Kapitola 11

4.5K 252 5
                                    

"Draco!" zavolala na něj vlídně dokud její oči nezahlédly jejich ruce. "Draco, co to děláš?!" vyjekla.

Malfoy se na kamarádku chladně zamračil. "Držíme se za ruce s mým klukem. Jako co, by to jinak mělo vypadat?" 

Pansy jakoby najednou ztratila slova. "Já- já ani nevěděla, že jsi gay, Draco! Co mám teď jako dělat?!" zakvičela v šoku.

"Budeš milá. To je to, co budeš dělat. Ještě jednou uslyším nějaké pomluvy o Potterovi a nepřej si mě." I přes všechnu tu vlídnost a laskavost ještě před chvílí u něj vyzařující, Harry pocítil, že  to dokáže být stále ten ledově krutý Draco. 

Pansy jen mlčky přikývla než se dala k odchodu. Působila opravdu sklíčeně. 

"Vypadá to, že má pro tebe menší slabost." ušklíbl se Potter.

Draco jen lhostejně pokrčil rameny a věnoval Harrymu letmý polibek na tvář. "No, vypadá to, že už nejsem k mání." 



Když přišli do Hlavní síně Bradavic, připletla se k nim znova Pansy a opatrně je oslovila. "Draco, můžeš na chvilku? Potřebuju si s tebou promluvit."

Draco jí věnoval překvapený pohled. O čem by si chtěla promluvit? Dal jí jasně najevo, že mu má dát pokoj a ona snad není tak zabedněná, aby to nepochopila. Kdyby to byl zase jen nějaký obyčejný drb, neměla by ten lesk v očích, který značí, že má něco za lubem. I přes to ji Draco následoval za roh. 

Pansy se snažila, jak nejvíc to šlo, nasadit ten nejlítostnější pohled. "Mrzí mě, že jsem si z tebe dělala srandu Draco. Jestli je on opravdu ten, s kým by jsi chtěl být ... pak mě nenechej," obmotala mu ruce kolem krku, "zastavit tě."

Draco okamžitě vyjekl, když se k němu přibližovala, aby ho políbila. Pansy se najednou zvedla a bleskovou rychlostí přelétla přes místnost, přičemž srazila několik židlí. Všiml si, že Harry mávajíc zlostně hůlkou, stál za ním. Potter se zamračil na pohmožděnou hromádku dívky ležící na zemi, která se zrovna ze všech sil snažila zvednout. 

S hůlkou v ruce a zuřivostí v očích Draca prudce popadl za boky. "Už ji nenech  nikdy víc tohle udělat, dobře? Jsi můj." Políbil ho na jemné rty.


Out of Darkness ~ Drarry (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat