Sizi öpen kuzeninizle görüpte yanlış anlayınca Seventeen.
S.Coups:(Hızla yanınıza gelip sizi arkaya çeker) Sen kimsin lavuk!
Siz:Choi Seung Cheol! O benim kuzenim!(Kuzeninizle S.Couos'un arasına geçersiniz.)
S.Coups:A-a b-ben çok pardon(mahçuptur)
Jeonghan:(Yanınıza gülerek gelir)Bu meleğimin yanındaki pis şeytan kim?
Sen:(şok olursun)O benim kuzenim!
Jeonghan:Be-Ben çok pardon ben Jeonghan sevgilisiyim.(Kuzeninize elini uzatır)
Joshua:Merhaba kimdiniz?(Sakin kalır)
Jun:(Arkanızdan size yapışır.)bebeğim aşkım 2 senelik sevgilim birtanem benim olan ne yapıyorsun?
*O'na ait olduğunuzu belirtir.*Wonwoo:(Hızla gelip aranıza girer)Noluyor burda!
*siz kuzeni olduğunuzu söylediğinizde yinede sinirlidir ve özür dilemez*Woozi:Hayatım benide tanıştırmayacak mısın?
*O belli etmez*Hoshi:Arkadan size sarılır(fısıldayarak)bu hödük kim ulan?
Dokyum(DK):Şarkı mırıldanarak kuzeninin yanına gelir.
(Şarkı söyleyerek)Sen öldün~~Mingyu:(Sizin elini tutar ve kendine çeker.)
Sen kimsinde benim olanla flört ediyorsun pi*!
*Sonra kuzeni olduğunu söylesenizde yumuşamaz.*The8:Bu kim aşkım?~
*Belli etmez*Seungkwan:Who are you mother fucker(onun dediği) Wo ur yu mado fuker!
*ingilizcene qurban olsunlar*Vernon:(Yanınıza gelir ve kuzeninizle tanışır.)
(Fışıldayarak)Evde konuşcaz
*evde seni kıskandığını ve kuzenini sevmediğini söyler.*Dino:Demek mrs.Dinozor'a sarktım huh?!
(Kafa atar)
*Siz ona kızarsınız ve o üzülür özür diler*