117

3.7K 92 36
                                    

Siz banyo yapıyorsunuz ve Seventeen banyoya şak diye giriyor siz ise elinize gelen şampuanı atıyorsunuz ona?

S.Coups:(ıslık çalar)güzelim-agh!Orası bana lazım(yanlış yere attınız) acıd-Ah!Yah bekle bir kaç dakika ziyafet çekeyim.

Jeonghan:Oh m-meleği-omo!!Acıttın,sakin ol çıkıyorum.(çıkıncaya kadar sizi çaktırmadan süzer.)

Joshua:La La La La La-Sevgilim?!-uh!Kafam!(kafasını okşar) çıkıyorum üzgünüm.

Jun:Wuğanii~~Şui Şui-Woaw!(adın)?-Hassikt-( şampuanı havada yakalar.Ve piç smile yapar.) Senin yaşın kadar benim tecrübem var sen gelirken ben gidiyordum ;))

Hoshi:(Köpeğinizin ilacını almak için gelir)Na Na Na (adın)? Puffy'in ilacı-WOOSOWOAOWOWOAOOSOWOA(O öldü)
*Şampuan atmanıza gerek kalmadı.

Wonwoo:So sweet,so sweet-(ıslık çalar)Bu bedene sahip olmak için ne sevap işledi-Agh!Ne yapıyorsun sen?!GECE HESABINI SORARIM!

Woozi:(adın) neden banyonun ışığını açık bıraktın-AO (gözleri irileşir)(a-adın)pardo-agh!(ölümcül bakış atar-atamaz)ACIYOR!

Dokyum:Mansae mansae mansae yeah~-AŞKIM~~-Agh!Çığlık atmasaa kulağım çınlıyo-Agh!Çok yanlış yerlere attın.

Mingyu:(Bilerek siz banyodayken girer ve siz onu farkettiğinizde çok geçtir,kollarınızı tutar.)Geceyi erken başlatacağız demek..

The8:Buing~Buin-Tatlım~Çıplaksı-yah!Acıdı-a-atma tamam!(kapıyı kapatmayı unutup banyodan ölümcül hızla kaçar.)

Seungkwan:Ge ge ge ge baby-FUCK?Don't worry Seungkwan-Agh!Bu hoş deği-(ıslak betonda kayar.)Oh man holy shit!REALY NİGGA?!

Vernon:(dişlerini fırçalıyordur.)Gozolom?Moşşolloh hopso sonon mo yovrom-ogh!(şeyini tutarak düşen diş fırçasına bakmadan kaçar.)

Dino:Omo!!(Banyodaki su sesini duyar ve bu fırsatı kaçırmaz.)Güzelim~Eheheheheh(Size arkadan sarılır ve çok yanlış şeyler yapar ama bu şampuanı kafasına geçirinceye kadar sürer.)AİGOO!

Say the name!SEVENTEEN

Bu kadar beklettiğim için özür dilerim...O kendini biliyör~

Seventeen TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin