124

3.6K 86 29
                                    

10,4 K OLDODODODODOODODODODODOODODODODODODODODODODODODODODODODODODODODODODOODODODOD DODODODODODOODODODODDODOODODODOFODODOD DODODODODODOODODODODDODOODODODOFODODOD İFODODODODODOFİFODİFODODİFHRFBDJDHEİBDJDNFJDJFJDJFJNDJF

Ciddi konuşma yapmakta özürlüyümdür ama bu kadar bölümde birbirimizi tanıyıp sevdiğimizi düşünüyorum.

Size birşey söyleyeceğim ama bölüm sonunda!

Sizin çok kötü bir hastalığa yakalandığınızı öğrenen Seventeen?(Kanser,lösemi vb.)

S.Coups:Sizin için her doktora gider tüm parasını verirdi,çünkü sizin ölümüzü düşünmesi bile beyninden vurulmasına sebep olurdu.

Jeonghan:İlk önünde ağlasada bunun sizi üzdüğünü düşünür sizden saklı göz yaşlarını akıtırdı.

Joshua:Asla pes etmezdi...asla,sizi sağlıklı besler sürekli yanınızda olurdu.

Jun:Sizi uyurken izler ve sürekli küfürler yağdırırdı,kendisine..Size dikkat etmediğini düşünürdü.

Hoshi:Ne zaman bu konu açılsa ağlar ama yinede sizin için güçlü olup "iyileşeceğiz bebeğim" derdi çünkü senin hastalığın onun hastalığıdır..

Wonwoo:Umutsuzluğa kapılırdı ve sinirini üstünden atamazdı,sadece size karşı iyi olurdu.

Woozi:Siz uyurlen içmeye gider ve günde en az 4 şarkı yazardı ve hepsi hüzünlü olurdu.

Dokyum:Doktor kontrollerinde asla elinizi bırakmazdı ve size "seni seviyorum" demeyi unutmazdı.

Mingyu:Sizin üstünüze en fazla düşen üye muhtemelen Mingyu olurdu,sizi uyurken her yarım saatte bir kontrol ederdi,ve uykusuz kalıp tüm gün hayalet olurdu ama yinede size dört gözle bakardı.

The8:Bu tontiş muhtemelen size aegyo yapmayı günde yaptığının iki katına çıkarırdı ve sanki hala sağlıklıymışsınız gibi davranırdı,size çaktırmazdı.

Seungkwan:Siz ne zaman öksürseniz o anında doktoru arardı ve herkese gına getirirdi ama yinede herkese "(adın)ı ne kadar da seviyor diye düşündürürdü.

Vernon: ilaçlarınızı asla unutturmazdı ve internetten araştırmalar yapardı,sizinle lunaparka giderdi,sizin sevdiğiniz herşeyi yapardı.

Dino:Oda siz kadar kötü olurdu,siz varken sürekli saçma salak şakalar yapar ve gülerdi ama siz yokken gözlerini yerden kaldırmazdı.

Sizii Seviyorum😳

Say the name SEVENTEEN!

Seventeen TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin