikdo nikdy neopováží vztáhnout na něj prst.
Lenošivě vylezli z postele když Harry Draca ujistil, že Seamus - poslední z jeho spolubydlícíh - konečně odešel na snídani. Draco si přes Harryho vršek pyžama přehodil hábit. Jasně, technicky vzato to byla krádež, ale ta vůně mu připomínala Pottera. On také nevypadal, že by jej tahle ztráta nějak rozčilovala.
Draco si pečlivě uvázal kravatu a nespočetněkrát učísl vlasy, odhodlaný nevypadat tak, jakoby zrovna strávil noc s Nebelvírským chlapcem. Harry si nahodile nasadil brýle a hábit. Ani se neobtěžoval zkrotit jeho typicky neposlušné vlasy.
K Harrymu velkému překvapení, když opustili Nebelvírskou společenskou místnost, mu Draco nesměle vzal ruku a propletl s jeho.
Pansy, jdoucí zrovna po schodech, je zahlédla.
ČTEŠ
Out of Darkness ~ Drarry (CZ překlad)
FanfictionCo se stane dvěma lidem, kteří jsou úhlavní nepřátelé avšak natolik stejní, že se do sebe zamilují? ❕překlad Drarry povídky Out of Darkness od autorky @Memory13 ‼️ UPOZORNĚNÍ! v povídce se vyskytuje obsah pouze pro dospěláky!