Kapitola 4

5.6K 323 16
                                    

Tahle myšlenka ho však nijak netrápila, když si uvědomil, jak je teď Draco blízko. Díky nedostatku místa byli od sebe jen pár centimetrů.. nedalo se zde ani pohnout. Jeden z nich musel něco udělat. Potter se náhle začal podivně kroutit a Draco se na něj udiveně podíval. „Co to děláš?" zeptal se polohlasně.

„Snažím se vytáhnout z kapsy můj neviditelný plášť," zašeptal Harry, „ale je tu strašně málo místa, nedosáhnu na něj." Silně zatáhl a udeřil tak loktem o poličku za ním. Síla úderu byla tak velká, že Harry na chvíli ztratil rovnováhu a klopýtnul vpřed čímž se jeho rty setkali s jeho. 

Oba na sebe zmateně hleděli se rty přitisknutými k sobě. Jako první se vzpamatoval Draco a rychle Harryho odstrčil což způsobil že Harry znova udeřil hlavou o poličku. Oba se se strachem v očích ztišili, když uslyšeli kroky. 

Zadržovali dech jak se kroky čím dál víc blížily.

Draco, který se opíral o dveře vypadl jako první a hned za ním se řítil Harry. Dopadli na studenou zem, kde je uvítalo nemilé překvapení. 

"Pottere! Malfoyi!" zaburácel jejich učitel lektvarů. „Co si myslíte, že děláte v mém skladě?!" Kdyby mohl zabíjet pohledem, ti dva už by byli nejspíše zmrzačení nějakým silným jedem. 

Dracova ústa odpověděla dřív než si je stačil rozmyslet „Schováváme se před tebou."

 Snape oba chytil za rub límců jejich hábitu a silou je vytáhl ven. „Oba dva do postele! Ihned!" sykl na ně, „srážím Nebelvíru i Zmijozelu 100 bodů. Vplížíte se do mé učebny a myslíte si, že na to nepřijdu!"dodal znechuceně a rychlým chmatem je oba vyhodil ze třídy. 

Velké dveře se před nimi s hlasitým zabouchnutím a zacvaknutím zámku zavřely. 

Out of Darkness ~ Drarry (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat