*104*

3.7K 91 41
                                    

Siz balonları çok seviyorsunuz ve yolun karşısında baloncu gördünüz,görür görmez karşıya geçmek istediniz ve çarpılıyordunuz Seventeen sizi son anda kurtardı.

S.Coups:Bir balon için sevdiğim kadını kaybediyordum sakın bir daha yola atlama.

Jeonghan:Dikkat et hemen yola atlıyorsun,ya ben olmasaydım ne olacaktın?Araba sana çarpacaktı (adın)!

Joshua:Neden kendine dikkat etmiyorsun?!Burada sen ölürsen arkandan gelecek biri var!

Jun:ÇOCUK GİBİ OLMA (ADIN)!SANA BİRŞEY OLSAYDI NE YAPACAKTIM?!HİÇ BENİ DÜŞÜNMÜYORSUN!

Woozi:Balonu bana söyleseydin alırdım sevgilim.KENDİNİ YOLA ATMANA GEREK YOKTU!

Hoshi:(nefes verir.)Gel buraya(size sarılır ve kokunuzu içine çeker.)Çok korktum.

Wonwoo:Tanrı aşkına!(adın) sana birşey olabilirdi.Sikik bir balon için yaptığın şeylere bak!

Dokyum(DK):Pekala....sana balon almayacağım ceza olacak.

The8:Ya araba seni çarpsaydıda sen bana bir daha sonsuza kadar aegyo yapamasaydın?!

Mingyu:BALON YOK SANA!YÜRÜ EVDE KONUŞACAĞIZ!

Seungkwan:Aish!Şuan oldukça sinirliyim sevgilim o yüzden sakın konuşma ve eve gidelim.

Vernon:Balon için ikimizide öldürmene değer mi (adın)!

Dino:Sen.Ölebilirdin.Sorumsuzsun!(dolan gözlerini siler.)

Biz taşındık ve wifi yook!!!NANET OLSON!(┳Д┳)

(╯︵╰,)

(╥_╥)

╥﹏╥

(个_个)

(┳Д┳)

(ToT)

(╯︵╰,)

ಥ_

╮(╯▽╰)╭

\(;´□`)/

(╥_╥)

o(╥﹏╥)o

(T⌓T)

(T_T)

Birkaç hafta olmayacak ama ben kendi internetimle idare etmeye çalışacağım^^

Yapmamı istediğiniz tepkiler varsa benimle paylaşabilirsiniğz~~

Say the name!SEVENTEEN

Seventeen TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin