Evlisiniz\Sevgilisiniz ve siz gelen ani bir haberle ailenizi kaybediyorsunuz(hepsini değil) ama Seventeen bunu sonra öğreniyor fakat öğrensede birşey yapamaz çünkü turdalar.O zaman neler olurdu\düşünürdü\yapardı?
S.Coups: Evet annenizle arasında kavga oluyordu ama o sadece sizi kıskanıyordu,annenizden bile...yinede o da üzüldü hemde çok fakat bu üzüntü annenize değil size olurdu.Sizin annenize ne kadar çok bağlı olduğunu biliyordu ve bu yüzden çoğu zaman annenizden kıskansa bile o götürürdü annenize.Bu koca yürekli adam sizi her dakika arar yanlız hissetmenizi önlerdi.
Jeonghan:Kanatsız Melek Jeonghan sen ve kardeşinin ne kadar yakın olduğunu biliyordu ve sizin yıkıldığınızıda hissederdi,sizin için turda izin almak ister fakat alamayınca sizin en yakın arkadaşınızı arar size çok iyi bakmasını isterdi,ne diyebilirimki o tam bir melek,aklından çıkmazdınız.Çıksanız bile oda anca o uyurken olurdu ve rüyasında bile sizi sayıklardı.
Joshua:Sizi arar teselli ederdi."Baban bizi izliyor hayatım,seni ağlarken görmesini istemezsin değil mi?" Size bebekmişsiniz gibi özenle davranırdı,zaten siz onun bebeğisinizdir.Turdan döner dönmez ilk işi sizinle kafa dağıtmak olurdu.Ne isterseniz yapardı.
Jun:"Ben gelinceye kadar kendini harap etmemeye söz ver güzelim,şuan izin alamıyorum ama yemin ederim gelince yeniden doğmuş gibi olacaksın."Siz ağlamamak için tırnaklarınızı yerken o telefonu iyice kulağına yaklaştırmış size öğüt veriyor ve onu beklemenizi söylüyordu.Ne kadar kendini kötü hissedersen hisset ablanı kaybetmek kesinlikle kötü hissetmek değil berbat,ölü gibi hissetmekti.O bunu biliyor ve ona göre davranıyordu.
Hoshi:"Sana sarıldığımı hayal et karıcığım~"Haberi arkadaşınızdan duyar duymaz sizi görüntülü arar aptal aptal konuşarak gülümsemenizi sağlardı.O sizin neşe kaynağınız olurdu.Kim böyle bir neşe kaynağı istemezdiki?Değil mi
Wonwoo:Anneniz onu arar ve abinizi kaybettiğinizi ona anlatırdı o ise tüm gece düşünürdü,sizi nasıl teselli edeceğini ve sizi teselli edebilmek için cesaret arardı.Bulduğunda ise sizi ilk görüntülü aramak istesede tereddüt eder ve normal arardı."D-denizde ne geçer?Dal-dalaga aah-haha." kekeler ama esprilerinide yapardı,onunla konuştuktan sonra muhtemelen düşük modunuz en azından az da olsa yükselirdi.
Woozi:Turdan gelinceye kadar bu konu hakkında ağzını açmazdı geldiğinde ise seni karşısına alır klasik konuşmayı yapar(Herkes bir gün ölecek vb.) sonrada sizi omzunda ağlamanıza izin verir tüm gece sizi dinler ve yeri geldiğindede sizinle ağlayarak sizi rahatlatırdı.
Dokyum:O bile öğrenince çok üzülür birde sizi düşünürdü."Çok üzülmüştür şimdi o hyung,ne yapacağım?" S.Coups'tan abi tavsiyesi alır ve size turdan gelinceye kadar her gün uygulardı geldiğinizde ise,güzel bir tatile hazır okun derim;)
Mingyu:"Tanrım..o bu konularda çok hassas kesin berbat durumdadır."Kendi kendine konuşur bir orta yol bulurdu.Sizinle nasıl ilgilenmesi hakkında bir orta yol.Sonucunda her türlü ilgi ve samimiyeti sana gösterirdi,tüm üyelerden bir kuple çalardı.The8'in aegyosunu, Woozi'nin ciddiyetini,Seungkwan'ın doğal komikliği gibi.
The8:Bu aegyo kralı duygusal bir sevgili olduğu için belki sizden çok ağlardı,ama şundan emin olabilirsinizki o turdan dönsüğünde dinlenmeden hemen koşarak gelir koca koca oyuncak ayılarla size süpriz yapardı.Ne kadar size belli etmesede oda yıkılırdı ve siz ağlarken omzunda oda ağlardı.O kesinlikle sizin ağlamanıza dayanamıyordu.
Seungkwan:"Are you ok?"
"Ar yu kiding mii?" Siz kahkaha attıkça o daha da neşeyle devam ederdi.
"Kimbab i kidingg." Gözünüzdeki o parlak gülümsemeyi gördüğünde tatmin olur ingilizceye etmeyi keserdi.
"Gözündeki parlak gülümsemeni asla kaybetme (adın)ben gelince sana çok iyi bakacağım ve herşeyin üstesinden geleceğiz."Vernon:"NE?!"öğrendiğ haberle beyni allak bullak olurdu,siz babanıza öyle çok bağlısınızdırki Vernon bazen elinde olmadan bu bağlılığı kıskanıyordu.Fakat onun ölmesi durumu onunda canını sıkardı ve size hemen video çekmeye başlardı."Beni gelinceye kadar bekler misin sevgilim?Beni bekle ve tüm stresimizi üzüntümüzü beraber atalım,sakın kendini yorma dört gün sonra birbirimize kavuşacağız ve söz veriyorum babana söz versiğim gibi senin asla üzülmene izin vermeyeceğim.Seni seviyorum aşkım!Baybay!"
Dino:"Daha önce çok daha kötü şeyler yaşadık sevgilim,bunuda atlatacağız ama unutmaki herşey gibi bunuda el ele atlatacağız."Turdan gelmişti bile.Hatta kaçmışta olabilirdi...Ellerinizi ellerinin arasına alır saçlarınıza öpücükler kondururdu."Annen her zaman seninle güzelim,o seni izliyor sadece sen göremiyorsun,peki o sence sen ağlarken iyi durumda mı?"Kafanı konuşamayacağını hissettiğinden sağa sola doğru olumsuzca sallarsın."O zaman annenide kendinide daha fazla üzme güzel bebeğim."Ellerinizi bırakırfakat hemen ardından sizi tüm vücuduyla sarardı.Kulağınıza rahatlatıcı şeyler mırıldanırdı.
Seventeen Facts yazacağım^^ Bunu zaten çoğunuza haber verdim(Wp grubundaki çakallardan bahsediyorum-.-) Herneyse okur musunuz?İngilizce bir kaynekten pek bilinmeyen bilgiler buldum ve bulmaya devam ediyorum,eğer okursanız paylaşacağım.
VE SANIRIM BU TÜM ÜYELERİ UZUNCA YAZDIĞIM İLK VE TEK BÖLÜM SİWJWİWKWOKWSO ARTIK BÖYLE BÖLÜMLER ÇOK HELSİN DİYENLER 1'E "yapma kısacık yaz geç" diyenler 2'ye bassın.
djdjdn
Say the name!SEVENTEEN