Seventeen çocuğunu ilk gördüğü an?
S.Coups:(oğlunu eline yavaşça alır hemşireye dolu gözüyle gülümser ve oğlunu koklar.)
*Heyecanlanır ama belli etmemeye çalışır.*Jeonghan:Bir tane daha meleğim oldu..m-merhaba kızım.(sesi titrerken kızının alnını öper.)
*Çok güzel hisseder artık 2 meleği var.*Joshua:Hoşgeldin babacım(bebeği kucağına alır.) Seni çok bekledik güzel kızım...
*Ağlayabilir ama tutuyor*Jun:(Siz uyurken sizde olan dikkati hemşirelerin bebeği getirmesiyle oğluna geçer.) B-ben....yani bebeğimiz ve şe-(bebeği kucağına alır ve koktuğa oturur güzelliği karşısında cümlesini bitiremez ve siz uyanana kadar oğlunun her hareketine bakar.)
Woozi:(Sizin elinizi öper ve hemşirelerden bebeği alıp senin yanına koyar) Sizi seviyorum güzellerim.(ikinizide öper.)
Hoshi:(bebeği kucağına alamaz çünkü ağlıyor.) B-ben üzgünüm ama o-o annesi gibi çok güzel ve ben duygusallaştım iyice.
Wonwoo:(Sizi izlerken hemşiler girer odaya ve dikkati hemen bebeğine döner)Aramıza sonunda geldin prensesim...(yanağını öper.)
Dokyum(DK):(Bebeğinin burnunu,alnını,yanağını ve çenesini öper.) Annenin güzelliğini almışsın bebeğim..
The8:(Bebeğin şirin yüzünü inceler.) Kızım....heryerin çok şirin bana benzediğin için teşekkür ederim...
Sen:Yah! Ben şirin değil miyim?!
The8:(yanağınızı okşar) Çok şirinsin bebeğim.
Mingyu:(Kızını kucağı alır ve koltuğa oturarak ikinize bakmaya başlar.)Annene benzediğine inanmıyorum...(güler.) bu güzel mi kızım?Huh? Annen sinirlenir değil mi?
Seungkwan:(Kızını izlerken gözyaşları akar.) Sana çok iyi bakacağız kızım...
Vernon:(Oğlunun burnunu öper) Seni çok özledik oğlum....sonunda geldin..
Dino:(Oğluna "O.o" şekilde bakar.) huh?(neşeyle şakır)Aynı bir junior dinozor!