Bekleyiş

37 6 0
                                    

Gece sabaha kadar takibime geri döndü mu acaba diye uyanıp  durdum.Ama bir gelisme yoktu  sabah  tekrar kontrol ettiğimde takibime karşı  geri donmemisti.Hayal kırıklığı  ve bir umutla görmemiştir belki akşama kadar bekleyeceğim diye düşünüyordum. Dershaneye gene gec kalmıştım.Nergiz de daha gelmemişti. Nergiz'in benden 3 yas büyük  olduğunu hep unutuyordum yaşıt  gibi  çok  iyi anlaşıyorduk.Araliksiz arayarak  2 dersın ortasında yetişmesini sağladım.Dersin bitiminde teneffüste olanlari Nergiz'e anlattım.
Nergiz:
-Iyi yapmışsın  iyi ki takip etmişsin büyük  ihtimal çalıştığından  görmemiştir  henüz.
Ben:
-Mutlaka telefonuna bakmıştır nasıl görmeyecek?
Nergiz:
Bekle biraz daha kaç saat oldu ki şurda
Mert:
-kızlar öğlen yemeğine Kartal'a gideceğiz  oraya gelsenize ayrıca Ekin'e çıkma  teklifi  edeceğim  süprizim var.
Ben:
- Bu heycan kaçmaz  doğrusu
Nergiz gülerek :
- merakla bekliyorum.
Halil garip bir şekilde  bakarak ellerini kollarını  bir  sekiller yaparak konuşuyordu  sinirliydi.
-Gizem ile kavga ettik ayrıldık.
Ben:
-Gene ne oldu?
Nergiz:
-bırak su kızı sürekli  kavga ediyorsunuz
Halil:
-Gecen gun sizinle aynı  kafede oturduk diye laf yapti arkadaşım  diyorum anlamıyor kız.
Ben:
-Gizem'den gerçekten rahatsız  oluyorum birilerine bir seyler anlatiyor hakkımda bence uyar benim bir sey yaptığım  yok ya da sen  dikkat et.
Halil:
-Gercekten mi inanmıyorum  diyerek  sesi yükseldi ve sınıfa  gitti.
Derse girdikten sonra öğlen  arası  icin Kartal'a gittik biz baska masada oturduk Mert ,Ekin'i en  arka masaya çağırdı. Plastik bir kabı sarı  lacivert  bir kagitla kaplayip ortasini delip maytap takmışti .Gülmemek için  kendimi zor tutuyordum hem bu yasta çıkma teklifi de neyin nesiydi?Sadece eğlenmeye  gelmiştim ve tam tahmin ettigim gibi  oldu.Plastik kabin  içinde de ekler pasta çıktı gerçekten  romantik  olmakla yakından  alakası  yoktu. Ekin ağlıyordu.
BEN:
-Nergiz bunlar ne yaşıyor?
Nergiz :
-Gerçekten  bilmiyorum.
Ekin:
-Kızlar  önünüze  döner  misiniz romantik an yaşıyoruz ? Gözlüklerinin altindan bakarak.her zaman ki abartılı duygu hareketleri.
Ben:
-Bunu demedi degil mi bu kızın  bu hareketleri beni öldürecek.
Halil ile Ege yanımıza  gelip oturdular.
Nergiz':
-Kaçırdıniz eğlenceyi
Ege:
- biz hazırladık  onları  guzel olmus mu?
Ben:
-Neden sarı  lacivert  kapladiniz o kutuyu?
Halil :
Ikisi de Fenerbahçe'ye aşık  çünkü
Nergiz ile birbirimize bakarak tepki vermedik. Yemekten sonra ders çıkışı  kafeye gidip gitmeme konusunda kararsiz kalmıştık.
Ben:
-Artık  gitmeyelim hem takip de etmedi sürekli  gitmek hoş değil .
Nergiz :
-E iyi de biz o yokken de her gün ordaydik ayrica pes etme!
Ben:
- Tamam o zaman  gidelim.Hemen kabul etmem onu tekrar gormek istememdi. Kaffeye geldik ve ordaydi.Turk kahvesi ictikten sonra Nergiz'e fal bakması  için  bardagimi verdim .O sırada Orkun bize doğru  yürüyordu masaya geldi .
Orkun:
Merhaba dun de dikkatimi çekti fal  bakıyorsunuz  benimkini de bakabilir misiniz?
Nergiz :
-Olur tabi
Orkun:
-O zaman kahvemi içip getiriyorum  bir saat icinde isim bitecek  gelirim yanınıza.
Nergiz:
-Olur tabi ki.
Ben olayın  şokuyla sadece gülümsüyordum agzimdan tek kelime çıkmadı. Nergize bakislar atiyordum ama normal degildim kendimi kaybetmistim heycandan kalbimin sesini duyabiliyordum ellerimin ici terlemisti.
Nergiz :
-kendine gel sakin ol konuşmaya  çalışman  lazım.
Ben :
-tamam tamam olur dikkat edicem.
Orkun elinde kahve fincaniyla geliyordu masaya bıraktı  yirmi dakika  sonra kıyafetini  degistirmis sekilde masaya geliyordu. O korkunç şiddetli  kalp sesim kulaklarımdaydi. Binlerce insanin önüne çıkmış  gibi bir panik vardi üstümde geldi  ve oturmadan elini uzattı
Orkun:
Merhaba  ben Orkun.
   Bunu biliyordum ama soyleyemecektim tabiki de .Elini sıkarak  ben de Azra memnun oldum.Nergiz ile de tanisma faslı bitince yanıma oturdu.Heycanim bir yandan el temasindan sonra vücudumu aptal bir sıcaklık  kaplamıştı yanaklarım ocak ayında bile kıpkırmızı olmuştu.Nergiz'in fal bakmasi bittikten sonra
Orkun :
-Gercekten güzel  fal bakıyorsun cok onemli  bir haber bekliyorum dedi
Azra:
-Evet güzel bakıyor çoğu  zaman tutuyor
Nergiz :
-Bu haber seni çok mutlu  edecek bu arada.
Orkun:
-Eger öyle olursa kutlamaya gideriz  birlikte dedi.
Ben:
-olur tabi ki dedim
Kafeye  bir diger garson girdi.Her zaman görüyordum  ilgimi cekmemisti ama dershanedeki kizlar yakışıklı  oldugunu hep söylüyordu. Uzun siyah saclari uzun kirpikleri ve beyaz teni vardi. Orkun'nun yanina geldi ve bizimle tanıştı isimi Yagiz di.ve masaya oturdu. Daha sonra Orkun isi oldugu icin ozur dileyerek kaldı .Yağız da onbeş dakika oturarak kalkti.

Son ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin